بازهم عشق بازي در بيخ گوش اشرف غني..! (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۴/۴/۱۹ کد خبر: 98733 منبع: پرینت

افزايش ميزان فساد اخلاقي در اداره امور ریاست جمهوری!
خبرنگار ما درکابل به اسنادي دست پيدا كرده است كه در آن از فساد اخلاقي در اداره امور پرده بر مي دارد.

بعد از اينكه ریيس جمهور غني تصميم به مبارزه با فساد اداري را گرفت، موضوع مبارزه با فساد اخلاقي بكلي فراموشش شد، در حاليكه تجربه ثابت كرده هر دو علت و معلول هم مي توانند باشند.

استخدام دختران در مقابل رابطه جنسي قصه اي است كه بسيار به شدت در اداره امور جريان دارد.

مريم سليمان خيل ریيس ارتباط خارجه اداره امور ریاست جمهوری مقرر شده است.

این خانم نه فارسی مي داند و نه پشتو ولي با انگليسي بلديت كافي دارد چون سال ها در لندن به شغل شريف آرايشگري مصروف بوده و به همين دليل بيني، چشم و ابروي خود را عمليات زيبايي کرده است.

مريم سليمان خيل كه در زمان كمپاين انتخاباتي در دفتر "سيتينا" كار مي كرد دل خيلي ها را بخصوص سلطان زوي را برده بود، ناز و اداي اين زن انقدر قوي بود كه در كميسيون انتخابات باعث جنگ ميان دو تيم و زد و خورد سر اين دخترك شد كه حتما شاهدان به ياد دارند.

از انجا كه شيفتگان اين زن در اداره امور زياد است، بعد از تشكيل حكومت وحدت ملي عاجل به رياست مهمي دست يافت با اينكه اسناد تحصيلي ندارد.

وی در سفرهايي رسمي همسفر عاشقان خويش بخصوص سلطان زوي است. آخرين سفر به قزاقستان بود.

حال سوال اينجا است كسي كه زبان هاي ملي را نمي داند، كسي كه مدرك تحصيلي ندارد و كسي از سابقه اخلاقي خوبي برخوردار نيست، چطور ریيس بخش مهمي از دولت مي شود؟

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507100729414311.jpg

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه دیگر چیزی نمیگویم.

>>>   اینها همه بفکر عیاشی خود هستند و مردم را فراموش کردند
مردم فکر می کنند که دختران شان در ریاست جمهوری کار می کندد...
الیاس

>>>   قوماندان ورزیده مجاهدین سابق بنام هاشم یاغی درمنطقه یکه پته اندخوی مجاورقبرستان یکه پته شده چون اوبخوبی میداندکه یکساعت راه تاعبورازخط ترکمنستان است .شایدازدبی این وظیفه رابرایش داده باشندتاپلان مهمی رادرین شعبه انجام دهد. حال ادارات مامال بیگانه است اماانتخاب داریم ازبین بدترینها بدکدام است که تعریف کنیم .
وطندار

>>>   جای خیلی شرم آور است برایت غنی جان

>>>   اداره امور در زمان کرزی و مدبیر نیز چنین بود از فلم مدبیر و وکیل پارلمان از از یاد تان رفته

>>>   شما حال دختران افغان را درخارج ازكشور نديده ايد خداوند هيچ قوم دنيا را به اين اندازه نشرماند واين همه ازدست دلالان نواميس ملي حكومت مزدور وغلامان وفاسد كشور ازدست رباني كرزي سياف گل ليدين وملا عمر كور عبدالله وعطا چور وغيره دست اندركاران درحكومت وزرا وپرلمان و همه مسول هست خداوند خواهران همه اينها صاحب حيا وابرو نكند
غازي ازلوگر

>>>   سلطان زوی خانم خود را در امریکا تنها گذاشته وخودش دست درازی به ناموس دیگران میکند ولو که ان خانم به هر فسق وفجوری مبتلا باشد ولی اگر سلطانزوی احترام به ناموس خودش داشته باشد دست درازی به ناموس دیگران هرگز نمیکند واکر ظهره جان خبر شود چه جواب میگوید جناب ریس جمهور مبارزه با فساد مالی وجلوگیری از خشونت علیه زن گفته کف ها از دهنش بیرون میگردد ولی با تاسف که فساد پیشه کلان مالی اقای زاخیل وال را بحیث مشاور اقتصادی خود تعین ومقرر کرده و سلطانزوی خشونت کار دست دراز علیه زن را نماینده خاص خود در امور امریکا تعین ومقرر نموده است پس مردم چگونه به حرف های نادرست ریس جمهور باورکنند .

