وقوع 7 انفجار دیگر در مقابل دروازه پارلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۴/۴/۱ کد خبر: 97568 منبع: پرینت

انفجارها در ساختمان پارلمان و اطراف آن تاکنون به 7 انفجار رسیده است.

شاهدان عینی در منطقه می گویند: تاکنون انفجارها در این ساحه به 7 انفجار رسیده است و تیراندازی ها از ساختمان مقابل پارلمان صورت می گیرد.

درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی همچنان ادامه دارد و صدای شلیک گلوله و تیراندازی در ساحه به شدت شنیده می شود.

یک موتر رنجر پولیس نیز در مقابل درب پارلمان به گونه کامل سوخته که احتمال می رود موتر حامل مواد انفجاری بوده است.

در حال حاضر از مقام های امنیتی خبری نیست و نیروهای کمکی نیز به دلیل بسته شدن مسیرها نتوانسته اند خود را به محل درگیری برسانند.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله می گوید: ساحه کاملا مسدود شده است و نیروهای امنیتی پولیس به ساحه رسیده اند و تدابیر امنیتی گرفته شده است.

این درحالی است که قرار بود امروز وزیر دفاع در مجلس معرفی شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما...حقتان همین است. پس بمیرید بهتر است. تازه دیشب افطاری می نمودم که پیروزی های چشمگیر مجاهدین و فتح والسوالی 4 دره را شنیدم . به خدا قسم چنان خوشحال شدم که اصلا افطاری یادم رفت . زنده باد امارت اسلامی افغانستان.
حبیب الله یو سفزی

>>>   از وزیر دفاع بی دفاع سخن نزنید!

>>>   بازهم خویش خوری نسپردن کار به اهل کار قوماندان امنیه کابل توانایی ولیاقت این چوکی را ندارد انفجارات داخل پارلمان خانه ملت شرم آور به اراکین وزارت داخله است.ناکامی قوماندان شهر شروع از قتل فرخنده تا حال چندین غفلت وظیوی پی در پی صورت گرفته شخص نالایق با سابقه خراب معلوم نیست روی چه خویش خوری درین چوکی که خارج از توانایی و پیشبرد امورات محوله است تعین بست شده آیامقامات ریاست جمهوری چشم بینا ندارد و یاپولیس لایق و فعال پاک نفس دیکر د وزارت داخله موجود نیست اگر کدام بیواسطه صاحب منصب پولیس پیدا شد پیدا شد چوکی را بوی بسپارید بالای خون مردم وکلای ملت تجارت میکنند. اگر وزیر داخله صلاحیت تبدیلی یک قوماندان کودن غیر فعال ولایت را ندارد شرافتمندانه همت کند استعفأ دهدتاکی شرم هم بیک انسان خوب است نسبت تن دادن به ذلت و بی غیرتی آغا بلی گفتن.
حاجی صبور

>>>   همو نفر باز انتحاری هارا نیاورده باشد

>>>   رییس پارلمان میگه برادران ارام باشید نترسید که شارتی برق است . این شارتی برق سالهای سال مردم ما را شهید کرده .اینها امنیت خود را گرفته نمیتواند امنیت مردم را چطور بگیرد ؟؟

>>>   فکر میکنم که ای اس ای به اصطلاح ریس مطبوعاتی گروه وطنفروش طالبان را دال تندتر خورانده وجیب خرچ بیشتر داده که از خوشحالی پیشرفت جنگجویان شان افطار را فراموش کرده روزه گرفتن به نه خوردن ونه نوشیدن نیست هر کسی در چنین ماه متبرک دست به قتل وقتال وانتحار وانفجار بزند گناه نا بخشودنی را مرتکب شده مورد لعن وعذاب الهی قرار میگیرد وهم چنان کسانیکه درحمایت از قاتلین وانتحارکننده ها ویا طرح چنین جنایت را ریخته باشد از جمله نا فرمانان الله ج میباشند بستن دهن شان از خوردونوش هیچ کدام اجر وثواب را برایشان ندارد زیرا حمایت از ظالم خود شریک در انجام ظلم است ظالم را خداوند نیز مورد لعن قرار داده است .

>>>   از بود این نوع پارلمان جعلی و بی قانون نبودن آن بهتر است
سخی داد سخی مزارشریف

>>>   اولین بار است که میگویم ای کاش این حمله منجر به کشته شدن و نابودی حد اقل شماری زیادی این خایین میگردید
مسافر

>>>   انتحاري هارا در داخل مجلس كه رهنماي كرد؟ كسيكه استاد رباني را به شهادت رسانيىد درست با رسييدن سربرست وزارت دفاع اين عمليات اغازمي يابد وانها به ارامي تا داخل مجلس راه مي يابند از تمام بسته هاي امنيتي رد ميشود معلوم است كه انها را اقايستانكؤي باخود ميبرى وازمرزهاي امنيتي عبور مي نمايد لله الحمد اين بار ستانكزي ناكام ميكردد وبرنامه اي را كه تنظيم نموده بود بان نايل نمي كردد خداوند اورا هميشه ناكام ونامراد بسازد امين يا رب ا لعالمين
تبنك جي

>>>   هر کسی بوده که به دستور بالایی ها چنین کار را انجام داده و خواسته که این خانه ملت را که ماه ست فکر مردم بیچاره را در گیر نموده و کاری از دست شان ساخته نیست ، نا بود نمایند و در این اجنت خانه را برای همیشه ببند.

>>>   باید مواظب باشید وزیر دفاع فردی وطن فروش نباشد. این شاید تهدیدی باشد برای مجلس که تهدید شوند که فرد مورد نظر را انتخاب کند بدون چون و چرا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است