شکست مقاومت تهران از تیم ملی امید کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ کد خبر: 91487 منبع: پرینت

تیم ملی فوتبال امید کشور در یک دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم مقاومت تهران را شکست دهد.

تیم ملی فوتبال امید از چند روز پیش وارد ایران شده است و در حال حاضر اردوی تمرینی آنان نیز در زمین ورزشی استقلال در تهران بر پا است.

روز سه ‌شنبه نیز ساعت 11 ورزشگاه تهران میزبان دیدار تیم‌های ملی امید کشور و مقاومت تهران بود.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم ملی امید افغانستان به پایان رسید که گل اول را فردین شیروانی و گل دوم را حکیمی به ثمر رساند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پیروزی شانرا تبریک میگوئیم

>>>   شکست تیم مقاومت ایران توسط تیم ملی امید افغانستان که درکل یک پیروزی است برای هموطنان خود بطور عام وبرای تیم ملی امید بطور خاص تبریک میگویم وموفقیت بیشتر شانرا درین عرصه از خداوند متعال تمنا دارم .
سید هاشمی

>>>   آفرين برشما عزيزان وطن

>>>   افتخار ما است که تانستیم ایران راشکست دهیم
دوست افغانستان

>>>   تبریک باشد
محمد خان حیران از تخار

>>>   تیم مقاومت تهران در لیگ دسته چندم ایران بازی می کند؟؟؟،... اصلا چنین تیمی وجود دارد؟!!!!

>>>   باشگاه فوتبال مقاومت تهران یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در تهران قرار دارد و در لیگ دسته دوم فوتبال ایران( در اصل دسته سوم بعد از لیگ برتر و لیگ دسته اول) بازی میکند.

>>>   تیم مقاومت!! تا حالا اسمش را نشنیدم ولی پیروزی تیمتان را تبریک می گویم
ایرانی

>>>   تیم امید ایران را ببره خیلی خوبه

>>>   شکر خدا برادران هزاره مان در عرصه ورزش باعث افتخار وطن هستند
ضد .معصوم خروی ها

>>>   تبریک

>>>   شکست و یا موفقیت، این نوع بازیها با کشورهای خارجی به پیشرفت سپورت در کشورما کمک میکند و به مهارت ها و تجارب بازیکنان ما می افزاید. مبارک باشد!
گل الرحمن هلمند

>>>   پیروزی. تیم امید رابه کشوروملت وتیم امیدسرافرازامیدتبریک میگویم.

>>>   تبریک به ملت افغان که توانستند تیم ایران را در خانه خودش تحقیر کنند
سیدمحسنی

>>>   مقاومت تهران یک تیم دسته سومی و در واقع محلی است.روز سه شنبه انشاء الله سطح کیفی فوتبال افغانستان را با هم میبینیم.بازی مهمی برای ما است.چون تفاضل گل میتونه در پایان اهمیت زیادی داشته باشه!!!!!!!!!

>>>   افتخار ما این است تا میتوانیم افاغنه ها را اخراج کنیم

>>>   ایران را شکست دادید؟؟؟؟یک تیم درجه چهارمی را شکست دادید چند روز دیگر ایران واقعی را خواهید دید.

>>>   تیم مقاومت در دسته سه ایران بازی میکند پس زیاد خوشحال نباشیم
باخبر از ولایت تهران

>>>   ایران شکست دادن تنها در فوتبال نیست. در انرژی هست ای است هر وقت افاغنه غنی سازی 100 در 100 ارانیوم را توانست ، ایران را در این بخش شکست داده است. بعید می دانم افغاغنه خودشان را آرام بتوانند.
ایرانی

>>>   به دوستداران فوتبال در افغانستان این پیروزی را تبریک میگم.
محمد - ایران

>>>   افرین ماشاالله

>>>   آفرین دلم آرام شد همیشه آرزو داشتم افغانستان در هر عرصه ایران را ببره تا اینهای که با افغانها بدی میکنند بامفامن بدی بدی میاره وخوبی خوبی

>>>   به آقای سید محسنی ! ( شاید نام مستعار باشد)
شما تا هنوز هدف و مفهوم برگزاری مسابقات دوستانه را درک نکرده اید. کمی با دید باز تر به مسایل، نگاه کنید و تعصب بیجا را کنار بگذارید !

>>>   بنده اعتقاد دارم که تیم امید ایران را هم می بریم ضمن اینکه تیم امید ایران از ما خیلی ترسیده به خاطر همین دودانه از ملی پوشان لزرگسال را به تیم دعوت کرده که مربی ایران مخالف لود ودر نتیجه همین ترس از افغانستان باعث اختلاف ونهایتا خدا حافظی کیروش از ایران شده.
هه هه هه هه! 

>>>   من هم موافق هستم تر س همه وجودشان را گرفته خودم مصاحبه بعضی ها رو گوش کردم...

>>>   واقعا نظرات دوستان افغان جالب و به شدت خنده دار است... به این پیروزی تاریخی و بزرگی که به دست آوردید خوش باشید و با تحلیل های جالب خود ما را هم خوش حال کنید.... ما هم به خوشی شما خوشیم!!!!

>>>   من که12سال درایران هستم اسم چنین تیم را نشنیدم نکند تیم زیر18سال است

>>>   اصلا تیمی به نام مقاومت تهران وجود دارد؟!!!!!

>>>   ایران هر وقت افغانستان را دست کم گرفت ضربه فنی شد...یادم نمی رود شکست ...هادی ساعی در مقابل یک تکواندوکار نا شناخته افغانستان بنده خدا هادی ساعی هنوز باورش نشده که بای داده. انشالله تیم ملی بزرگسالان افغانستان در مقدماتی جام جهانی با ایران همگروه شود اسلام امیری یک چهار به حقیقی بزنه که بفهمه دنیا دست کیه!!

