3 تن به اتهام ارتکاب 3 جرم محاکمه شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77907 منبع: پرینت

ضارب سیلی منجربه مرگ به 6 سال حبس محکوم شد.

فردی که خانم اش را با سیلی زده بود و این سیلی منجر به مرگ موصوفه گردیده بود، به صورت علنی در محکمه ابتدایی شهری محاکمه و مجازات شد.

غلام رسول منصور رییس محکمه ابتدایی شهری می گوید :متهم در قضیه ضرب منجر به مرگ، محاکمه شده است. گفته می شود خانم متهم از قبل نیز مصاب مریضی بوده است که با ضربه خوردن سیلی بر صورت اش جان خود را از دست داده است.

در این جلسه فردی به اتهام غصب و زورگیری نیز به 5 سال حبس محکوم شد.

همچنان فردی که به قصد فساد اخلاقی مخفیانه به داخل یک منزل مسکونی وارد شده بود نیز به 5 سال حبس محکوم شد. گفته می شود متهم با آگاهی از این موضوع که مالک خانه در منزل حضور ندارند, حوالی ساعت دوازده و نیم شب مخفیانه داخل منزل می گردد که بعد از سروصدای خانم صاحب منزل و آگاهی همسایه ها متهم موفق به فرار می شود ولی با تحقیقات پولیس و همکاری مردم فردای آن روز گرفتار می شود.

در این جلسه چند پرونده مربوط به قضایای سرقت, لت وکوب, خرید امول مسروقه نیز بررسی شد و متهمان به حبس های تنفیذی محکوم شدند.

صمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر چطور سیلی بود که یک انسان جان خود را از دست داد .ینکه گفته شده از قبل مریض بود این ظالم چطور مریض را سیلی مرگ آفرین زد . قبول کنید در این قضیه رشوت خوری واسناد جعلی ترتیب داده شده است. سزای این نفر حد اقل ده سال است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است