وحشی ترین تروریست جهان کیست؟ +عکس
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۳۶    ۱۳۹۴/۳/۲۱ کد خبر: 96864 منبع: پرینت

روزنامه انگلیسی " دیلی میل " تصاویر جدیدی از وحشی ترین عنصر گروه تروریستی داعش منتشر کرد.

روزنامه انگلیسی " دیلی میل " نوشت: " هشام شايب " معروف به " أبوحنيفه" در مارس 2013 به گروه تروریستی داعش پیوست و درتحرکات و اقدامات تروریستی پیشرفت کرد تا اینکه به یکی از جلادان این گروه تبدیل شد.

ده ها عکس و فیلم از " هشام شایب" (31 ساله) در تصاویر و کلیپ های ویدیویی تبلیغاتی داعش منتشر شده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201506/201506111949463882.jpg

شایب قبل از پیوستن به گروه تروریستی داعش در گروه تندرویی به نام " شریعت برای بلژیک " سمتی مهم داشت.
این گروه در رده گروه های تروریستی قرار گرفته است و 45 نفر از اعضای آن به اتهام ارتکاب جنایت های تروریستی محکوم شده اند.

پایگاه " دیلی میل " نوشت که شایب محافظ شخصی " فواد بلقاسم " سرکرده این گروه بوده که پس از محاکمه به 12 سال حبس محکوم شد.

شايب همچنین زمانی که بلقاسم به اتهام تحریک غیرمسلمانان در"آنتورپ" در ژوئن 2012 به دو سال حبس محکوم شد، به عنوان معاون سرکرده گروه " شریعت برای بلجیم " فعالیت داشت.
دو نفری که به شایب برای رسیدن به سرکردگی این گروه کمک کردند ، " يصل اليامون " و" نور الدين ابو اولال " بودند که در سوریه کشته شدند.

یک سال پس از آن ، شایب و همسرش کوثر برای پیوستن به گروه داعش به سوریه فرار کرد تا در زمره اولین غربی هایی باشد که به داعش ملحق شده است.
وی از طریق صفحه خود در فیس بوک ، فراخوانی گسترده را برای با هدف جذب عناصر جدید برای ملحق شدن به داعش آغاز و به انتشار عکس ها و فیلم هایی تبلیغاتی برای این گروه اقدام کرد.

دیلی میل همچنین نوشت که در سال گذشته، وضعیت شایب درگروه داعش بهتر شد و وی در کنار سرکرده یکی از گروه های وابسته به داعش در استان الانبار درعراق به نام " ابووهیب " ظاهر شد.

زمانی که " مدین دیریه " خبرنگار شبکه خبری "VICE" ، در ماه اوت گذشته فیلمی مستند را از این گروه تروریستی منتشر کرد، سرکرده گروه پولیس دینی در داعش معروف به "الحسبه" ، فعالی به نام " أبو عبيده" در الرقه بود و بخش سوم از این مجموعه پنج قسمتی، شامل فعالیت های روزمره این گروه و نگاهی عمیق به نوع فعالیت هایی داشت که شایب در الرقه بر آن ها نظارت داشت.

عناصر "الحسبة" در داعش کسانی هستند که برای دخالت در همه بخش های زندگی مردم وارد خیابان ها می شوند و به اقدامات وحشیانه ای چون اعدام علنی و قطع کردن دست و پای مردم دست می زنند.

براساس این گزارش، نقش جدید شایب در داعش ، مشارکت در درگیری های شدید با دیگر گروه های مسلح در سوریه باهدف به دست گرفتن کنترل "الحسکه" است.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اينها رو مسلمان نميشه گفت

>>>   اینکه گروهک تروریستی داعش خودرا به اسلام می چسباند دروغ بزرگی بیش نیست.قتل یک مسلمان وحتی یک غیر مسلمان بی گناه گناهی کبیره است. این گروه از سوی اسراییل هدایت وسعودی انرا با دالرهای نفتی وپولهای حاجیان تمویل میکند .تاریخ حداقل دویست سال گذشته تاکنون نشان داده هیچ کس هیچ گروه وهیچ کشوری استثمار ،استحمار استکبار کرده نمی تواند وموفق نمی شود در همین کشور ما ارتش متجاوز سرخ اخرش چه شد امریکا وانگلیس چی کردند در عراق وسیریا اگر دست نفاق وخیانت نبود رمادی وموصل عراق هرگز بدست این گروه خونخوار نمی افتادبناًمن ایمان دارم اگر مردم هموطن ما از تفکر نشنالزم افراطی (البته نشنالزم تا حدی لازم است) وقومیت پرستی وچهار دیواری مذهب و قومیت بیرون بیایند وتوکل به خدا کنند ومتحد ویکدست باشندویک مسلمان واقعی با اعتقاد به الله (ج)ورسول گرامیش(ص) ودوستداری واحترام به تمام مذاهب اسلام وادیان الهی مسیحی کلیمی باشند وبرای خدا قیام کنند صدالبته که خداوند(ج )نصرتش را بر ما جاری میکند واین تروریستهای اجاره وکرایه ای هیچ غلط کرده نمی توانندهمانگونه که طالبان با اینهمه حماه وتمویل امریکا پاکستان یغیر از انفجار بامب در سرکها چه کرده است.
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   وحشی ترین تروریستها اول داعش دوم طالبان سوم القایده هستند که همه اینها نوکران غربیها هستند . و وحشیترین حمایتگران تروریست اول امریکا دوم انگلیس سوم اسرایل چهارم فرانسه پنجم کانادا ششم استرالیا .

>>>   اکنون اکثر مردم افغانستان به این عقیده رسیده اند که گروه داعش ساخته و بافته صهونیست افراطی هستند که به کمک وهابی سعودی وارد عمل شده اند و مرتکب اعمال شده اند که درخلاف احکامات شرعی دین مقدس اسلام قرار دارد وازاین موضوع چنین استنباد میشود که ایشان گماشته شده بخاطر تخریب دین مقدس می باشند انشاالله صهونیست به این پلان خود موفق نمیشوند

>>>   با این گفتار خود اگر روزی با او روبرو شوید شاید لباس ها خود را ... خیس نمائید

>>>   با تایید نظر دکتر عبدالرب اچکزی ریشه همه مشکلات خاورمیانه چهار دیواری مذهب و قومیت است والسلام
شیما

>>>   نظر دهنده پنجمی: یه مسلمان واقعی از مرگ نمیترسه ما از خدامون هست شهید بشیم تا اینکه به مرگ عادی بمیریم
علی/ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است