تفاوت بین زن و مرد در کشور ما (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۴/۴/۳ کد خبر: 97729 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201506/201506240556113432.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ربطي به حساس بودنش داره

>>>   اگر سرباز 5 طالب را از بین نمیبرد تما م اعضای مجلسین در خطر مرگ بودن تفاوت از کجا تا به کجا است

>>>   مابه هردو افتخار میکنیم ، بسیار مقایسه عا لیست. ما امیدواریم تا جناب ریس جمهور دررابطه به تقدیر محترمه ریزه گل اقدام نمایید. ماهی که هر وقت از اب گرفته شود تازه است قابل یاداوری میدانم تا قهرمانانی دیگر ما درقندز بدخشان هلمند نورستان .... همچنان سربازان ما در هرکجایی که مسوولیت امنیت مارا دارن به موقع تقدیر گردند. ارزومندیم تا این اصل به یک عرف مسوولین مبدل گردد. همه سرباران وطن درپناه خداوندباشید ، ما دوعا گو تان هستیم.شماافتخار مردم تان هستید

>>>   در افغانستان به ویژه قوم هزار بدون رهبران محدود انسان درجه دوم حساب موشه

>>>   التبه باید دقیق تر فکر کرد که ریزه گل از خود دفاع کرده و عیسی خان از پارلمان کسانیکه جان شان شیرین تر از جان ریزه گل بود. این تفاوت جنسیت نبوده بل یک تفاوت حاکمیت سالاری میباشد.

>>>   ریزه گل و عیسی خان لغمانی هر دو ایشان قهرمانان واقعی افغانستان میباشد، ولی تفاوت در حفظ جان مردم بود، ریزه گل مردم عام و خانواده خود را نجات داد ولی عیسی خان مردم VIP را نجات داد. ولی باز هم میگویم که هر دو ایشان قهرمانان واقعی مردم افغانستان است.
خراسانی

>>>   هردو باید تقدیر شود

>>>   عیسی خان دوصد تن جاسوسان. ...واقعی افغانستان را نجات داد اګر این کار را عیسی خان نمیکرد افغانستان ارام میشد.

>>>   ریزه گل در قریه خود از خانواده و همسایه های فقیر و غریب خود دفاع کرده ولی عیسی خان از چند نفر .... اصل فرق درینجاست برادران!!!!!

>>>   اګر ریزه ګل لغمانی میبود او هم امتیازات را برخوردار میشد. ګپ زن و مردنیست ګپ اینست که ازکحاهست میباشد.
سیغانی

>>>   کسانی که انتحاری ها را به دروازه پارلمان آوردند با این تقدیر ها از عیسی خان انتقام میگیرند منتظر باشید!

>>>   سیغانی...میشه بگوئی کدام یکی از تقدیر کنندگان عیسی لغانی بود بلکه ملت غیور افغانستان اعم از ازبک,تاجیک وغیره از سایر ولایت به تشویق پرداختند . ایا اقای رشید دوستم لغمانی ویا پشتون هست نه بلکه یک ازبک هست. آری از ازبکان غیوری که خود را جز یک افغان چیزی دیگر نمخواند. خودت اگر دردی را دوا کرده نمیتواند با این سخنان زهر الودت کام ملت راتلخ نساز.
فاروقی

>>>   چون خون نماینده گان از خون ما سرخ تر است،

>>>   فرق در زن و مرد نیست بلکه فرق در این است که عیسی خان جان چند .... ملت نجات داد اما ریزه گل از حیثیت و ناموسش دفاع کرده است.

