گوگل و تخریب شیعیان +عکس
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۵۷    ۱۳۹۳/۸/۶ کد خبر: 82376 منبع: پرینت

اگر این روزها کلماتی مانند عاشورا و محرم را به صورت لاتین (Ashora/ ashoura/Moharam) در موتورهای اینترنتی جست‌وجو کنید، با تصاویر گوناگونی از قمه‌زنی، خشونت و آسیب رساندن به بدن به بهانه عزاداری مواجه می‌شوید!

چند سال است که موتور‌های جست‌وجوی اینترنتی به‌ویژه گوگل و یاهو، تصاویری را با موضوع و مضمون عاشورا و محرم در برابر دیدگان کاربران اینترنتی قرار می‌دهند که از یک برنامه‌ریزی سازمان‌یافته و تاکتیکی برای تخریب ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی شیعیان حکایت دارد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201410/201410272114052779.jpg

جالب اینجا است که علاوه بر این قسمت، کاربران در بخش فیلم موتورهای جستجو هم با سکانس‌هایی از قمه‌زنی و خشونت مواجه می‌شوند! یکی از نکات قابل‌توجه در این روند، تغییرات مدام و به‌روز اینگونه تصاویر در این پایگاه‌های جست‌وجوگر است، هر چند برخی پایگاه‌هایی که از این تصاویر استفاده کرده‌اند، به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی یا محتوای نامناسب، فیلتر هستند؛ اما تصاویر جهت‌دار این پایگاه‌ها، مرتبط با عاشورا و محرم در صفحات جست‌وجوی عکس گوگل و یاهو قابل مشاهده است!

محوریت اصلی تمام این تصاویر هم مراسم‌های قمه‌زنی مردان، زنان و کودکان است. شواهد موجود نشان می‌دهد برنامه‌ریزی هوشمندانه و دقیقی برای تخریب ارزش‌های شیعه در پشت پرده این ماجرا قرار گرفته است.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قمه زنی بر اساس فتوای مراجع تقلید حرام است و از عزاداری هندوها وارد شده و موجب وهن اسلام میشود

>>>   براستی قمه زنی وزنجیرزنی ارزش است یا ضدارزش...و نمازوروزه وسایرعبادات است که ارزش است.

>>>   این واقعیت است این بیچاره ها که ازهیچ چیزی خبرندارند اینچنین به خودشان ظلم میکنند بدن شان راتکه وپاره میکنند اگرکسی هم بخواهد ایشان رارهنمایی کندمیگویند وهابی هستی ازخدامیخواهیم این برادران اسلام راهدایت نماید تابجای آسیب رسانیدن به خودشان دردی ازملت مسلمان خویش دواکنند ومتوجه اشتباهات خودشوند
هراتی

>>>   درین جای شکی وجود ندارد که شعیان مخالفان زیادی دارند و ماهم باید کاری کنیم که علمای ما به ما اجازه میدهند نه فراتر از آن ؛ از جمله بار ها از طریق رسانه های جمعی علما اعلان میدارند که زنجیر زدن کاری خوبی نیست و م هم باید این توصیه علما را پذیرفته و از خون ریختن در مسجد خود داری کنیم ؛ تا باشد از یکسو توصیه علمای خود را عملی کرده باشیم از سوی دیگر بهانه بدست دشمنان ندهیم

>>>   گوگل دشمن مسلمین

>>>   تخریب فقط اینها نیست . در ساحه غرب کابل شبهای مراسم در خیابانها مردم سرکهارا بند مندازند و اگر کسی کار عاجل و ضرور داشته باشد به عنوان مثال به شفاخانه نیاز ضرور داشته باشد قطعا با مشکل مواجه خواهد شد که اینگونه رفتار ها باز هم شیعه را تخریب خواهد کرد.

