کارمندان وزارت زراعت دوره آموزشی می بینند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77906 منبع: پرینت

پروژه AAIP وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای 60 کارمند ریاست تحقیقات و ریاست تخم های بذری، دوره آموزشی را به مدت سه روز تدویر نمود.

این دوره طی محفل که در آن میر امان الدین حیدری معاون مسلکی وزارت زراعت، محمد عیسی قدرت رییس پروژه AAIP، داکتر شیام و داکتر بی بی سنگ مشاوران تحقیقات بین المللی و 60 تن از متخصصان زراعت از 5 زون اشتراک ورزیده بودند، رسماً افتتاح گردید.

هدف از تدویر این دوره آموزش، نقش نسل گیری در اصلاح گندم، مقاومت گندم، اداره نمودن منابع ژنتیکی، اداره نمودن تولیدات با کیفیت گندم، تشخیص و معرفی نمودن انواع گندم، تطبیق بیوتکنولوژی در وزارت زراعت و اداره نمودن موضوعات محیط زیست در این وزارت می باشد.

پروژه AAIP، که در بخش عوامل تولید زراعتی و همکاری با وزارت زراعت، در 5 زون کشور از اول جولای 2013 فعالیت خود را آغاز نموده تا به حال در این 5 زون، علاوه با تدویر ورکشاپ های آموزشی کوتاه مدت داخلی، توانسته است برای 62 نفر کارمند مسلکی و تخصصی وزارت زراعت از مرکز و ولایات کشور، برای کسب آموزش های تخصصی و مسلکی در آینده نزدیک به کشور هندوستان اعزام نماید که از آن جمله 35 تن برای تحصیلات ماستری، دو تن در بخش داکترا و 25 تن برای بورس های مسلکی کوتاه مدت اعزام می گردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است