جدیدترین حرکت سیاسی گلبدین حکمتیار:
پیوستن به داعش، خدمت به حزب اسلامی است
اکنون به راحتی می توان فهمید چرا گلبدین در زمانی که به عنوان یک رهبر جهادی نخست وزیر بود، در مقابل رییس جمهور ایستاد و جنگ های داخلی را شعله ور ساخت. جهادی که تحت نام اسلام باشد و در باطن خدمت به مزدوران غرب باشد، ثمره اش یک روز کشتن مسلمانان هموطن است و یک روز حمایت از گروه تروریستی خونخواری چون داعش 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۰۳    ۱۳۹۴/۴/۱۵ کد خبر: 98494 منبع: پرینت

این روزها اتفاقاتی در عرصه سیاست و امنیت کشور در حال رخ دادن است که پشت پرده ی بسیاری از مسایل سیاسی و نظامی سالهای اخیر را برملا می کند که این همه ناامنی و گرفتاری مردم افغانستان از کجا نشات می گیرد که جدیدترین آنها حمایت علنی حزب اسلامی افغانستان از گروه تروریستی داعش است.

روز گذشته حزب اسلامی حکمتیار با انتشار بیانیه ای از افراد خود خواست با افرادی که از صفوف طالبان خارج شده اند و به داعش پیوسته اند، همکاری کنند.

در بیانیه ی حزب اسلامی آمده است که طالبان، شورای نظار دوران جنگ های داخلی دهه 70 و کمونیست ها دشمنان اصلی این حزب هستند و اعضای آنها از هیچ جنایتی علیه افراد حزب اسلامی دریغ نکرده اند. به همین دلیل باید افرادی که از سیاست های طالبان راضی نبوده و صفوف آنان را ترک و به داعش می پیوندند، باید از طرف حزب اسلامی حمایت شوند زیرا آنان تا به حال با افراد حزب اسلامی درگیر نشده و در آینده نیز وارد جنگ نخواهند شد.

حزب اسلامی در این بیانیه از افراد خود خواسته است که اگر درگیری بین طالبان، کمونیست ها و شورای نظار رخ دهد، افراد حزب اسلامی در این درگیری ها مداخله نکنند و یا هم اگر ورود می کنند، باید از آن عده طالبانی حمایت کنند که در گذشته علیه حزب اسلامی نجنگیده اند. معنای این بیانیه این است که در صورت بروز جنگ میان طالبان و گروه تروریستی داعش، حزب اسلامی از داعش حمایت می‌کند.

هرچند هنوز معلوم نیست که این اعلام حمایت حزب اسلامی حکمتیار از داعش در افغانستان تا چه میزان به ظهور و نفوذ این گروه تروریستی در ولایات مختلف کشور منجر می‌شود، اما یک چیز مشخص است آنکه به قول کرزی داعش بدون حمایت غربیها (که اربابان امثال گلبدین هستند)، نمی توانند در افغانستان جولان دهند.

اما باز هم دستهای پشت پرده ی پاکستان را در انجام این توطئه آمریکایی را نمی توان نادیده گرفت و به جرات می توان ادعا کرد و با دلایل مختلف اثبات نمود که این اسلام آباد است که می خواهد جنگجویان داعش را جایگزین طالبان در افغانستان کند که براساس گزارشهای منتشر شده این خیانت پاکستان به این گونه است که نخست در ننگرهار، قندهار و پکتیا داعش ایجاد می شود و پس از آن فعالیت‌های این گروه به ولایت‌های شمالی افغانستان انتقال می یابد.

علت این سیاست پاکستان هم بعد از مزدوری و نوکری برای غرب، این است که پاکستان به‌خاطر طالبان همیشه زیر فشار بود و در هر جایی که طالبان عملیات انجام می‌دادند، همه می‌گفتند که کار پاکستان است به همین دلیل پاکستان در صدد است یک گروه جدید را به وجود بیاورد که ظاهراً ارتباطی با پاکستان نداشته باشد و بگویند که مرکز اینها در سوریه است و از کشورهای مختلف عضو دارند و ارتباطی با پاکستان ندارند.

