داعش یک دختر 20 ساله را زنده زنده سوزاند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۰۸    ۱۳۹۴/۳/۲ کد خبر: 95489 منبع: پرینت

به نقل از واشینگتن پست، "زینب بنگورا،" نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در منازعات اعلام کرد تروریستهای داعش یک دختر 20 ساله را به دلیل تن ندادن به ازدواج، زنده زنده سوزاندند.

گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات زیادی -- از جمله قتل عام، غارت آثار باستانی، تجاوز به عنف،برده داری، فحشای اجباری و دیگر اعمال خشونت آمیز را علیه نظامیان و غیر نظامیان در عراق و سوریه -- مرتکب شده است.

وی افزود: حدود 3000 تا 5000 زن جوان در بردگی گروه تروریستی داعش به سر می برند و رفتار این گروه با آنها با وحشیگری همراه بوده است. این گروه همچنین زنان و دختران جوان را در بازارها به فروش می رساند که تاکنون صدها نفر از آنها توانسته اند فرار کنند.

"زینب بنگورا،"نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل با هدف جمع آوری اطلاعات درباره جرایم جنسی داعش علیه زنان، چندین بار از اردوگاه های پناهندگان در سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن بازدید کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ( گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات زیادی -- از جمله قتل عام، غارت آثار باستانی، تجاوز به عنف،برده داری، فحشای اجباری و دیگر اعمال خشونت آمیز را علیه نظامیان و غیر نظامیان در عراق و سوریه -- مرتکب شده است.) همه این کثافتکاری ها از آدرس امریکا و انگلیس است. امریکا و انگلیس بیشرف برای بدنام کردن اسلام این تروریست های وهابی را جور می کنند و افسار اینها بدست امریکا و انگلیس ملعون است.

>>>   دولت اسرائیلی عراق و شام مخفف داعش همین است آمریکا بر سقوط شهرها بدست داعش کاملا نظارت دارد خریدار این نفت داعش کیست!؟
آیا از زیر زمین نفت میفروشد قطعا شرکت های تجاری و مافیای بزرگ غرب پشت این قضیه سر دارد اگر یک نفر فکر و عقل سالم داشته باشد نیک میداند این پیشروی ها ی داعش بدون حمایت غرب ناممکن است آمریکا یک نقشه کثیف برای مسلمانان کشیده که در همه جا خون مسلمان را بدست این تکفیری ها جاری کند و مجری این طرح ننگ آل سعود است بوکوحرام و داعش و النصره القاعده و طالبان همه یک نسخه از فتوای وهابیت بر انتحار و انفجار است..این وهابیت شیعه و سنی نمیشناسد خون مسلمان برایش کدام اهمیت ندارد!

>>>   داعش اسلام نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است