رفتار معنادار شیعیان با اسرای داعشی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ کد خبر: 91151 منبع: پرینت

به تازگی کلیپی منتشر شده است که در آن برخورد انسانی ارتش و نیروهای مردمی عراق با اسرا و مردم تکریت را نشان می‌دهد.

در این کلیپ یک کودک عراقی با مراجعه به مقر نیروهای عراقی از آنها برای پدر بزرگ بعثی خود غذا درخواست می‌کند. او به نیروهای عراقی می‌گوید: پدر بزرگم مرا فرستاده و می‌گوید برو کمی غذا از این سگ‌ها (نیروهای ارتش عراق) بگیر و برایمان بیاور. آنها به این کودک غذا می‌دهند و به او می‌گویند: برو به پدر بزرگت بگو: این غذای امام حسین(ع) است و ما از اهل بیت علیهم السلام آموخته‌ایم که با انسانیت رفتار کنیم.

علاوه بر این، تصاویری از این قبیل رفتارهای انسانی نیروهای عراقی با اسرای داعشی در تکریت منتشر شده است که یکی از آنها آب دادن به یک اسیر داعشی توسط یک نظامی عراقی را نشان می‌دهد و زیر آن نوشته شده است: اگر حرمله به تو چنین آموخته که کودکان شیرخوار را سر ببری، من از امام حسین(ع) آموخته‌ام که همه را – حتی حیوانات (اشاره به اسبان لشکر حر) – را سیراب کنم.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین است تفاوت بین حق و باطل. طرفداران حق و باطل از عمل کرد آنان مشخص می شود. هرجا دیدیم که خشونت، ظلم تجاوز به ناموس، شکنجه و ... انجام می گیرد به یقین این جبهه جبهه شیطان ... است. هرجا دیدیم که محبت ، دلسوزی، انسانیت، ترحم، مردانگی، عدالت انجام می شود، این جبهه جبهه خداوند و پیامبر و اهل بیت و امام حسین است.
زابلی

>>>   اقایان ...این لشکر... عراق بود که سه صد سنی را زند سوختاند و یا به بم های دستی ازبین برد ...
کابلی

>>>   حق وباطل راتاریخ به ما به معرفی میگردکه ها حق هست که درطول تاریخ بایهودیان...وکفاردرمرزهای اسلامی مبارزه کرده است وکی ها بامسلمانان دربین خاک مسلمانان مبارزه کرده است وچندشهیددرمرزهای اسلامی داده است

>>>   برای تشخیص جبهه ی حق و باطل باید به این معیار که تاریخ هم بر آن صحه گذاشته است توجه کرد . هر جا سنگدلی و شقاوت و سر بریدن افراد بیگناه را دیدید بدانید که عاملان آن یزیدیان و شمر و حرمله زمان است مثل عملکرد داعشی ها و طالبان و هر جا رحم و مروت دیدید بدانید که جبهه ی حق و حقیقت است مثل عملکرد مدافعان حرم اهل بیت در عراق.
مسیح کابلی

>>>   شیعیان مردانگی وشرافت را از امام و پیشوای به حق خود امام حسين (ع) آموخته اند. سلام بر حسين.
حسين جعفری از شهر قم

>>>   اونی که ذره شناخت از ابا عبدالله الحسین (ع) داشته باشد، رفتارش انسانی خواهد. ابا عبدالله الحسین (ع) وقتی به تمام لشکریان حر و به اسبهای آنان و به آن باز مانده از لشر حر آب داد، انسایت به تمام دنیا معرفی کرد، رنج بشر امروز دوری از خدا و امام حسین.

>>>   کاش ما همه اسلامیت و انسانیت را در اعمال خود فراموش نکنیم و پیرو واقعی اسلام، قران و حضرت محمد(ص) باشیم. اگر همین نفاق ما مسلمانان نمیبود وضع ما مسلمانان چنین نمیبود. خصوصآ دولتمندان دو کشور خاص اسلامی که برای اهداف سیاسی، اقتصادی و مذهبی خود، در بین مسلمانان بنام شیعه و سنی نفاق میاندازند. اگر ظلم و انحصار قدرت توسط صدام ... و حکومتهای بعد از او در عراق نمیبود و آنها به حقوق تمام مردم عراق چه شیعه و چه سنی احترام میگذاشتند و به آنها ظلم نمیکردند وضع مردم عراق به چنین حالتی نمیرسید. نفاق سرچشمه تباهی و بربادی ملتهاست. کشورهای استعماری و استثماری (چه بنام اسلامی و چه غیراسلامی) همواره تلاش میکنند تا از طریق نفاق انداختن بین مردم در یک کشور، در آن کشور نفوذ کنند. آنهایی که فکر میکنند که با جنگ و خشونت میتوان مشکلات را حل کرد اشتباه میکنند. خشونت فقط خشونت میافریند. جنگ و خشونت انسان و انسانیت را میکشد و آدمکش و هیولا میافریند.
سلطان مزاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است