لذا به همین دلیل هم پاکستان در تلاش است تا چنین ذهنیتی را به وجود بیاورد. حتی حمایت گلبدین حکمتیار هم که سال ها است در پاکستان اقامت دارد، دلیلی دیگری بر این مدعا است.

اما یک چیز مشخص است آن هم اینکه: اکنون به راحتی می توان فهمید چرا گلبدین در زمانی که به عنوان یک رهبر جهادی نخست وزیر بود، در مقابل رییس جمهور ایستاد و جنگ های داخلی را شعله ور ساخت. جهادی که تحت نام اسلام باشد و در باطن خدمت به مزدوران غرب باشد، ثمره اش یک روز کشتن مسلمانان هموطن است و یک روز حمایت از گروه تروریستی خونخواری چون داعش.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گلو همیشه در نقاب اسلام به دستور بادارش پاکستان بر ضد اسلام باین ملت ستمدیده جنایت کرده است..............

>>>   جای تاسف دارد در کشوری که روزگاری مهد تمدن خراسانی بود امروزه چنین افراد بی سواد و مزدور و جاهلی زندگی میکنند وخاک کشورشان را بستر رویش گروه های تروریستی چون داعش می نمایند.

>>>   حکمتیار از اول یک شخص بی دین ووطن فروش بود ازاو جز همین توقع نباید .... وغلام حلقه بدوش پاکستانی ها، وعربها بوده وحالا نوکر یهود ونصارا هم شده است
بابگلکی

>>>   صوفی کرینکار کجا هستی ؟
م بغلانی

>>>   حالا فقط کسانیکه سالها زیر پرچم این خاین خودرا فدا کردند ویا سینه زدند چه جواب دارند که این حکمت یار برای مشهورشدن وبه قدرت رسیدن از هیچ خیانتی ولو نوکری کثیف ترین گروه تروریستی بنام داعش ابا ندارد واز هر وسیله استفاده میکند تا بقدرت برسد ولو هزاران نفر کشته وکشور ویران شود مهم بقدرت رسیدن این انسان قدرت طلب است در دوران که طالب آمد اولین رهبری بود که با این گروه همکاری کرد و طالب را بقدرت رساند وفعلا چون طالبان این مزدور خودرا ترد کرده حالا با مخالفت با طالب به داعش پیوسته که از طالب انتقام بیگیرد ولی نمی داند که به چاهی بزرگی می افتد که دیگر بیرون امدن از آن محال است شاید این آخرین تلاش حکمت یار باشد که دست و پا میزند ولی به نظر من این آخر عمر سیاسی ومزدوری این خاین است
بینام از وردک

>>>   حـــــــــــــزب اسلامی دشمن مردم افغانستان ومزدور پاکستانی هاست

>>>   کارنیک بجا است خدایاکاش همان حکومت طالبان بیاید با روش جدید وطیوری جدید نه روش قبلی مردم از وضعیت فعلی خسته شده اند افغانستان کشوری است که نیاز به یک حکومت تندرو دارد مثل ایران وکره شمالی خدایا خسته شدیم از دست دزدان وزورگیران هم کسانیکه در راس دولت هستند . قمار بازی وموادمخدر همه مردم را تهدید میکند پس باید مردم بدانند وبفهمند که افغانستان نیاز به یک انقلاب اسلامی جدید دارد ولو هرگرو هی که باشد تاافغانستان را از وضع فعلی نجات دهد گلبدین حکمتیار یگانه فرزند راستکار این کشور است هیچ وقط حاضر نشد باسرنوشت کشورش معامله کند وهمه دسیسه وسیاست های بیجا وبر علعی مردم را زودتر از دشمنان تشخیص داده وتاامروز درصف مجاهدین مردانه ایستاد و بااین شهامت نگذاشت دشمنان کشور ببلعد دشمنان میدانستند که همگی به زانو در اورده اند بجز امیر وسرلشکر اسلام جناب گلبدین حکمتیار یکی شعارهای مردانگیش همیشه این بوده که تا وقتی یک سرباز خارجی در افغانستان باشد جهاد ادامه دارد که دیگر حزبها وتنظیمها این شهامت واقتدار ا زیر پا گذاشتد ولگدمال کردند ...به امیدچهره روشن و درخشنده اسلام

>>>   گلبدبن خاین نوکر پاکستان و غرب هر روز چهره بدل میکند . این نوکر خارجی همیشه به خون مردم افغان تشنه بوده و هست . این نوکر به کلدار یورو و دالر نوکری میکند .

