فتنه داعش در پیاده روی اربعین + عکس
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۷    ۱۳۹۳/۹/۲۰ کد خبر: 85368 منبع: پرینت

عناصر گروه تروریستی داعش با ایجاد فتنه‌ای در مورد پیاده روی زوار حسین بن علی(ع) در مراسم اربعین حسینی(ع)، قصد تشویش افکار اهل سنت به این مراسم باشکوه را داشتند.

سودجویان نام خلفای اهل سنت را به گونه‌ای در تصویر اضافه کردند که مخاطب گمان بَرَد زوار حسین بن علی(ع) در مراسم پیاده روی اربعین از مسیرهایی که نام خلفای راشدین اهل سنت نوشته شده گذر می‌کند.

پس از جعل این تصویر توسط عناصر داعش، تصویر مذکور بصورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی علی الخصوص توئیتر که اکثر مخاطبان آن عرب‌ها هستند بازنشر داده شد تا اهل سنت را نسبت به مراسم باشکوه پیاده روی به سوی حرم حسین بن علی(ع) بدبین سازند.

با اطلاع شیعیان از این موضوع، گروهی از جوانان شیعه که فعالیت گسترده‌ای در عرصه مجازی دارند، به جستجوی نسخه اصلی از این تصویر جعلی پرداختند و به لطف خداوند با پیدا کردن آن نقشه سودجویان داعشی نقش بر آب شد.

تصویر ساختگی

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201412/201412102104421548.jpg

تصویر حقیقی

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201412/201412102104421885.jpg

گفتنی است، روزنامه هافینگتن پست (Huffington Post) آلمان چندی پیش در با انتشار مقاله‌ گزارش داد، مراسم اربعین حسینی(ع) که به صورت آیین پیاده روی به زینت طبع آراسته شده، بزرگترین اجتماع جهانی است که علاوه بر شیعیان، اهل سنت، مسیحیان، ایزدیان، زرتشتیان و صابئیان نیز در آن حاضر شده و به امام حسین(ع) ادای احترام می‌نمایند.

این روزنامه آلمانی در بخش‌ دیگری از این گزارش آورده است: چگونه امکان دارد پس از گذشت 1396 سال فردی که کشته شده است چنان جاذبه‌ای داشته باشد که میلیون‌ها انسان را با وجود تمام خطرات به سوی خود بکشد؟! مساله قابل توجه در این مراسم عدم وجود هیچ سود شخصی مالی برای هیچ فردی است.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تروریست وهابی داعشی = تروریست امریکایی

>>>   لعنت به تروریست های جاهل!
هراتی...

>>>   داعشی ها اصلا مسلمان نیستند آنان هیچ اعتقادی به خلفای راشدین هم ندارند. آنان دشمن اسلام و مسلمین هستند. به علت راهپیمای و همایش اربعین حسینی قلب و جگر آنان که دشمن حسین و اهل بیت رسول خدا هستند آتش گرفته است. این همایش جهانی با شرکت میلیونها مسلمان توجه جهانیان را جلب نموده و برای آنان سوال پیدا شده که این حسین کیست که این همه جذبه دارد ومردم را به سوی خود می کشاند و مردم با هزینه پولهای کلان و تحمل رنج و زحمت راه و بدون ترس از کشته شدن در عملیات های احتمالی انتحاری عاشقانه به سوی حرم او پیاده حرکت می کنند؟!
زابلی

>>>   داعش منفورتمام مسلمانان حقیقی مذاهب چهارگانه اهل تسنن وتمام مذاهب بجزسلفیهای ابن تیمیه است که مذهب جدیدی مبتنی برتحجروجهل وتکفیر است .
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   این کدام گپ جالب نیست.
در لس انجلس نام ستاره گان مشهور هالیوود در روی جاده (فن واک) حک میشود و روزانه هزاران نفر از روی آن عبور میکنند و ستاره ها افتخار میکنند.

>>>   آقای شیوا ، شما که معتقدبودی گروه داعش ،بعضی از حدود الهی رو درست اجرا می کنن. چی شد که مبتنی بر تحجر و جهل و تکفیر شد؟

>>>   این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست
این چه شمعی است که جان ها همه پروانه اوست.
بی شک که پیامبر(ص) راست فرمو: إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَيْنِ حَرَارَةٌ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً. همانا برای حسین در قلب ها حرارتی است که هرگز خاموشی ندارد.
حسین متعلق به شیعه نیست بلکه تمام انسان های آزاده جهان عاشق حسین و آرمان حسین هستند.
خدایا ما را از راه حسین و حسینیان دور مساز و همیشه عشق و محبت حسین را با دل و جان مان همنواکن.
هاشمی صدر ارزگانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است