افتضاح ملک سلمان در خانه خدا + عکس
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۹    ۱۳۹۴/۳/۱۲ کد خبر: 96165 منبع: پرینت

انتشار تصویر نمازخواندن ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با کفش در داخل کعبه باعث انتقاد شدید مسلمان جهان از وی شده است.

پس از انتشار این عکس، پادشاه عربستان با موجی از انتقادات مواجه شده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201506/201506020353074099.jpg

پادشاه عربستان اخیرا به زیارت مسجد الحرام در مکه مکرمه رفته و پس از آن وارد کعبه مشرفه شد و در حالی که کفش به پا داشت، دو رکعت نماز آنجا خواند و پس از آن دیوار کعبه در حضور وی شسته شد.

کعبه مقدس ترین و پاکترین نقطه روی زمین از نظر مسلمانان محسوب می شود.

امام صادق علیه السّلام در مورد آداب ورود به کعبه فرموده اند: هرگاه خواستی وارد کعبه شوی، پیش از ورود، غسل کن و با کفش وارد نشو.

سلمان بن عبدالعزیز آل سعود (زاده ۵ شوال ۱۳۵۴) هفتمین پادشاه عربستان سعودی و بیست وپنجمین فرزند عبدالعزیز آل سعود از همسرش حصه است.

سلمان بن عبدالعزیز هفتمین پادشاه آل سعود است. ۵ پادشاه پیش از او برادرش بوده اند.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اله ج ...همه اعمالش توحین به دین اسلام است مردم یمن چه گناهی دارند که هست بودش را به اشاره امریکا انگلیس ویهود بمباران کرد یا ایجاد گروهای دهشت وتشدد می افرینند مانند القاعده داعش بوکو کرام وغیرع تحت نقاب اسلام بر ضد اان وحشت قتل تاراج مینمایند وچهره بر عکس از اسلام در افکار عامه نمایش می دهند.......
صالح کابل

>>>   اقای پادشاه عرب!
پادشاه قدرتمند عرب اختیاردار خاک و حریم یمن فرمانده قتل و کشتار مردم افغانستان بوسیله طالبان و القاعده و برهم زننده امنیت در خاور میانه و خلیج فارس لطفا در مکه مکرمه و در زیارت مسجدالحرام باید کفش های خود را بیرون سازی و بعدا زیارت و نماز بخوانی اگر تو فعلا حیثیت فرمانده نظامی را دارید که باید در مسحد و زیارت با کفشهای خودت وارد شوی میتوانی توسط مفتی های امریکایی خود برای خودت فتوا ی جدید استخراح نمای در غیر ان تو با همین کفش در مکه هم میروی و در حای ضرورت روی شویی لطفا پادشاه با هوش و زرنگ باش و مقررات اسلامی را رعایت بنما تا اینده مردم ترا و مقبره ترا سنگ باران نکنند این مزدوری حلقه بگوشی شما تا ابد باقی نیست مانند تو زیاد پاشاهان رفتند ...

>>>   قاتل مسلمانان یمن و بحرین و عراق و سوریه و لیبی و افغانستان و...خداوند آل سعود را نابود خواهد کرد چون ظالم به مسلمین و نوکر یهود هستند

>>>   ... الی سعود مسلمان نیست بلکه یهودی هست ، ای مردم نادان از خدا بترسید از این یهودیان پیروی نکنید که واقعا در جهنم هستید ...

>>>   حتما این مکان را ملک شخصی خود می پندارد ...

>>>   اینها در اصل یهودی هستند نام واقعی آنها ( آل یهود) است نه آل سعود.ضرری که آل یهود عربستان به اسلام و مسلمین زده اسرائیل ... نزده. مردم از عربستان بیشتر از اسرائیل نفرت دارند.

>>>   نمیدانم که روی خود را به کدام جهت برای نماز کرده است اگر بیرون از خانه می بود رو به خانه می ایستاد

>>>   شاید هم مسحی باشد نه کفش

>>>   ...اونها کفش نیست جوراب چرمی هست کی هیچ مشکلی ندارد

>>>   ...اگر او مسلمان باشد و قبلن نماز در مسجد خوانده باشد، به خوبي ميداند كه هيچ مسلمان مؤمن با بوت داخل مسجد نه مي شود، تنها كسي كه عذر شرعي داشته باشد، با بوت به مسجد داخل شده مي تواند.

>>>   شاید هم مسحی باشد نه کفش!

>>>   آل سعود بنام مسلمان است اینهاازیهودکده هم بدتراست.
ع

>>>   ناصر السعید -نویسنده شهیر عربستانی- در کتاب هزار و چهل صفحه ای خود، به بررسی جوانب گوناگون تک تک اعضای خاندان آل سعود از نظر فساد و انحرافات اخلاقی پرداخته و در کنار آن نیز با تحقیق و پژوهش کامل، تلاش کرده و "یهودی" بودن این خاندان را اثبات میکند. ناصرالسعید، 30 صفحه نخست کتاب خود را به بررسی شجره نامه خاندان «آل سعود» اختصاص داده و در پایان اثبات می‌کند که اصل این خاندان به یهودیان سرزمین حجاز و مدینه باز می‌گردد.