>>>   این بدبخت عقده ای است. سالها برای به دست گرفتن قدرت انتظار کشید اما هیچ چیزی نصیبش نشد. حالا که نا امید شذه است باید مانند سایر اوباشها و لچکها به گروه داعش بپیوندد. او به گفته ایرانیها دیگر به سیم آخر زده است. از هارت و پورت او نباید ترسید. هیچ چیزی نیست. او شورای نظار و جمعیت اسلامی کمونست خطاب می کند در حالی که خودش مزدور تمام قدرتهای شیطانی است. همین شورای نظار بود که شوروی را شکست داد. اما گلبدین فقط در جنگهای داخلی و کشتن هموطنان قهرمان بود. کابل را او با خاک یک سان و ساکنین آن را منقرض کرد. حالا دوباره با همدستی داعش می خواهد ملت ما را قتل عام کند. او مبتلا به سادیسم شده است. از آدم کشی خوشش میآید. هیچ برنامه ای برای دولت و حکومت ندارد فقط می کشد.

>>>   به هموطنان عزیزم سلام می رسانم !
بعد عرض می کنم که پیوستن گلبدین به داعش هیچ گونه تعجبی ندارد؛ زیرا ایشان یک ورشکسته سیاسی است که تمام لاف وگزافش از بین رفته است نه تنها امروز بلکه از مدت هاست که او گرفتار جنون قدرت است ؛ بیچاره یک بار با شهنواز تنی وزیر دفاع خلقی ها ائتلاف کرد که شاید به قدرت برسد اما شکست خوردند؛ بار دیگر با خود داکتر نجیب ائتلاف کرد تا کودتا کنند در روزی که سازمان ملل نمایدۀ حکومت عبوری را بجای نماینده حکومت خلقی ها می پذیرفت رهبران از پاکستان عازم سازمان ملل شدند گلبدین از راهی جدران وارد گردیز با تانک های غنیمت شده از جنگ « طوفان صحرای بوش پدر علیه عراق» وارد گردیز شد که این تانک ها در بنوزیی گردیز به غنیمت نیروهای دولتی در آمد وگلبدین شکست خورد وفرار کرد.غیر از این گلبدین اسرار دیگر دارد که فعلا مردم خبر ندارند. در یک کلام اخوانی های بی پاره هم یک عمر است که فریب گلبدین را می خورند این تعجب است. در یک کلام گلبدین همان فرنگی مسلمان نماست نه چیز دیگر لذا هر چیز در حالت طبیعی برگشت به اصل خود دارد چه اسرائیل باشد ویا انگلیس.

>>>   گل بی دین صاحب !
تو یک پیاده استفاده شده و از کار افتاده در تخته شطرنج بودی که حالا کار آمد نداری و در انزوا و تنهایی منتظر مرگ ات باش ، اگر تو ذره یی وجدان داشته باشی از اینهمه شرارت در مقابل وطن و وطندارانت بپرهیز ، ولی تو وجدان نداری و تا آخرین لحظه از زندگی ...میخواهی در خدمت استخبارات پاکستان و باداران عرب و امریکایی ات باشی ، داعشی را که همه دنیا علیه آن موضع گیری ظاهری و یا واقعی نموده اند ، داعشی که زنان را مانند دوران برده داری مانند جنس و حیوان مورد تجاوز و خرید و فروش قرار میدهد ، داعشی که علیه تاریخ بشریت قدعلم نموده و همه روزه تاسیسات تاریخی این و آن کشور را نابود میکند ، داعشی که انسانها را مانند حیوانات ذبح میکند و زنده زنده می سوزاند ، میخواهی طرفداران وحشی و آدم کشت از آنها پیروی کنند ، ولی پیام من به تو و حزب در خدمت پاکستان ات اینست که : در شرایطی که حزب ات و شخص تو نیمی از کمک های باداران غربی و عربی را دریافت میداشتی نتوانستی که حتی یک شهر را از حکومت داکتر نجیب الله به زور تصاحب کنی ، در زمانی که به امکانات پاکستان و عربستان و تاسیس شورای نا هماهنگ هماهنگی با شراکت دوستم و مزاری و رهبری مجددی تا دروازه های کابل رسیده بودی ، ولی شیر پنجشیر نگذاشت ات که پا بکابل بگذاری و بالاخره جان... تو مدیون زنده یاد مسعود است که در زمان عقب نشینی از کابل به پنجشیر رفتی و بعدآ طوق بنده گی...ها بگردن آویختی و به ایران پناهنده شی و حالا باز نشان دادی که نوکر هستی و خدمت گذار به اجانب ، ولی این بار هم این آرمان را به گور خواهی برد .
کوه کن پنجشیری

