از احمد ضیا مسعود بعید بود ! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۴/۱/۱۵ کد خبر: 92256 منبع: پرینت

از آواز خوان

احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور از آرزو نیکبین یکی از آواز خوان ها و رقاصه های افغانستان که بیشتر در بیرون از کشور فعالیت دارد،تقدیر کرد. از سوی هم رییس جمهور غنی نیز این زن افغان را بدلیل فعالیت های آواز خوانی اش مورد تشویق قرار داده است.

قضاوت باشما

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201504/201504040631304395.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من هنر آواز خوانی راخیلی دوست دارم.

>>>   جای شرم است اینها خود را مصروف رقاصه ها کرده

>>>   باید از نخبه های حقیقی و مخترعین و دانشجویان برتر کشور تقدیر بشه نه از یک اوازه خوان اونم زن که مگه جز ... بی بندو باری اتلاف بیهوده وقت و حرکتای غیر انسانی چیز دیگری را به جوانان یاد میده هر چند ازین دو بیش ازین انتظاری نیست بی اهمیت ترین چیز نزد اینا همین اسلامه
هزاره افغان از مشهد

>>>   واقعا عجیب است از یک سو فرخنده را به گناه ناکرده آتش می زنند و از سوی دیگر به افراد همچون ایشان...که نه حجاب دارد و نه دین و نه مذهب مدال افتخار می دهند و از ایشان تقدیر می کنند. چنین پارادوکس هایی در کشور ما زیاد به چشم می خورد!!!!

>>>   برادر، احمد ضیا هم شوق دارد ، ذوق دارد مثل ماوشما دلش خیلی چیز ها می خواهد. بیچاره عمری درکوه ها گزرانده،جهاد کرده ومحرومیت کشیده کمی انصاف داشته باشید. کار بدی نکرده با یک خانم آواز خوان عکس یاد گاری گرفته است .دیگران چه کارهای نبوده که نکرده باشند. من که انتقادی ندارم شما ره دلتان.

>>>   چه شرم است تشویق هنرمند است.
بابه مرزا توتله

>>>   ... بر این هر دو که رقاصه تقدیر میکنند .

>>>   همینها ازحرمین دفاع می کنند؟!!!!!!!!

>>>   کسی که از کاسه یک یهودی - مسیحی ارتزاق می کند چنین چیزی بعید نیست. به راستی شاعر چه قدر درست گفته است: هر چه بگندد نمکش می زنند، وای از آن روزی که بگندد نمک.
فریادگر خاموش

>>>   البته...باید گریست که سران شان بازیچه غربی ها شده است.

>>>   شخص که خود را نیز از جمله بینان گذاران نهضت اسلامی و از مجاهدین میداند که بیشترین وقت خود را در خدمت جهاد و مردم گذشتانده است. علاوه بر آن داماد رهبر جهاد و مقاومت مردم افغانستان شهید استاد برهان الدین ربانی، و برادر قهرمان ملی کشور ، قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود است. چطور به خود اجازه میدهد که چنین کاری را بکند، اگر این کار را یکی از چهره های افغانی که از غرب آمده است، انجام میداد، مردم شکایت نمی کردند ولی از شخص احمدضیا مسعود ملت مجاهد افغانستان گله مند است که چرا چنین کار طفلانه انجام داده است که برای مجاهدین مایه شرم و ننگ شود...
با احترام . ا. سروری

>>>   متاسفانه هنرمندی درافغانستان به هرزگی رفته آن هنراصیل فولکلور فراموش می شود وهرکس باخانواده اش قهرکردهنرمندمی شود .آیااینهاازادبیات فاخرویاهنرنگارگری بهزاد وشعرمولوی وسنایی وبلخیهاوهزاران شاعرویاکاشیکاری ومعماری وصنایع دستی هیچ تجلیل می کنندکه به ناله های خراشناک چند... هنرگفته می شود.
شیواکاندیداحتمالی بلخ