>>>   رفتارهای افراط گرایانه و تفریط گرایانه همواره بر عملکرد مسؤولین حکومتی سایه افگنده است. اگر نماینده هرات پیش قدم نمی شد و معاش خود را به عنوان تقدیر به عیسی خان پیشکش نمی کرد غنی ...هم به این فکر نمی افتادند! حالا که چنین اتفاقی افتاده نگو و نپرس و فقط ببین که چه کسانی در اهدای تقدیریه به عیسی خان از دیگری سبقت خواهد گرفت. مگر آنان که در بدخشان سرشان را همین گروه تروریستی بریدند و با سرهای شان فوتبال بازی کردند. قابل تقدیر نبود.!! مگر آنان برای دفاع از این آب خاک جان شان را از دست ندادند. !!! بخت با عیسی خان یار بود که ورق چنین برگشت. اما یک توصیه به عیسی خان قهرمان می کنم که مواظب خودت باش که این ها با این تقدیر کردن های شان شما را شهره کردند و به تروریستان معرفی کردند. سربلند باشی عیسی خان آفرین به رزه گل قهرمان مظلوم

>>>   باید به این زن قهرمان نیز کمک لازم صورت میگرفت

>>>   زن است چه ارزش برايش قائل شوند مرد سالاري است.

>>>   ...اون سرباز فدا كار اگر نبود اون مذدور هاي پاكستان تمامي اعضاي پارلمان را ميكشت. دانه اي فلفل سياه و خال محبوبان سياه هر دو جان سوز است اما اين كجا و ان كجا.
احمد زي از لندن

>>>   عیسی خان وسیله نجات جان کسانی شد که بیشتر شان در تباهی کشور نقش دارند. ولی رزه گل وسیله نجات جان ملت بود. فرقش این است.

>>>   سر بازی که انتحاری را بغل کرد و خودرا شهید چه گرفت. بخاطر نجات چند نفر کمیشن کار یکی تقدیر میشود و دیگری تحقیر

>>>   جان یک وکیل پارلمان بیشتر ارزش دارد تا یک شهروند عادی ههههههههه دلیل... اینجا افغانستان است نه اروپا یا آمریکا که حق شهروند مساوی با حق رییس جمهور آن کشور است.

>>>   می خواستم همین مطلب را در زیر عکسهایی که دوستن به عیسی خان مدال می دهد بنویسم. ریزه گل که یک زن قهرمان است و هیچ مسئولیتی هم در مسئله جنگ نداشته و بالاتر از وظیفه اش به اندازه پنج برابر عیسی خان طالب را در یک جا کشت هیچ اسمی از او در رسانه های دولتی به زبان نیامد. اما این عسکر وظیفه اش بوده است که امنیت مجلس را بگیر و در مقابل طالب بجنگد و با کشتن پنج طالب بی سرو پا شاهکاری نکرده است. او که یک ولسوالی و یا یک قریه را از دست طالبان آزاد نکرده و هیچ فتحی انجام نداده است حالا با چه انگیزه ای این همه جایزه و مدال به او داده می شود خدا می داند! شاید ریزه گل پشتون نبوده و یا از اقوام دیگری بوده است شاید هم مسائل دیگری در بین است که ما نمی دانیم که هیچ سخنی از او گفته نشد و حالا یک سرباز که پنج طالب را کشته است این همه سرو صدا را باید راه انداخت. و آن هم هنوز صد فی صد معلوم نیست که کشتن طالبان کار او بوده باشد. اگر هم کشته است وظیفه اش را انجام داده است.
زابلی

>>>   همش ﮐﻨﺪﻫﺎﺭ ﺍﺯ ﻗﺼﻪ ﻫﺎﯾ ... ﺑﮕﺬﺭﯾﻦ ﻭ ﺩﻋﺎ ﺑﺭ ﺻﻠﺢ ﻭﺍﻣﻨﯿﺖ ﺩﺭﮐﺸﻮﺭ ﮐﻨﯿﻦ

>>>   صد درصد این خواهر ریزه گل را کاماندوهای روسیه تعلیم کردند به خدا ماملت قهرمان پرور افغانستان نباید این روسیه ملعون را دسته کم بگیریم و گر یک زن چه به این کارها معلوم نیست اصلنی شاید این زن کمونیستی باشد علما باید به صحنه بیایند ای علما غیور افغانستان شما کجایید شما راچه میشود
ملامحمد طاهر خان تعویذی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است