>>>   ازین مرد حتی در شروع جهاد بدم میامد

>>>   گل بی بی مزدور وسخنگوی ای اس آی است

>>>   گرچندواضح نگقته به داعش بپیوندیدولی وجوداحزاب وتشکلهای نظامی درکشوریک جرم وازلحاظ شرعی محاربه است .وحکمتیاروحزبش باید ممنوع الفعالیت باشند
شیوا.
کاندیداحتمالی بلخ

>>>   سلام به همه برادران عزیزکشورم .حکمتیار...شده است.فعلآاصلی رفقای خودراپیداکرده است.داعش کسیکه بیدون سوال وجواب سرمیبرد.حالاگل بیدین به داعش میپوندد.یک گپ بسیارمهیم این است که گل بیدین بایدبداندکه داعش حتابه تووظیفه سربریدن یک مسلمان بیگناه راهم نمیدهد.ودردهنت حتانسوارتف نمیکند.درکدام خواب هستیدودرکدام خیال هستید.چکربزن درکوچه وپس کوچه های پشاوروراولپندی .مردودآدم کش ودشمن مسلمانان افغانسنان وجهان .... بتوای ... شده درگاه حق .احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper
.سیدهارون ازکابل زیبا.

>>>   گلبیدین این عوام فریب اسلام نما از تاریخ فرارش به پاکستان حلقه غلامی وطنفروشی را بگردن اندخته وزیر یوغ ای اس ای رفتار میکند وهوا خواهانش را دستور بادار خود را میدهد واز جانبی این غول فریبکار همیش از هوادارانش استفاده کرده انها رابه این گروه وان گروه در بدل اخذ پول میفروشد که یکی از ان ها همین اکنون نفرات خود را به داعش فروخته وزیر بیرق داش در امده است دین فروشان وطنفروشان چون گلبیدین بالاخره چنان رسوا وخیله خند عالم میشود که فکر اش را کسی کرده نمیتواند جمع کردن پول به این بی ابروگی درین دنیای چهار روزه ایا ارزش این رسوایی را دارد .

>>>   حکمتیار همچون ....خونخواری است که در صدد است که بار دیگر افغانستان را همچون دهه 70 به خاک وخون بکشد. اگر این دو کابل را ویران نمی کردند و مردم بی گناه آن سامان را به خاک خون نمی کشیدند. گروه تروریستیی چون طالب اصلا ظهور نمی کرد و جایی برای رشد و بقا نداشتند. اما خونریزی این دو جلاد که یکی به درک واصل و شرش از سر مردم افغانستان کم شد باعث گردید گروهی به دور از تمدن و خون خونخواری چون طالب به وجود آمد. حالا بار دیگر دست شیطانی حکمتیار از آستین داعش بر آمده است که حوادث چون جلریز را خلق کند و مردم بی گناه افغانستان را به خاک وخون غوطه ور کنند. متأسفانه تاجیکان خود خواه و نزدیک بین افغانستان باز در لاک خود خواهی خود فرو رفته اند و از این حوادث درس نگرفته و در غفلت هستند تا زمانی که داعش که نماینده رسمی آن با توجه به حادثه دلخراش جلریز اشرف غنی کوچی است آنان را همچون حکمتیار کوچی فاشیست از کابل به درون غار های پنچ موش نه پنچشیر با زور حامیان غربی شان فراری دهند که بار دیگر همچون موش جز تاریکی لانه شان، آفتاب عالم تاب را نبینند و به فکر چاره جویی و وحدت با اقوام همچون هزاره و ازبک در برابر حکمتیار همکار طالب و عضو ارشد داعش باشند.
سایه روشن

