اهتزاز پرچم ایران مقابل کاخ سفید
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۴    ۱۳۹۴/۱/۴ کد خبر: 91656 منبع: پرینت

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روز اول حمل صدها نفر از مخالفان تبعیض نژادی مقابل کاخ سفید تجمع کردند.

افراد حاضر در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: "با ایران جنگ نکنید"، "مذاکره با ایران آری، بمب نه"، "از هواپیماهای بدون سرنشین برای کشتار‌های دسته‌جمعی استفاده نکنید" و "جنگ با ایران هرگز".

در این تجمع 3 نفر با پوشیدن لباس زندانیان، شکنجه متهمان در زندان‌های امریکا را محکوم کردند و از سوی دیگر سربازان کهنه‌کار آمریکایی که پرچم ایران را در دست داشتند، مخالفت خود با درگیری نظامی با ایران را ابراز داشتند.

یکی از سربازان کهنه‌کار حاضر در این تجمع گفت: ما مردم ایران را دوست داریم و هرگز به‌دنبال جنگ با این کشور نیستیم.

معترضان پس از سخنرانی یکی از افراد مقابل کاخ سفید به‌سمت ساختمان آیپک راهپیمایی کردند. یکی از برگزار کنندگان این تجمع با اعلام اینکه این ساختمان مرکز فساد و کشتار مردم بی‌گناه است، گفت: افرادی که مشغول رفت‌و‌آمد به این ساختمان هستند صدای کودکان و مردم بیگناه را محو می‌کنند. اینجا مکانی است که سناتورهای آمریکایی منافع اسراییل را به منافع آمریکا ترجیح می‌دهند.

در ادامه این راهپیمایی معترضان به‌سمت ساختمان شرکت هانی‌ول، یکی از شرکت‌های تولید کننده پهپادهای نظامی آمریکا تجمع کردند. یکی از سخنرانان گفت: تصور نکنید این هواپیماهای بدون سرنشین جنایت‌کاران و مجرمان را به قتل می‌رسانند. آنها افرادی را به قتل می‌رسانند که دستور قتلشان از سوی مقامات صادر شده باشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عالی بود ما افغان ها هم ایران را دوست داریم ما از یک ریشه ایم
نوکر همتون احمد اشرفی نوشنق کارگر افغانی از اردبیل

>>>   ایران باید هرچه زودتر ازین موقعیت که دموکرات ها و جمهوری خواهان بر سر مسُله توافق هسته یی با ایران اختلاف دارند، استفاده نموده و توافق هسته یی را امضاُ کنند. در غیر آنصورت با بمیان آمدن جمهوری خواهان بر سر قدرت، مشکل خواهد شد. هرچند بعضی ها میگویند که این اختلافات بین دموکرات ها و جمهوری خواهان، ساخته کاری است،تا ایران را برای امضاُ این توافق نامه تشویق کنند. اما بنده عاجز و فقیر درین مورد هیچگونه اطلاعی ندارم.

>>>   سلام. من هم یک مهاجری افغانی هستم که در ایران زندگی میکنم و بسیار دوست دارم که ایرانی ها در همه جای از دنیا موفق باشد ، شاید خیلی ها بگوید که شما را به موفقیت ایران چکار خب من هم درجواب می گویم که خب هر چه قدر که این مملکت و این سرزمین در امنیت باشد و این ملت در آسایش باشد ما هم در کنار این ملت زندگی آرام تری خواهی داشت .
طاهر رحیمی از پاکدشت

>>>   آفرین به ایران زیربار دیگران نمیرود
سعید علم شیراز

>>>   معترضین هم ... مگه ایران بچه است که اونا دلشان به حال ایران بسوزه امریکا وسیاستمدارانش به خوبی میدوند اگه با ایران وارد جنگ بشن جهان جنگ جهانی سوم را به راه می اندازن

>>>   اگر یک افغان بیرق افغانستان را بگیره ودر سرک ایران را بره بنظز تان چه اتفاقاتی رخ می دهد

>>>   افغانستان خودش بسیار زمانی ایران بوده است بیرق افغانستان (خراسان)هم بیرق ایران است.

>>>   به نظر دهنده اخر که پرسیده اگر یک نفر پرچم افغانستان را در ایران به دست بگیرد چه میشود؟: مطمئن باش اگر بمناسبت های عقلانی مثل تجمعات اعتراضی که بعضا اتباع افغان انجام میدن یا در ورزشگاه ها برای حمایت از تیم افغانستان باشد یا مثل این هیچ اتفاق ناخوش آیندی نمی افتد. ما نه افغانستان را دشمن خودمون میدونیم نه کینه ای از افغان ها داریم و نه مشکلی با مردم افغانستان داریم.افغانستان از کشور هایی مثل عربستان ترکیه اذربایجان پاکستان و غیره همسایه خیلی بهتری برای ایران بوده و هست فقط برخی اخبار درست و غلطی که گاها در مورد اتباع افغانستان شایع میشود باعث نگرانی مردم شده است.

>>>   افغانی عزیز در اردبیل چه می کنی؟ اردبیل استان ممنوعه برای افاغنه است

>>>   باسلام من مدير يك مجتمع آموزشي درشهرستان كازرون(استان فارس) هستم كه درمدارس تحت پوشش ما 12 دانش آموزافغاني وجوددارد6نفرآنها درمدرسه ابتدايي،4نفردرمدرسه پسرانه متوسطه اول ودونفردختردردبيرستان دخترانه سال سوم رشته انساني هستندمن بسيار اين دانش آمزان رادوست دارم چون بسيار دانش آموزان نجيبي هستند خانواده آنها بسيار زحمتكش وبا زحمت زيادخرج خانواده خودراتامين مي كنند.اميدوارم يك روز بتوانم به افغانستان سفركنم وازنزديك افغانستان زيبارا ببينم.به اميدشادكامي مردم افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است