>>>   لعنت به این دولت فسادپرور که این همه فسادپرورش میدهد.
امیدوارم روزی تصاویررنگارنگ وزیبای ازفساداخلاقی رولاغنی ودخترجلالت مآب ایشان را به صفحات اجتماعی ببینیم.
که یقینابزودی خواهیم دید انشاالله.
ن-کابل

>>>   غنی کلمرغ استعداد ها را جمع کرده این خانم هم با استعداد است مانند دیگر اشخاص تیم تحول و تقلب استعدادش دادن ۰۰۰ به است به همه.
فهیم سمنگانی

>>>   این همه دروغ است بس کنید ، به هر چه خنده به ریش بابه هم خنده .

>>>   خوب نتيجه اخرش جه بود

>>>   سلطان زون جاسوس امریکا است، از این ادم به جز ... کدام توقع نداشته باشید.

>>>   با يك عكس كه دو نفر يكجا كار ميكند هـيچ چيز ثابت نميشود كه شما تصور ميكنيد اگر در يك بستر عكس بگيريد چه ثابت ميشود دوم سلطان زوي يك خانم مقبول فهميده دارد زهره جان دو امريكا است و انها اولاد هاي جوان دارند شما در خمير موي ميپاليد.

>>>   از اين پرو پاگند ها كرده اول وطن تان را ارام بسازيد كه حيثيت ناموس را دارد بعدأ باز دنبال مردم بگرديد.

>>>   وطنداران عزیز! تشویش نکنید عنقریب واکسین ضد شش مرض کشنده ،از قبیل فساد اداری،فساد اخلاثی،شراب خوری،طالب پروری،وطن فروشی و هر نوع معامله دیگر وارد کشور می شود که انشاءالله تاءثیرات خوبی خواهد داشت.
ش از کابل

>>>   اینها مسلمان واقعی هستند ، چون ماه مبارک است باید این جنابان از این کار که خیلی مبارک هم است باید دست به ... بزنند حالا در کشور موضوع تعصیل و دانش مهیم نیست ، مهیم اینه که خوش قیافه و پول داشته باشی همین مهیار جهانی است .

>>>   سلطان زوی از امتعه چینی هم در اختیاردارد به آن اکتفا نمیکند؟

>>>   برادران عزیز یک حکومتیکه دست نشانده امریکا باشد از اون دولت چی توقوع باید کرد .
فهیم از کارته نو

>>>   از شرم عرق کردم کسیکه زبانهای رسمی و ملی را نمیداند در ارگ و وزارتخانه جای دارد.مگر این خانم پدر ومادر و برادر ندارد که جلوگیرش باشد؟

>>>   واقعا این زنان بد اخلاق همه جا را پر ساختند.این خیلی مطلب راست و حقیقت است. مریم یک...است که می خواهد ریس شود در وزاذت خارجه. و یک دختر خانم دیگر به نام هیله علم که مشاور خاص ریس جمهور است در امور خارجی که چادر و حجاب اسلامی را نمی شناسد. پدرش از هملن چاپلوسان قرن بیست ویک و داکتر فامیلی کرزی بود و از همان ... درجه یک.مادرش مشاور بانو اول و دختر خودش مشاور ریس جمهور دیگر قحطی در این نظام امده که از یک فامیل سه نفر در ارگ مشاور شود.
خود این دختر یک دختر نوجوان و بی تجربه که همه را به رقص اورده. و مادرش یک ارایشگر در جرمنی بود حالا مشاور طبی . فقط شب و روز در خدمت اجمل غنی پسر کاکای ریس جمهور است و مبلغ 15 هزار دالر معاش میگیرد.
وظیفه اش فقط خوش ساختن اجمل غنی است.
دختران والی کندهار کم بودند که اینها هم به ارگ امدند. خانم وزمه ویصا دختر والی اسبق کندهار که مشاویر در وزارت مالی است و معشوقه فعلی حمدالله موحیب ریس برنامه های ارگ و سفیر جدید در امریکا ه از طرف روز با اکلیل حکیمی و از طرف شب با محیب است. خانم هیلی ویسا خو از ارشاد حمید معیین اسبق وزارت چیزی نیافت حالا حیکمت کرزی مععین سیاسی را به دام انداخته و تمام روز در پشت در های بسته ملاقات دارند. وزیر خارجه به حکیمت کرزی اخطار داده که دیگر این دختر را نبینم در وزارت اما موهین خان سیاسی که از همان اوغان ها است در قصه وزیر نیست.و گفته من با او ازدیواج می کنم.
... به این نظام و این ارگ .نمی دانم ما به چه حال دختران و زنان خود را بگزاریم تا کار کنند.معیار برای پیشرفت همین است؟؟؟ ریس جمهور خودت خو خانم ات عیسوئ است به فکر حیثیت دیگران باش.
دادن کار به جوانان به این معنی نیست که ... های جهانی را دور و بر ات جمع کردی. مجاهدین را خواب برده است.
با احترام
صفر علی تواب زاده