>>>   باسلام
نظر به جنك هاى اخر و بى تفاوتى دولت وحدت ملى مقابل هجوم طالبان ايطور ميشه خلاصه كرد
و خصوصا با اعلاميه اخير حزب اسلامى اين جنين است
مثلا 24 سرياز كه در جلديز شهيد شده اند و جرا حكومت مداخله و كمك نرساند و جه دست هاى در حكومت است كه ......
اعضاى حزب در داخل جكومت و بشمول طالبان و كروب نو ظهور كه همه اعضاي قبلى حزب اسلامى اند يك هدف است و يك بلان دارند
همان جنك قبلى حزب اسلامى با نجاليف شمال است و با فرق اين كه اينبار حزب اسلامى در داخل حكومت وحدت هم دست بالا دارد
و يكى شدن جمعيت و جنبش اسلامى هم همه بشت برده كواه اين حقيقت را دارد در صورت كه رهبر جنبش معاون ريس جمهور هم باشد
يعنى جنك هاى داخلى همه بهدف قدرت و خصوصا كه رهبرى حزب را ما و شمايان ميشناسيم و هم ميدانيم كرزى و اغاى غنى و رهبر حزب اسلامى و سران جهادى بشتونى همه از يك كاسه اب ميخورند
تشكر

>>>   راکتيار خائن ترين است و بس خانواده اش فاميلاش بايد از داشتن ادمي چون حکمتيار خجالت بکشند بخصوص مادرش بايد اين غده سرطاني را بايد موقع تولدش بايد ميزاشت زير کونش خفه مي کرد ادم خائن
"نجيب اله تهران"

>>>   روباه سوال در اينجاست كه تنها در تمام افغانستان حكميار وطنفروش است واز وطنفروشان اصلى خبرى نداريد نى خبر داريد ولى اسلاميت شرافت اخلاص وراستگويي شما به اندازه بى ايمان و بي وجدان استيد كه آفتاب را با يك انگشت پنهان ميكنيد مزارى. محقق. ربانى. سياف. دستم. عبدالله. عطاء بينور. ناصالح. دانش. محمدخان. كرزى. احمدزى. بيرل گو (بلدوزر). و غيره. وعيره
م م لندن

>>>   قاتل دوست قاتل است

>>>   گلبدین حکمیتاروهابی است.
تاجگل

>>>   همه گل ها خشك غير از گل گلبدين هر كس در نزديك گلش است يك كمه سركه بريزيد تا گل گلبدين خشك ونابود شود ٠
مسافرجبرى

>>>   تولدت از حکمتیار ودوستم لنگ حمام جور شدن هر که درکمر خود بست ودور انداخت. تنها حق خود از حکمتید صوفی کرنکاد که 95 ساله شده در امام حاحب است

>>>   طبق یک خبر موشق حکمتیار مدت یک سال است که به مرض سرطان مواجه است

>>>   درمورد صـــــــــــــــوفــــی کــــــرنـــکار چیزی نگفته که چی کنـــــــد با کی بپـــــیــــــــونـــــــــدد ؟ با قنـــــدهـــــــاری ها یا قــزوینی هـــــای ؟؟
( ر )