>>>   هم تقدیر وهم همرایش عکس یادگاری گرفته است احمد ضیا مسعود هم ازینها بهتر نیست حیف حزب جمعیت که تو هم یکی از اعضایش هستی وحیف نام تاجیک که تو هم میگوید که مه تاجیک هستم .
وطندار عظیمی ایران

>>>   رویداد های کشور افغانستان بسیار شگفت آور است. در کابل بانویی محجبه را به اتهام اثبات نشده به قتل می رسانند و در نزدیکی همان مکان بانویی دیگر را تقدیر و نشان می دهند. به گفته مردم کوچه و بازار : قربان برم خدارا یک بام و دو هوا را.
ایران - محسن

>>>   چه اشکالی دارد که مردم ماتم زده و قحطی زده را با آوازخوانی شاد کند:
گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهد
طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهد
تمام مرده شویان راضی اند بر مردن مردم
بنازم مطربان که خلق را مسرور می خواهند

>>>   بسیار خوب بود که سیمین حسن زاده این تشویقنامه را برایش می داد. هزاران مظلوم نمی توانند عریضه مظلومیت خویش را به این دربار ها برسانند اما یک رقاصه چند ساعت وقت این رهبران را ضایع میکند.از یک نویسنده و شاعر وطنت ؛ از یک استاد و آموزگار وطن تقدیر کن.
او بچهء دگروال دوست محمد!

>>>   جای بسیار شرم است بیک رئیس جمهور که یک آواز خوان نه یک رقاصه زن را بپذیرد وبا او عکس یادگاری بگیرد جه رسد به احمد ضیاء مسعود که برادر یک مجاهد قهرمان است . همین کار ها را کردند که خدا ومردم ازین ها ناراضی شد و حا ل همه آنهارا بد میگویند.

>>>   ملت بایدچشم تان را بازکنیدوببینیدچیکسانی برماحکومت میکنند واداره کشورمان دست چی کسانی قراردارد
(نقوی)

>>>   واقعا بی انصافی است از طرف این بزرگان قوم از حرمین شریفین حمایت میکنند و از طرفی از رقاصه بی حجاب ما به کدام حرف و عمل این بزرگان قوم فکر کنیم. کسی که دین و ایمان نداره یک روز بغل رقاصه است و روز دیگر بغل مکه و مدینه
م - از بامیان

>>>   فقط برای این حکومت متاسیفم همین

>>>   شر باد بر تو ای احمد ضیا مسعود....چگونه از یک زن رقاصه و بی حجاب تجلیل و تقدیر میکنی...اشرف غنی که زنش مسیحی است و زیاد ادعای دینداری هم ندارد، از او گله نیست.... او کسی است که در غرب نفس کشیده و آنجا تربیت شده است... او در صدد است که فرهنگ ضد دینی غرب را در کشور اسلامی افغانستان پیاده کند.... تو احمد ضیا .... چرا؟چرا؟چرا؟
ضیایی

>>>   چقدر بیچاره هستیم. این نظریات توگویی نظریات کسانی است که هم اندیشا با قاتلان فرخنده کامنت داده اند. همه جوانان متحجر ویا معتاد زیر پلی. این مظهر بیچارگی ی مان است.
گلا جان

>>>   نماینده ویژه رییس‌جمهور غنی کار بسیار ویژه میکند، داماد محترم ربانی، وای بحال تو که نام مسعود بزرگ را بد کردی واو را در گور نارام ساختی،خداوند ترا هدایت نیکی و بدی را از دور سازد،بینی پنچشیر ها را بریدی .
عبدالله ریحان

>>>   ضیاء مسعود این چنین اعمال با جهاد سازگاری ندارد
احمد فلاح

>>>   بیا ببین ... از چه کسانی تقدیر میکند

>>>   خجالت خجالت آیا این است ادامه راه شهید احمد شاه مسعود؟ اگر این است وای به حالتان!!! این سقوط و انحراف از مسیر ارزشمند آن قهرمان ملی را برایتان تبریک می گویم!!!
سانجی