>>>   برادران ایرانی که بخاطر ترس از افغانستان حاضر شدند از خیر سر مربی شان بگذره پس حتما می تواند افغانستان را شکست دهد. ولی مقدماتی جام جهانی اگر با افغانستان همگروه شوند از همگروهی پشیمان خواهند شد.

>>>   من در پاسخ اون ایرانی نام باید بگویم:
اولا بحث ما در مورد ورزش است خلط مبحث نکنید.
دوما: شما هم به غنی سازی صد درصد نرسیده اید که از ما توقع دارید...

>>>   برادران افغان این چه حرفی است که می زنید همه می دانند فوتبال ایران کجاست و فوتبال افغانستان کجا! وفوتبال را با عقده های شخصیتان قاطی نکنید لطفا

>>>   واقعا خوشحالم که هیچ یک از افغانهای مهاجر در ایران تابعیت ندارند از کامنت هایشان ببینید که چگونه ... خدارا شکر از دولتمردان ایران سپاسگذارم در ضمن ایران از هیچ کس جز خدا نمی ترسه شما که جای خود دارید کیروش خیلی وقته که باید می رفت حالا یه بهانه جور شد شما افغانها هم امیدوارم همیشه خوش باشید ودر فوتبال هم موفق باشید شما افغانها اگز در فوتبال ببرید می گید وای ما چه خوبیم!!!! اگر ببازید می گید وای ما چه خوبیم !!!!

>>>   واقعا وقتی کامنتها را خواندم نظرم راجع به مهاجرین افغان در ایران عووض شد خدا را شکر شهروند ایران نیستند افکارشان بیمار گونه است خوبه یه بازی فوتبال بی اهمیته...

>>>   در جواب به ان افغانی که با نام ایرانی کامنت گذاشته.تو که هنوز بلد نیستی به زبان ایرانیان سخن بگویی مگر مجبوری مهمل بافی کنی.تا افاغنه ... چون خودت را بشورانی.تو نیاز نیست در مورد عنی سازی و..حرف بزنی.اول یاد بگیر به دروغ و با این لهج ... خود را جای دیگران قرار ندهی و دوم اگر هم خواستی چنین کنی یاد بگیر اینقدر فاجعه امیز زبان دیگران را تقلید نکنی.
ایرانی واقعی

>>>   شما ها می خواهید ایران را ببرید؟؟اصلا میدانید فوتبال چطور نوشته میشود.وعده دیدار ما 11 فرودین انقدر بهتون از چپ و راست گل بزنیم که یاد مالدیو یکبار دیگر زنده شود.منظر تیمی باشید که هیچ رحمی به شوتبالیست های افغانی نخواهد کرد!!!

>>>   خطاب به همه ایرانی ها و افغانی ها
یک بازی فوتبال بی خاصیت ارزش این را ندارد که ایرانی و افغانی را به جان هم بیندازد و به همدیگر بد وبیراه بگویند.
یک ایرانی

>>>   ...واقن فک میکنم اگه افغانستان پیشرفتی نکرده بخاطر آمریکایی ها یا بقیه ملت ها نبوده مقصر اصلی مردم خودتون هستن و این افکار پوسیده و بغض ها که مانع اصلی پیشرفته
11

>>>   یه بازی فوتبال بوده چرا هر 2 طرف اینقدر شلوغش میکنند؟ چه ربطی به انرژی هسته ای یا ترسیدن ایران و خداحافظی کی روش دارد؟ کل کل و جر و بحث بین طرفداران فوتبال طبیعیه اما چرا موضوعات بی ربط را وارد بحث میکنید؟ از هموطنان خودم خواهش دارم اگر کسی بی احترامی کرد به کل مردم افغانستان تعمیم ندید.اینطور بقیه هم اشتباه یک نفر را به کل ایرانی ها تعمیم میدن.
محمد - ایران

>>>   افغانها و ایرانیهای عزیز!
در سپورت برد و باخت است یکی میبرد دیگری میبازد. ولی مهمتر از همه دوستانه بودن و منصفانه بودن مسابقه است. هر انسانی حق دارد با برد تیم علاقمندش خوشی و شادمانی نشان بدهد البته بدون توهین و دشنام به تیم مغلوب. ما صرفنظر از افغان بودن و ایرانی بودن، انسان هستیم و مسلمان با فرهنگ و زبان مشترک. سپورت و انترنت باید انسانها و ملتها را به هم نزدیک تر بسازد نه آنکه بین شان دشمنتراشی کند. سیاستمداران را که با سیاستهای نادرست شان که باعث دشمنی و کدورت بین ملتها شده اند، کنار بگذارید. آنها فقط یک هدف دارند حفظ قدرت و خاک زدن به چشم شهروندان. سیاسمتداران همیشه کوشش میکنند تا مردم را فریب بدهند و کاستی ها و نقصهای سیاستهای خود به گردن دیگران بیاندازند و خاصتآ به گردن بیگانگان مهاجر. به امید دوستی و همکاری همه انسانها در جهان!
گل الرحمن هلمند

>>>   به امید پیروزی مقابل ایران

>>>   افغانستان دو به هیچ مغلوب فلسطین شد و ایران با پنج گل نپال را در هم کوبیده، دوستان افغانستانی خود قضاوت کنید چه نتیجه ای به دست خواهد امد در مقابل ایران!!!
علی از هرات

>>>   سلام علیکم خوشحالم که تیم شما برنده شده امیدوارم ورزش کشورتون هر روز پیشرفت کنه .و امیدوارم که تیم کشورم برنده شده در مسابقه .
محمد از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است