>>>   نظر گل بی بی در مــــــورد ازدواج هم جنسگرایان چگـــــونـــه است ؟؟

>>>   حکایتی دارم که خواند ان خالی از خیر ومفاد نخواهد بود!
روزی تلویزیون الجزیره ای عربی را باز نمودم دیدم که دران میزی گردی ترتیب گردیده یک طرف خوب یادم است که جناب حکمتیار صاحب بود وطرف دیگر تیسر علونی خبر نگار الجزیره دران محفل اقای حکمتیار گفتند که اگر ما به هرطرف { دولت ربانی ویا طالبان }اعلان حمایت نمایم انطرف وزین گردیده غالب میشود! !
تیسیر علونی در جواب گفت اقای حکمتیار با که نبود که شما ائیتلاف نکردید ما چندان وزنه ای شما را ندیدیم با حفیظ الله امین با تنی با دوستم ومجددی وبا مسعود و...حتی باهر که شما رفتید سبب سقوط انها شدید امید وارم که طالبان با تجربه ای که از ائیتلاف های ناکام شما دارند شمارا نه پذیرند
لالی از ننگرهار

>>>   گلبدین این ... جنایت کار قاتل هزاران بیگناه وطن چهره حقیقی و کثیف و غلامی خود را به مردم افغانستان و جهان با یکجا شدن باگرو تروریستی داعش ضد انسانیت و اسلامیت بار دیگر نمایان کرد.
این جانی غلام بچه پنجابی تشنه قدرت تن فروشی میکند. قرار گذارش مجله معتبر رابطه عالم اسلامی گلبدین دختر دومی خود به عقد نکاح یکی سر گروپ داعش اهل بغداد بنام المفحوظ البغدادی داده با وجودیکه وی سه زن دارد چون سرمایه دار است گلبدین میخواهد از طریق دختر فروشی جای پا در بین داعش پیدا کند. گرچه قرار اخبار موثق دخترش شدیدأ مخالفت می نمودکمی غیرت داشت نسبت گل بوبواما به اثری تهدید جدی به مرگ کار صورت گرفته وی را به عراق برد. وجلب و جذب گلبدین را به داعش تا اندازه زیاد داماد داعشی اش زمینه سازی کرده . بازهم گلبدین ناکام روسیاه می ماند دخترش بیوه خواهد شد انشا الله خواهیم دید. قاتل هزاران بیگناه است مثال خورد و کوچک قتل اجمل شهید خبر نگار بی بی سی غریب بچه روحش شاد توسط این کثیف در راه چار آسیاب به دستور گلبدین صورت گرفت. اولاد هایش خورد ریزه صغیر ماند به عالم مشکلات مواجه شدند.این روسیاه پلید بی خاصیت بی .... به خاطررسیدن به قدرت به هر کس و ناکس معامله میکند تن به پستی میدهد. خودش در ایام نو جوانی .... در امام صاحب همه بزرگان اطلاع دارند بچه برریش ...کاربود ریش سفیدان فریه امام صاحب خوب میدانند باز هم روسیا است مردم غیور با وجدان افغانستان از خاک دفاع میکنند این تن فروشان در جامعه جاندارد .
حاجی صبور

>>>   گلبدین از مردم افغانستان چه میخواهند این رهبر جهادی تا هنوز به خون های ریخته شده افغانان سیر نشده میخواهند سلسله خونریزی را از سر اغاز کنند مردم ازین کهنه کاران جهاد ارزوی میزبانی صلح داشت ولی یک تعداد انها مانند گلبدین قسم یاد کرده که افغانان روزخوب را نبینند ازین جهت همیشه نامهای فراموش شده را به اذهان مردم تکرار میکنند وبه خاطر ادامه ترور واختناق با کودکان که پروژه های انگلیس وامریکا را پیش میبرند یکجا میگردد حا ل انکه دیرور به شعار اینکه امریکایان امده شعله جنگ را روشن نموده بود وامروز این موجود جنگ طلب با داعش یکجاشده اهداف امریکایان را تحقق می بخشند . ولی یک چیز واضح است که با این عمل چنین اشخاص جایگاه مردمی را از دست میدهند .