>>>   ... چه میدانید که ان کفش است یا جراب. سوم مسلمان هرعملی را میکند دلیل و حجت خود را از منبع اصلی یعنی قران کریم و سنت مطهر اسلام داشته میباشد. چهارم ممکن است وی مریض باشد یا پاهایش حساسیت داشته باشد که در انصورت اسلام جواز میدهد مانند اینکه اگر اب هم وجود داشته باشد برای مریض تیمم جواز دارد در حالیکه اب به ضرر مریض باشد.پنجم در فقه اسلام در مورد ادای نماز با بوت نیز اختلاف وجود دارد بعضی علما جواز میدهند. ششم اینکه ممکن است جراب باشد که از نظر اسلام جواز داشته باشد... مگر بسیاری از رئیس جمهورها حتی نماز خود را یادندارند.
السلام حقیق جو از بغلان

>>>   ... هم دستی آل سعود با یهود را از تاریخ هشتاد سال پیش که وهابیت به کمک انگلیس از سرزمین نجد طلوع کرد( به این مسیله در روایتی در کتاب صحیح بخاری اشاره شده که پیامبر فرمودند شاخ شیطان در نجد طلوع خواهد کرد) و پس از آن حکومت جعلی اسراییل را در فلسطین بوجود آورد اثبات میکند
بارها سران اسراییل مخصوصا در اوایل شکل گیری از ملوک آل سعود در نامه هایی تشکر کرده اند و اعتراف کرده اند تشکیل حکومت آل سعود برای این که ما یهودیان در ارض فلسطین دارای سرزمین شویم یک زمینه و مقدمه بوده است برای همین میدانیم بعید نیست که آل سعود حتی یک فیر هم به سوی اسراییل شکلیک نکرده و هم اکنون چند جزیره عربستان در دریای سرخ در اختیار اسراییل قرار گرفته است و در طول تاریخ هشتاد ساله خود چند بار مسلمانان عراق و یمن و الشرقیه و بحرین را کشتار جمعی کرده است و از طرفی دیگر در جنگ غزه و لبنان با اسراییل شیوخ وهابی فتوا دادند که حتی دعا برای پیروزی بر اسراییل حرام است!!ملك فيصل شاهزاده سعودي در دهه 1960 در فصلي از كتاب خاطرات خود با عنوان "يهوديت آل سعود"تلاش مي كند تا اين موضوع را اين گونه تحليل كند:ما و يهود پسر عمو هستيم. لذا راضي نشديم آن گونه كه برخي مي خواستند آنان را در دريا غرق كنيم بلكه مي خواهيم با آنان در فضاي صلح و امنيت زندگي كنيم فيصل در ادامه مطلب مي نويسد ريشه ما و يهود به سام مي رسد و علاوه بر آن از نظر سرزمين هم با يگديگر مشتركيم و سرزمين ما محل شكل گيري يهوديت نخستين است كه از آنجا يهود به سراسر دنيا گسترش يافت .اما اولين بار يهوديت آل سعود در دهه شصت در روزنامه و رسانه هاي كشورهاي عربي مطرح شد.

>>>   جمیل صدقی در خصوص فتح طائف به دست وهابیان می‌نویسد: از پلیدترین کارهای وهابیان، قتل عام مردم است که بر صغیر و کبیر رحم نکردند، طفل شیر خوار را بر روی سینه مادرش سر می‌بریدند و جمعی را که مشغول فرا گرفتن قرآن بودند، همه را کشتند. چون در خانه‌ها کسی باقی نماند به دکانها و مساجد رفتند و هر که را دیدند، حتی گروهی را که در حال رکوع وسجود بودند، کشتند. کتابها را که در میان آنها تعدادی قرآن و و دیگر کتب حدیث و فقه بود در کوچه و بازار افکندند و آنها را پایمال کردند. این وقایع خونبار در سال ۱۲۱۷ هـ.ق اتفاق افتاد. وهابیان پس از قتل عام طائف، نامه‌ای به علمای مکه نوشتند و آنان را به آئین خویش دعوت کردند. سپس صبر کردند حج منقضی شد و حاجیان از مکه بیرون رفتند، آنگاه قصد مکه نمودند،علمای مکه در کنار کعبه گرد آمدند تا به نامه وهابیان نجد پاسخ گویند، در حین گفتگو و مشاوره آنان، ناگهان جمعی از ستمدیدگان طائف داخل مسجدالحرام شدند و آنچه بر آنان گذشته بود. بیان کردند و در میان مردم مکه شایع شد که وهابیان به مکه آمده و کشتار خواهند کرد. مردم مکه سخت در وحشت و اضطرارب افتادند، چندان که گویی قیامت بر پا شده است ابو حامد خطیب در مسجد الحرام به منبر رفت و نامه وهابیان و جواب علماء در رد عقاید آنان را قرائت کرد. آنگاه خطاب به علماء و قضات و ارباب فتوا گفت: گفتار نجدیان را شنیدید و عقایدشان را دانستید. درباره آنان چه می‌گویید؟ همه علماء و مفتیان مذاهب اربعه ...، از مکه مکرمه و سایر بلاد اسلامی که برای ادای مناسک حج گرد آمده بودند، به کفر وهابیان حکم کردند و بر امیر مکه واجب دانستند به مقابله با آنان اقدام کند و افزودند که بر مسلمین واجب است او را یاری کنند و با وی در جهاد علیه وهابیان شرکت نماید و هر کس بدن عذر تخلف کند گنه کار بوده و هر کس در این راه شرکت کند مجاهد، و در صورت کشته شدن شهید خواهد بود. در این امر بین تمام علمای مسلمانان اجماع بود و فتوای مزبور را نوشته و همه مهر کردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است