تشرف خواننده آمریکایی به دین مبین اسلام
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۷    ۱۳۹۳/۹/۱۸ کد خبر: 85203 منبع: پرینت

پخش ویدیو کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اسلام‌آوردن خواننده زن آمریکایی، مخالفان گسترش اسلام در جامعه آمریکا را با شوک بزرگی مواجه کرده است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئوکلیپی منتشر کردند که حاکی از مسلمان‌شدن «کریستین»(ام سی راوتر)، خواننده زن رپ آمریکایی است.

پخش این ویدیو کلیپ، شوک بزرگی برای مخالفان رشد روزافزون اسلام در جامعه آمریکا بود.

تشرف این خواننده آمریکایی به دین مبین اسلام با عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های مختلفی مواجه شد؛ مادر وی علاوه بر شوکه‌شدن، به شدت از تغییر نام دخترش به «عابده»، اظهار نارضایتی کرد. وی حتی تاکنون حاضرنشده با دختر مسلمان‌شده خود سخن بگوید و از احتمال پیوستن دخترش به گروه‌های تروریستی ابراز نگرانی کرد!

ترس واقعی آمریکایی‌ها بیشتر از این جهت است که این گونه حوادث باعث رشد روزافزون اسلام در تمامی ایالت‌های آمریکا خواهد شد.

عابده در پاسخ به واکنش‌ها و انتقادها گفت: «من پس از ارتباط دوستانه‌ای که با هم کلاسی‌های مسلمانم داشتم به این باور رسیدم که اسلام دینی زیبا و با جاذبه‌های بسیار فراوان است ومن با باور کامل به دین اسلام مشرف شدم».

همچنین، عابده ضمن تاکید برعدم اجبار وی برای تشرف به دین اسلام گفت: «محبت و همدلی دوستان مسلمان من و برخورد زیبای آن‌ها باعث شد به عظمت دین اسلام پی ببرم».

عابده در پایان اظهار کرد: «مدتی بود که خواب‌های الهام‌بخشی درباره اسلام می دیدم که این امر از دیگر علل تشرف من به دین اسلام بود».

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینان اسلام وحجاب راانتخاب می کنندوبرخی ازخدازده های ماکه بیسواد .وجاهل هستندبه بهانه القاعده وطالب هرنوع بی عفتی می کنند.
شیوا

>>>   خوشحال نشوید فردا به جهاد نکاح می پیوندد و عملیات انتحاری و قتل هزاران بی گناه !!!!!! به نظر حقیر فقیر و سراپا تقصیر همان کافر باشد بهتره با ترانه های خود دل مردم را شاد می کند. ضرری هم برای کسی ندارد. بقول شاعر: گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهد* طبیبان جمله دائم خلق را رنجور می خواهد* بنازم مطربان که خلق را مسرور می خواهد. دعا کنید بر گردد به همان شغل مطربی خیلی به نفع مسلمانان است
بهلول دانا

>>>   ‏‎ ‎الله اکبر الله اکبر الله اکبر خداوند سابت قدم نگهداره انشاءلله
سردار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است