داعش زنان را برهنه در بازار می فروشد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۳۹۴/۳/۱۸ کد خبر: 96556 منبع: پرینت

داعش چگونه زنان عراقی را در بازار می فروشد؟داعش زنان عراقی را به صورت برهنه در مزایده به فروش می رساند.

گروه مسلح داعش در مزایده هایی زنان ایزدی عراقی را به صورت برهنه در معرض فروش قرار می دهد تا مشتریان بتوانند ضمن بررسی این زنان، آنها را خریداری کند.

این زنان توسط داعش در جنگ عراق دستگیر و به عنوان برده جنسی زن یا کنیز خرید و فروش می شوند.

"زینب بنغورا" نماینده سازمان ملل متحد در امور "خشونت جنسی در درگیری های مسلحانه" که به تازگی از اردوگاه های آوارگان و پناهندگان عراق و سوریه بازدید کرده بود به شبکه سی ان ان آمریکا گفت: آنچه دقیقا روی می دهد این است که به هنگام ورود داعش به روستاهای محل سکونت مردم ایزدی در عراق، زنان سن بالا را جدا می کنند زیرا آنها به این زنان برای بهره برداری جنسی نیازی ندارند اما دختران جوان را بر می دارند و پس از بررسی بکارت، آنها را به شهر رقه سوریه پایتخت داعش و دیگر شهرهای تحت کنترل داعش می فرستند تا در این شهرها به خرید و فروش می گذارند.

وی افزود: هر چقدر دختری کم سن تر و زیباتر باشد گران قیمت تر است. آنها را به بازار می برند و در بازار در مزایده علنی به فروش می رسانند. دختران را به هنگام فروش، برهنه می کنند تا مشتریان به خوبی بتوانند آنها را بررسی کنند و بخرند.

نماینده سازمان ملل متحد ادامه داد: دختران در این مزایده قبل از قیمت گذاری و فروش چند باره، تجربه توهین آمیزی را پشت سر می گذرانند. دختری را می شناسم که در مقابل یک پاکت سیگار فروخته شد. دخترها چند بار خرید و فروش می شوند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این اسلام وهابی سعودی است

>>>   این قسمتی از درد مشترک مسلمانان است که اینهاناموس مشترک مسلمانان است .راه حل راارائه کنید... هم ترویج فساداست وهم تضعیف مورال وروحیه دشمنان داعش
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   وقتی می بینیم که ملا ها مولوی ها شیخ ها ... ما علیه اعمال ناشایسته ء غیر انسانی داعش خاموشانه وبی خبر از دنیا بسر میبرند مارا شوکه میکنند که اگر خدای ناخواسته قدرت به دست ایشان افتد شاید حال ماهم چنین شود. ...یارب العالمین.
م.ا.کابل

>>>   این عمل زشت به دستور یهود و نصارا صورت میگیرد داعیش و عامل این کار های غیر اسلامی مستقیماً پلان اسرائیل٫ امریکا و انگلیس (شیاطین) جهانی و عرب های وهابی اصلاً یهودی اند که مسلمانان را بدنام میسازند. خداوند (ج) جزای منافقین و مرتدین را در روی زمین میدهید نه در آخرت دیده میشود که یهود و نصارا و منافقین طالب و داعیش از روی زمین برداشته می شوند انشاالله به زودی.

>>>   این هم انسان و انسانیت قرن 21 که ساخته و پرداخته عرب و غرب است ... به این انسان و انسانیت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است