>>>   عقل سليم در بدن سالم است، مرد عاقل آنست كه بدن خود را از گزند نكاه كند؟
عبدالله ريحان

>>>   این جان زنی وحشت آمیز و بی خردی باید ترک شود زیرا نام مسلمان را بد کرده است
عبدالله

>>>   ...البته عزاداری در عاشورا و ظیفه هرمسلمان است. اما به ناحق و بیجا خودرا زدن، چه معنی دارد ؟

>>>   سلام برادر نویسنده ای مطلب. این گوگول نیست که مار تخریب میکند بلکه این خود ما هستیم که با انجام اعمال غیر اسلامی تحت نام آرمان های حسینی و تحلیل از عاشورا خود را تخریب مینمایم.

>>>   ...حالا کجاست که حد اقل به مردم این را هم اموزش بدهد که قمه زدن درست نیست، به نظر من نفس عزاداری و عاشورا در تضاد است، به خاطر که وقتی میگوییم امام حسین قیام کرد برای ازادی و شهید شد و درس ازادی به ما اموخت ، تا حالا کدام اخند از این درس ازادی برای مخاطبانش یاد اوری کرده بجز این که کوشش کرده و خوب غمناک وسوزناک سخنرانی کند تا مردم خوب بگرید و گریه کردن را هدیه عاشورا به مردم داده است نه ازادیی که هدف عاشورا بوده، برادر خود را اصلاح کن! از گوگل و یاهو گیله نکن ، در تصاور که من میبینم واقعا این کار ها را یعنی قمه به سر وصورت زدن و از رویی اتش رد شدن را به تمام خشونت ما میکنیم و واقعیت دارد ان وقت اگر کدام رسانه ان را نشر کرد دشمن اسلام تلقی میکنیم که این به معنی بی خبری از خود است زیرا ما اشتباهات خود را هیچوقت اصلاح نکردیم.
سخی

>>>   بنده یک مسلمان شیعه هستم.و بشدت این کار ها را تقبیح میکنم و از همه برادران خود میخواهم که در مراسم عزاداری از این گونه کارهای بیخردانه و بی دلیل دوری کنند.دوست داشتن اهل بیت در دل همه مسلمانان است و با قمه زنی نمیتوان دوست داشتن را نشان داد.بهترین عمل در روز عاشورا اهداکردن خون سالم به نیازمند خون است و یا خواندن چند ایه از قران کریم است..قمه زنی و اسیب رساندن به بدن دلیل به دوست داشتن امام حسین نیست .بنده این کار را جهالت مینامم.السلام علیک امام حسین علیه السلام سلام بر اقای شهیدان بهشت
بهروز

>>>   خدا وند همه را هدایت کند خصوصآ این علمای مارا . آخر یک سوال از علمای عزیزم دارم .
اگر قمه زدن یا زنجیر زدن و یا هم به خود آسیب رساندن کاری خوبی است چرا شما علما از آن استفاده نمیکنید؟ آخر یکبار با خود فکر نموده اید که این کار خلاف آرمانی های امام علی ع و امام حسین ع و یارانش است؟ مطمعن هستم اگر آن بزرگواران و عزیزان در قید حیات میبودند از این زنجیر زدن ها و قمه زدن های خیلی ناراحت میشدند و منع مینمودند همه مسلمانان را.
صادقی ارزگانی

>>>   خب متاسفانه همی عمل را انجام میدهیم حالا گذاشتن عکس امام حسین یا نوشتن نام امام حسین در پیش روی موتر های که بعدش با خاک یکسان میشود یا گذاشتن دروازه ها در جاده های که خیلی کم عرض است و باعث راه بندی میشود. یا هم زنجیر زدن چی از ما به نمایش میگذارد. خوب است که روضه خوانی داخل مساجد و تکیه خانه انجام شود و رسم زنجیر زدن که اکثرا علما آن را منع قرار داده اند برچیده شود. از گوگل نباید گله کرد چون نه مسلمان است نه شیعه