>>>   کجای این عکس عیاشی است؟ دو آدم را میبینم که کنار هم ایستاده اند. مگر این عیب است؟
مدنیت ستیزی شناس

>>>   چرا نشود؟
آیا یک آدم شریف در این دولت وجود دارد؟
صرف یکی؟

>>>   دوستان ارجمند وافعاً تبصرهٔ بی جا موقوف !
چرا از رئیس آغای اجرائیه که خانم بیچاره و اولادهارا عمریست در دهلی قرنطین کرده و در کابل شکر لبان ... فروش زهر جان اوست ! مگر دیروز آلودهٔ سرا غرق در تجاوزات اجناسی او در دروزارت خارجهٔ کرزی خان مخصوصاً در سال ۱۳۸۳ / ۲۰۰۴ رافراموش کرده اید که تعفنش کابل را گرفته بود غنی بیچاره در روزگار خودو بی بی گل خود گرفتار است وا به جان ف ... جا ن عبدالله که در تا بستان متراق دهلی کوته قلفیست و آه در جگر ندازد و کس صدایش را نمیشود - رئیس صاحب اجرائیه که در جوش عشق خوبان میسوزد و مرد ه .شوی... . ذیروز خود را باز با خود دارد و این واقعیت است-
حقگوی

>>>   حقگو جان اینها خرشان از یه جایی دگه میلنگه ولرزه برتن شان افتاده
جوزجانی نر غوندی

>>>   سلام بر همه !
در این رمضان شرم نیست که تهمت بالای یک هموطن خود میکنید. آیا عکس گرفتن عشق بازی است.
داکتر صاحب عبدالله به عیاشی به پولند تشریف میبرد و هر روز در فیشن مصروف است و فامیل اش هم در هندوستان زندگی میکند. و اینجا در کابل عکس گرفتن گناه است

>>>   تحصیل و تجربه درین حکومت ما فیای بکا رنیست رخ زیبا و ناز ادا همه کار هارا میکند

>>>   نوش جان کارمندان اداره امور ونوش جان سلطانزوی .
ع

>>>   چندان مقبول هم نیست ،اتهام بستن به هیچ عنوان نه به ع و غ کار خوب نیست

>>>   فکر نمی کردم افغانستان تا این حد داغون باشه وضعش خدا بهتون رحم کنه
ایرانی

>>>   آفرین شان خوب کارکرده

>>>   خداوندهمه را اصلاح کنددر راه صراط مستقم هدایت نماید

>>>   من شخصاً مریم سلیمان خیل را میشناسم، هم فارسی میداند و هم پشتو، دوهم مریم در آمریکا زندگی کرده نه در لندن،

>>>   دقیق است از این خانم پرسان کرد کی داود نورزی کی است
همین داود نورزی ریس شرکت سیتنا گروپ است کی رابط ...از چندین سال با این دختر دارد
کارمند اسبق سیتنا گروپ

>>>   سلام به همه ملت عزیزم.این دخترکه به گفته شمارفیق سلطان زوی است .. سلطان زوی رفیق که است ؟یکی ازبرادرهادرمتن خویش گیله کرده بودکه اینهاهمه درنازونزاکت خودهستند.ودرقصه ملت نیستند.برادرعزیزم بیادداشته باشیدکه درفکرملت مظلوم خودمولوی غنی نیست که صدهامرتبه چیغ زدکه همه افغانهایکی هستندوهیچ افغان ازهیچ افغان بالانیست وپائین هم نیست.آیاهمین مردمیکه همه روزه سربریده میشوند20یا30قطارمیشوند.همه درشبکه های تصویری مشاهده میکنیم کدام وقت غنی افسوس کرد.وکدام طالب دستگیرشده راکدام سلی زد.نه حالاشمابرادرعزیزازیک دختر وازچندمردبی غیرت گیله میکنید.خدای بزرگ بالای ماوشمارحم کند.آمین یارب العلمین.احترام به همه وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.
عبدالله ازکابل زیبا.

