دیدار فوزیه حبیبی با کارمندان وزارت امور زنان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77901 منبع: پرینت

فوزیه حبیبی معاون مالی و اداری وزارت امور زنان به ادامه دیدارهای قبلی اش این بار با کارمندان این وزارت در تالار سینما زینب دیدار نمود.

به گزارش وزارت زنان، هدف از برگزاری این جلسه آگاهی دهی در مورد قانون مقررات و طرزالعمل ها عنوان گردید. جلسه با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز شد. در شروع جلسه مروری بر فیصله های جلسه های قبلی از جمله اضافه کاری برای کارمندان، معاش سوپر اسکیل، بورسیه های تحصیلی، دایر نمودن کورس زبان انگلیسی در وزارت یاد آوری صورت گرفت که در این موارد کارمندان از تسهیلاتی که در این موارد برای شان بوجود آمده است اظهار رضایت، سپاس و قدردانی نمودند و تاکید بر ادامه آن نمودند.

خانم فوزیه حبیبی معاون مالی و اداری وزارت امور زنان همچنان در خصوص چگونگی محیط کاری کارمندان، مصونیت کاری آنان، مساله بودجه و تشکیل سال 1394، کیفیت کاری آشپزخانه و کودکستان صحبت ارایه نمودند. وی خطاب به کارمندان فرمودند که هدف از این مجالس غنی سازی وظایف و سهیم ساختن شما در تصامیم و فیصله ها و همچنان تشویق شما به کارهای گروهی می باشد.

همچنان در جریان مجلس از کارکرد خوب بعضی از ریاست ها قدردانی بعمل آمد.

معاون مالی و اداری تاکید بر تقویت برنامه های آموزشی و تربیوی کودکستان نموده و این امر را بسیار مهم پنداشته و به مسوول کودکستان وظیفه سپردند تا در این راستا برای رشد فکری و ذهنی کودکان در همکاری با معلمان کودکستان تلاش همه جانبه نمایند. همچنان از مسوولان کودکستان خواستند تا در قسمت نظافت، پاکی و محیط زیست کودکستان توجه جدی نمایند.

خانم حبیبی در مورد استخدام زنان در پست های خالی وزارت فرمودند جهت بلند بردن درصدی سهم فعال زنان در جامعه تاکید نمودند تا زنان تشویق گردند که در این پست ها خود را نامزد نموده تا باشد که حضور زنان در این عرصه پررنگ گردد که در این مورد خواهان همکاری بخش های که در این راستا فعالیت دارند را گردید.

همچنان معاون مالی و اداری تاکید بر تقویت ارتباط کاری با واحدهای دومی وزارت، ریاست های ولایتی نمودند و به همین منظور به ریاست هماهنگی و ارتباط ولایات وظیفه سپرده شد در زمینه اقدامات جدی را در پیش گرفته و گزارش های ریاست های ولایتی را در وقت و زمان معین به مقام های مسوول رسانیده با در رفع چالش ها ممکن و نیازمندی ها در این ریاست ها اقدام عملی صورت گیرد.

در آخر ایشان اضافه نمودند که در صورتی که در جریان کار کدام مشکلی به وجود می آید کارمندان می توانند مشکل خود را به کمیته حل اختلافات ناشی از کارکه به همین منظور در داخل اداره فعالیت دارد در میان بگذارند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است