>>>   شلاق زدن وخون کردن بدن هرګز ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی شیعیان نبوده هرکس که همچو اعمال خشن وناشایسته راارزش های اعتقادی واخلاقی شیعیان میداند به خطا رفته اند وهرکس که همچو اعمال ناشایسته راانجام میدهند عوض کسب ثواب عذاب الهی رابرای خود کمائی میکند وهم چنان کسانی که فتوای جواز همچو اعمال ناروا ناجایز وخشن راصادر میکند عالم نه بلکه جاهل مطلق میباشد
غریب بچه ازقلب کشور

>>>   اين تبليغ نيست. اين واقعيت است. من خودم وقتى نوجوان بودم تيغ ميزدم. ما خودر ا بايد اصلاح كنيم و از خرافات دورى كنيم.
سيد تقى بشردوست از نيلى

>>>   وقتی در گوگل جستجو میکنید عکس ها، مطالب و ویدیو ها همه از سایت گوگ نیستند بلکه این عکس ها از سایت های مختلف جستجو شده و در اختیار جستجوگر قرار میگیرد. چون شما بعد از جستجو در قسمت عکس ها رفته اید پس باید با این تصاویر روبرو شوید. چون تصویر محرم به جز ایران در تقریباً سرتاسر جهان همین است که شما مشاهده نموده اید. در عراق، پاکستان و هندوستان و حتی افغانستان قمه زنی مرسوم است پس نباید انتظار عکس های متفاوتی را داشت. البته شاید اگر در قسمت مطالب و سایت های عاشورایی مراجعه کنید کمتر با این نوع عکس ها مواجه شوید.

>>>   برادر به علمای اهل تشیع گفته شود که چرا لودسپیکر های مساجد را انقدر درشب به صدای بلند میگیرند که مزاحم خواب مردم میشوندوهم چنان کسی مریض میباشد بیک فضای آرام ضرورت دارد که استراحت کند مگر آیا اینها احساس اینرا ندارند که به هموطن خود تکلیف نرسانند لطفآ همین موضوع را برایشان تفهیم نمایئد

>>>   این چه قسم عزاداری است که خود را قصداً مجروح ساختن هیچ توجیه ندارد بخاطر همدردی با نوه پیامبر بزرگ اسلام همراهان پاکش باید ختم قرآن شود خیرات وصدقات باید بخشید همچنان میشود با اهدای خون به مریضان زیر درمان احساسات مذهبی خود را بجا آورد.
مسلم

>>>   این کار ها اول از هندوستان و پاکستان شروع شد و درست نیست.

>>>   يكي از فلسفه زنجير زدن اين است كه به دشمنان اسلام بفهماني كه مارا ازمرك نترسانيد
ما از اسلام ونبي ص وقران و اهلبيت ع دفاع ميكنيم حتى به قيمت جان ما تمام شود
البته امروز اكثر مراجع تقليد جواز نميدانند زيرا دشمنان اسلام استفاده سوء ميكنند وباعث وهن به اسلام عزيز ميشود

>>>   اول این مراسم را علاالدین دیلمی در بازار های بغداد رواج داد

>>>   این وظیفه ما شیعیان هستش که از تخریب دین خودمون جلوگیری کنیم و از قمه زدن و دیگر کارهایی که باعث به تمسخر درآمدن دین مون میشه جلوگیری کنیم.
وقتی دین ما تمسخر بشه در واقع داره به حضرت علی و امام حسین علیهماالسلام تمسخر میشه.
پس سعی کنیم از مراجع مون پیروی کنیم که اونها عالم دین ما هستن. و امام هادی علیه السلام فرمودن زمانی میرسه که امام در غیبت هستش ، پس بر شیعیان ما واجب است که به عالمان دینی رجوع کنند.
و در قران هم داریم که از اهل ذکر بپرسید . ذکر در این جا علما هستن که دین را از غیر دین تشخیص می دهند .
با این کار راه رو برای جذب دیگر مردم به اسلام درست کردیم و با نشون دادن چهره زیبایی از دین اونها رو به اسلام ترغیب و دعوت می کنیم.
ان شاء الله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است