>>>   ...بر سر شما درویان ببینید یک ایرانی به شما چنین کامنت داده شما دیگه از شرم باید بموریم واقعا جای شرم ایران که هیچ از آن راضی نیست چون شما ... وبه هم انداز ندارد شما در بین خود به هم افتاده اید هی غیبت این وآن را میکنید. به جای این کارها مردم تانرا روحیه دهید که وطن خود را ترک نکنند مردم پول دار را تشویق کنید که با مردم فقیر کمک نایند دم از مسلمانی میزنید در حالیکه جز منافقت وکینه توزی کاری ندارید

>>>   مجلس باید اسلامیزه کردن دولت راطبق قانون اساسی قانونمندسازد تاخلاف هنجارهای اخلاقی واسلامی عمل نشود .تجربه نشان می دهدافرادی بی قید به دین خائنان خوبی هم هستندوبراحتی اسراررابه بیگانه می دهند!
دوستانی که این امرراعادی می داندآیاخانواده شماهم چنین رفتاری دارند.
درجواب ایرانی می گویم که افغانستان مردمش بسیارمقید واسلامی ولی دولتش سکولار است وایران بالعکس وبه زور گشت ارشاد روسری وشال راانهم تانصف سرمی اندازند!!!پس اگرمثل افغانستان آزادی درپوشش باشدبیشترتان نیمه برهنه درخیابان ظاهرمی شوید.
شیواکاندیداحتمالی بلخ

>>>   دوستان عزیز،بیایید که واقع بینانه به این مسأله نگاه بکنیم،
اول اینکه آیا این مسأله که با تمام جزیاتش نشر شده است واقیعت دارد یا خیر؟
اگر واقیعت دارد پس ما شورای علمأ داریم که آنها باید در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند،اگر بر فرض شورای علمأ کدام اقدام نکرد پس ما ملت مسلمان باید وجدان های خفته مان را بیدار بکنیم و در برابر این کار اقدامات لازم را انجام دهیم.
مسعود"عابد"

>>>   مردم دنیا به کجا رسیدند وما هنوز در فکر عیب جویی مردم هستیم، با تحقیر دیگران نمیتوان خود را بزرگ نشان داد، بهتر است انژی تانرا صرف کار های بهتر بکنید.
احمد از هالند

>>>   نـــظــــر و قــــضـــــــاوت شیــــــــوا ازروی تــعــصــب است این درست نیست که همه مردم ما یا همه مردم فلان جا اینطور یا آنطور هستند بلکه فرد فرد خصوصیات علیهده دارند
( ر )

>>>   حضرت امام باقر (علیه السّلام) فرمودند: همانا خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع به شوخی و بذله گویی بپردازد و در کلام او فحش و ناسزا نباشد، دوست می دارد.
خدای عزوجل از تنش بگرداناد

>>>   عـــجــــب قــــضــــاوت ظــالــمــانـــه و مــرد سالارانـــه !
اگــر همین حرکات که آنهم طور گمان ازین دختر برداشت میکنند و همه محکوم میکنند از مرد هارا درنظر بگبیریم صد برابر این است
از صد زن اگر یکی اشتباهی میکند همه مرد ها آنرا محکوم وناروا می خوانند اما اگر درمقابل صد مرد چنین کارهای میکنند هبیچکس آنرا عیب نمیداند
ومرد را قابل محاکمه نمیدانند هزاران زن متدین است که در تعهد با شوهر خود تاپای جان استوار است اما هزاران مرد است که با میسرشدن کوچکترین فرصتی عهدووفابا خانمش را زیر پا میگذارد وهرچه بتواند انجام میدهد اما در اجتماع آنقدر به این موضوع توجه نمیکنند .
وصرف متوجه زنان ودختران هستند تا کوچکترین حرکتی را دیده یا ندیده صد تهمت عیب به او ببندند
(آئینه )

>>>   اگر کدام دختر یا خانم خوش رو تر در چوکات دولت توظیف شود این فساد اخلاقی باشد؟ اگر کدام خانم به سفر رسمی رود این فساد اخلاقی باشد ؟
اگر خانم با چندتا مرد استاد شود تصویر داشته باشد این فساداخلاقی باشد ؟ بهتر است بگویید جامعه مر سالاری برای زن اجازه کار را تحت هیچ عنوا نمی دهد
این شبک هم کمی تفکرعمیق درمورد داشته باشد وقت ضایع کردن است
طارق هرات

>>>   خلص مطلب،خداوند متعال مردم افغانستان را از منافقین نجات دهند. امين يارب العالمين.

>>>   آرام لالاجو تفکر شما را پوپنک زده یک زن با مرد بیگانه چرا عکس بگرد

>>>   فکر می کنم جناب غنی متفکر دوم دانسته است که در عشق نه نیاز به فهمیدن زبان دارد و نه به درجه تحصیلی....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است