اتهام نامزد پیشتاز شورای ولایتی بدخشان رد شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77913 منبع: پرینت

فرماندهی امنیت ولایت بدخشان گزارش های مبنی بر دست داشتن یک نامزد پیشتاز انتخابات شورای ولایتی بدخشان در قاچاق مواد مخدر را رد می نماید.

پیش از این گزارش های وجود داشت كه مولوی عبدالرب یكی از نامزدان پیشتاز شورای ولایتی با 300 كیلو گرم مواد مخدر از سوی پولیس در ولسوالی كشم این ولایت بازداشت گردیده است.

یک منبع در فرماندهی پولیس بدخشان گفت: آقای عبدالرب از نیمه راه سوار این موتر شده و در یک برنامه سازماندهی شده وی را پولیس كشم بازداشت كرده است.

به گفته منبع، تحقیقات ابتدایی آنان نشان داد كه این نامزد شورای ولایتی هیچ گونه سهم در انتقال مواد نداشته و بزودی آنان عاملان این طرح را معرفی خواهند كرد.

همزمان با این لعل محمد احمدزی سخنگوی پولیس بدخشان می گوید: تحقیقات پولیس در این زمینه جریان دارد.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم است دیگه بی گناه است چون قدرت داره بی خود که نامزد پیشتاز نبوده

>>>   نمیتوانم حرف بزنم چون پول به دهنم انداختن و شکمم را سیر ساختن صرف به یک شرط چپ باشم .
عبدالولی

>>>   این قاری زاده لیچک و بی نام نفر دستکی وخبر نگار فوزیه کوفی است و در سایت محترم شما از دل خود هر چه خواست نوشته می کند... سه صد کیلو گرام مواد مخدره خانم کوفی وکیل پارلمان که نزد شوهر همشیره اش ملا عبدالرب در ولسوالی کشم دستگیر شد .. فعلا با وجود تیلفون بازی های زیادی خانم کوفی با برادران شورای نظار سالنگی معین وزارت و بسم اله محمدی وزیری دفاع شوهر همشیره اش در محبس کشم همرای مواد ذکر شده در قید بسر می برند...
حاجی طاهر صراف از فیض اباد

>>>   مثلی که باز سالنگی برای بابه جان تیلفون کرد: رحیم

>>>   اول اعلام می کندکه دستگیر شده سپس ناگهان تکذیب می کندمثال که صبح ازخواب بیدارشده وخواب دیده ویک ساعت بعدتکذیب می کند.خوب حکومت وخوب مسئولانو صاحب منصبان داریم ومردم راهم... تصور کرده اند.
نواندیشان بلخ .سیدحسن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است