شلیک ۴ خمپاره از ایران به خاک پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۲:۴۲    ۱۳۹۴/۵/۱ کد خبر: 99468 منبع: پرینت

یکی از مقام‌های نظامی پاکستان گفته که مرزبانان ایران چهار گلوله خمپاره را به سمت «پنجگور» منطقه مرزی پاکستان در ایالت «بلوچستان» شلیک کرده‌اند.

روزنامه «داون نیوز» به نقل از مقام نظامی پاکستان که نامش را افشا نکرده، مدعی شد که مرزبانان ایران چهار گلوله خمپاره را به سمت منطقه پنجگور در ایالت بلوچستان پاکستان شلیک کرده‌اند.

این مقام نظامی پاکستان گفت: حمله خمپاره‌ای از سوی نیروهای مرزی ایران هیچ تلفات جانی و مالی نداشته اما این حمله موجب هراس مردم منطقه پنجگور شده است.

مقام‌های دولتی و نظامی پاکستان پس از این حمله، ضمن بازدید از منطقه پنجگور تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

به گفته این مقام نظامی پاکستان، اعزام نیروهای امنیتی این کشور پس از این حمله در منطقه پنجگور افزایش یافته است.

داون نیوز نوشت: این نخستین مورد در رابطه با درگیری مرزی بین نیروهای مرزی ایران و پاکستان نیست بلکه چندی قبل نیز حمله آر پی جی از مرز ایران به منطقه «ماشیخیل» در ایالت بلوچستان پاکستان صورت گرفته بود.

بر اساس این گزارش، یک مرزبان ایرانی کشته و سه تروریست بازداشت شدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ایران به پاکستان حمله نمیکند به تروریستها و قاچاقچیان جانی حمله میکند که منطقه را برای مردم عادی ناامن کرده اند ,ناامنی بلوچستان ایران باعث شده دولت نتواند به مردم این خطه خدمات رسانی کند و این منطقه همچنان فقیر مانده, حتی خود بلوچهای ایران به عضویت سپاه درامده اند برای مبارزه با تروریست

>>>   پاکستان با این استعدادی که در تولید تروریست دارد برای ایران راهی جزء پاسخ نظامی باقی نگذاشته.

>>>   چرا بلوچ های هرسه کشور حق تشکیل یک دولت واحد بلوچستان را ندارند؟

>>>   قوم بلوچ خود ایرانی هستند و مانند شیر از ایران دفاع میکنند

>>>   ایران که اینقدر میگویند ابر قدرت، ابر قدرت شرق، پس چرا در مقابل گروههای بسیار کوچک و به گفته خود شان گروهک اینقدر ناتوان است که آنها همواره مرزبانان و ماموران امنیتی ایرانی را میکشند.
بامیانی

>>>   بامیانی جان مگر آمریکا و همه دنیا حریف طالبان شدند که ایران حریف این گروهکها شود,وانگهی پاکستان با ایران همکاری نمیکند و تروریستها را در خود جای داده ,ایران که نمیتواند به کل پاکستان حمله کند

>>>   اقای بامیانی وقتی یک کشوری (ایران) در بدترین نقطه جهان از نظر امنیت قرار بگیره که غرب ما داعش باشه شرق ما پاکستان که هیچ کنترلی بر مرز های خودش نداره و خانه و مامن تروریست هاست از اون طرف افغانستان هم در وضعیتی از امنیت قرار گرفته که امریکا باید براش تامین امنیت کند شهادت مرزبان های ما نشون دهنده فداکاری های اونها برای تامین امنیت کشور است.جوانان عزیز ایران قربانی بی لیاقتی دولت های همسایه ایران میشوند و کشته شدن مرزبانان ایران در این وضعیت ناگزیر است. اونها کشته میشن تا مردم ایران در داخل امنیت داشته باشند.حتی امریکا (حادثه بوستون) و فرانسه (حادثه شارلی ابدو) در سالهای اخیر در داخل شهر های بزرگشون شاهد عملیات تروریستی بودن ولی ایران سالهاست خدارو شکر شاهد چنین حملاتی نبوده.
اگه مبارزه با تروریست ها خیلی اسونه چرا حتی پایتخت افغانستان با وجود نیرو های نظامی امریکا 1 ماه بدون حادثه تروریستی نمیتواند طی کند؟
اصفهانی

>>>   بامیانی سرباز های امریکایی هم توسط گروهک های تروریستی کشته می شوند ولی نشان از ضعف امریکا نیست.
باوجود اینکه ایران در همسایگی عراق و افغانستان و پاکستان قرار دارد یکی از امن ترین کشور های جهان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است