>>>   تبریک میگویم آرزو خانم وبرایت آرزوی موفقیت مینمایم

>>>   مخالف فرهنگ، موسیقی، و خانمها نیستم، ولی حقیقت اینکه خوب وظیفه برای این۰۰۰ تعیین کرده۰ حیف نام و نشان مسعود بزرگ۰

>>>   اگر مرد ها را تشويق به بچه بازي ميكردند و شما مرد ها كه تجاوز به اطفال يكساله دو ساله ميكنيد قضيه پغمان ياد تان رفت بي حجاب يك دختر در روي سرك از كدام غيرت گپ ميزنيد ريس جمهور و احمد ضيا بسيار كار عالي كردند ...

>>>   ما مردم هيچ كسي را خوب نميگيم.

>>>   چرا یک نابغه ، مخترع ،مدال آوران کشور و اشخاصیکه واقعاَ لیافت تقدیر را دارند تقدیر نمیشوند.
"رحیمی"

>>>   من تصاویر رقاصه مشهور را درکنار احمدضیادیدم واین عمل وی به شخصیت واهلیت خودش تعلق دارد ؟؟؟...

>>>   برای مردم متدین و مظلوم افغانستان عزیز باید گریست که زمام حکومت را به دست چنین افرادی سپرده‌اند. اینها جز عیاشی و خود خواهی برای ملت و کشور کاری نمی‌کند و دین زمانی برای اینها خوب است که در مسیر رسیدن به اهداف شخصی‌اش باشد و الا نه دین را می‌شناسند و نه مردم و ملت افغانستان را.

>>>   معلوم میشود که ع و غ با مشوره بادارشان به هرنوع کاری دست میزنند و این هم هدایتی از طرف بادار ایشان میباشد
حسن غم کش از کابل

>>>   خداوند به شما راه نیکی را نشان بدهد وشمارا هدایت بکند...

>>>   شرم است اقای احمد ضیا تو با این شیوه در سیاست باعث بدنامی ... شدی

>>>   گاهی انسان‌ها دل شان تنک می‌شود، رجوع می‌کند از یک بهانه دوستان شان را تقدیرمی‌کند، البته در افغانستان چرا یک "حافظ قران کریم" تقدیر نه‌می‌شود...
بااحترام سحرالدین "بیگزاد"

>>>   واه واه این مجاهد واقعی است ...

>>>   ...ضیا ماره بیخی شرماندی ازخجالت سرماپایین شد

>>>   از آواز خوان هاي زن تقدير درممالك اسلامي كاري خوبي تيست.

>>>   دلت هست که از نه نه تو تقدیر شوه؟

>>>   از ملا های که فتوای مرگ فرخنده را میدهد تجاوز بر دختران 5 در مسجد میکنند بهتر است که تقدیر شوند.
ماروف افغان

>>>   بنده بسیار خوشحال میشوم زمانیکه میخوانم که وطنداران ما آنقدر شعور سیاسی کسب نموده که حق را از نا حق تشخیص دهند ...و حالا به همه مردم ما کاملآ معلوم گردیده که احمد ضیاء لیاقت مدیریت...را ندارد . در طول چند ماهی که از عمر حکومت فاسد و بیکاره اشرف عبدالله میگذرد ، احمد ضیاء هیچ دست آوردی ندارد و روزی خجل و شرمنده از کرسی بزیز خواهد آمد...
کوه کن

>>>   خوب بیایم دست همه یک این ... را از قدرت بیرون کنیم پس کرزی بیچاره را سرکار کنیم.
هراتی

>>>   بچهء دگروال دوست محمد چرا از شکیبا هاشمی ، تقدیر نمی کند.
فرشته حضرتی

>>>   از هنــــر نـــــــوازي محتــــــرم مسعوــــد استقبال ميكنيم ! قـــــــــدر زر زرگـــــــــر بداند قـــــدرجوهــــر جوهـــــــــري
( ر )

>>>   ضیامسعود ... من به جای تو از این عکس واقعا خجالت کشیدم.
مجاهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است