>>>   تشویش نکنن اگر آمد بخیر نی گل مرجان ره می ماند ونی کل مرغ ونی بینی پچلها انشالله که تمام شان را نابود میکند مزدور اصلی شورای نظار است که ربا نی میگفت سری مسلمانها بمب های کلان ره بینداز

>>>   در افغانستان یک مرض کشنده به خاطر قدرت گرفتن نامشروع و غیرملی دمباله روی بدمبال خارجی ها میباشد یکی از عامل ویرانی و بربادی افانستان همین وابسته بودن میباشد که قرار ذیل است : یکی روس پرست و دیگری غرب پرست - یکی پاکستان پرست و دیگری ایران و هند پرست - یکی چین پرست و دیگری انگلیس پرست - یکی عرب پرست و دیگری اسرایل پرست - یکی طالب پرست و دیگری داعش پرست - یکی مافیا و دیگری دهن جوالگیر مافیا - یکی فسادی اداری و دیگری دهن جوالگیر فساد - یکی مفسد و دیگری همایه کننده مفسد - یکی میهن پرست و دیگری و طنفروش ظالم - یکی ستمکش و دیگری ستمگر . کلیمات فوق افغانستان را لانه های شیطانی و توپ فتبال قرار نداده است . در قاموس دنیا در یک کشور دو ریس جمهور دیده اید ؟ اگر میخواهید که مردم غریب و بی بضاعت افغانستان خواب راحت را ببینند باید که جنوبی به آقای حکمتیار وحامدکرزی داده شود - مرکزی به آقای اشرف غنی - داکتر عبدالله و سمت شمال به آقای عطامحمد نور - دوستم - ربانی و آقای کوشانی داده شود ودر غیر آن ماجرا پایان ناپذیر است و مردم در بدر و خاک به سر .
وسلام زره

>>>   گلبدین حالا از آستین داعش سر بدر آورد.لعنت ونفرین خداوند"ج" بر تو!
هر طرف که پله ترازو چربی میکُند باز همان طرف خود را می اندازی.گَلبیدین بچیم همی راه(داعشی) را هم تجربه کو.چون نقش شیطان را بازی میکُنی ومردم افغانستان هم شناختید.حالا هموطنان بیدفاع ومظلوم ات را که چهار دهه کُشته دادند.در سراسر دُنیا آواره شدند وزجر کشیدند سر بُبر ودر آتش زنده بسوزان و دختران وطن ات را به کینیزی بگیر،که صرف همین کار از تو باقی مانده و آیت قُران عظیم الشان است که تا مُثلمان است شیطان همراه اش است وتو هم هیچ آرام نمیگیرید.در هر نقش بازی میکُنی.از کَشتن وریختن خون هموطنان ات حظ می بری.انشاالله باز هم شکست و سر خوردگی وخجالتی نصیب ات است.

>>>   ګلبدین راکت یار حالا خو در داعش رفتی.برایت مُبارک باشه.باز انشاالله شکست و خجالتی نصیب ات است. در آینده باز کدام راه را انتخاب میکنی! از تو شرم وحیا پریده.خوب چُرت بزن که کُدام راه جنایت وخیانت در دُنیا باقی مانده باشد که تو انجام نداده باشی و باز در همان گروه برو.

>>>   زشت ترین و ظالم ترین چهره تاریخ افغانستان گل بیدین است

>>>   تخریبکار وطن خدمتگار بیگانه ـ ازو هرچیز سر میزنه حکمتیار افغانستان از خراسان ـ میشود مزدور پاکستانباید این را به حافظه تاریخ شپرد.
ازماست که برماست.
احمدالدین شاکری از هرات

>>>   ایاقبل ازظهورطالبان مردم افغانستان مسلمان نبودن؟؟
طالبان چندسال میشودظهورکرده؟
ایانسلهای قبل ازظهورطالبان همه جهنمی هستن؟؟
بعدازوفات پیامبرتازمان ظهورطالبان ایا چنین حکومت وحشی وظالمی بوده است که بنام اسلام ادم بکشدوچوروچپاول کند؟؟
ایایک میلیاردودویست وپنجاه میلیون مسلمان همه جهنمی هستن فقط طالبان بهشتی هستن ؟
جمشیدی

>>>   ما از گل به بو جان خواهش می کنیم که ... مستی را دیگر کنار بگزارد و زاه انسانیت را انتخاب کند

>>>   حکمتیار به هر کس که در کشورش جنایت کند دم خود را تکان می دهد که به خودش آسیب نرسد.اگه من هم شورش کنم حتما حکمتیار به دنبال من می اید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است