عاقبت دوستی با آمریکا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۴/۵/۸ کد خبر: 99901 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507300540183518.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ولن ترضی عنک الیهود ولا النصری حتی تتبع ملتهم صدق الله العظیم.
یهود ونصارا هیچ وقت ازمسلمانان راضی نمیشوند تا ملیت ومذهب آنهارا قبول نکنند
دوستی آنها بامسلمانان مثل زهر است ولی افسوس که مسلمانان غافل ازین گپ به ساز یهود ونصارا میرقصند ویکدیگر را کافر گفته میکشند بیخبر ازینکه همه آله دست یهود ونصارا شده اند بطور مستقیم ویاغیر مستقیم.
خداوند متعال خودش این مشکل را ازبین مسلمانان جهان رفع نماید.

>>>   دوست خوب ودالر دار رهبران ما ديگر چى ميخواهند هم دالر وهم دوستى ٠
م ى

>>>   بله درست است همین طوراست.
ع

>>>   واقعیت است

>>>   عکس اخر نامردی است

>>>   اگر تاریخ را خوانده باشید اخوان المسلمین در مصر از بدو سیس اش تا امروز از جانب نظام حاکم در مصر تحت فشار قرار داشته وچندین رهبران شان به شهادت رسیده است بعد از سرنگونی نظام مبارک در مصر محمد مرسی طی انتخابات آزاد رئییس شد در طول دوران ریاست اش بامزاحمت های جدی درونی وبیرونی مواجه بود اگر دوست امریکا می بود در قدرت باقی می ماند .

>>>   عاقبت عین وغین هم بزودی همان خواهدشد چراکه تاریخ تکرار خواهد شد.
مهق

>>>   در سیاست هیچ وقت دوست و دشمن دایمی وجود ندارد.زیرا سیاست بین دوکشور ،به معنی عروسی نیست که به اساس عشق و علاقه و محبت صورت بگیرد.
سیاست بین دوکشور به اساس منافع مشترک صورت میگیرد، تا زمانی که منافع مشترک وجود دارد،دوستی وجود دارد و هر زمانی که منافع مشترک ازبین رفت، دوستی نیز از بین میرود و اگر منافع باهم در تناقض قرار گیرند،دشمنی صورت میگیرد.
اما هر دست دادن دو رهبر به معنی دوستی بین آنها نیست. بلکه روی مصلحت های موجود، دشمنی خود را آشکار نمی کنند، اما هر زمانی که موقع برابر شد، برای از بین بردن دشمن خویش اقدام میکنند.

>>>   باید گفت عاقبت دشمنی با امریکا !

>>>   امریکائی ها میگویند، ما دوست و دشمن دائمی را نمی شناسیم. امکان دارد که فردی دیروز دوست ما بوده باشد، اما فردا او را دشمن بنامیم و او را بکشیم.

>>>   یقینا همینطور است

>>>   سرنوشت غلامان امریکا چنین رقم خواهد خورد. این را تاریخ ثبت کرده است پس بردارن افغانما در انتظاره چنین سرنوشی باشند
حبیب الله یوسفزی

>>>   هرکس که برای دفاع از اسلام ومسلمین ایستاد شود عاقبت وی همین است چراکه یگانه سیاست امریکا از بین بردن نام اسلام و مسلمین میباشد خداوند امریکا را سر نیگون نماید.
فهیم از ک ک

>>>   پس توافقات هستوی با آمریکا غلطه؟

>>>   عاقبت مزدوری برای امریکا

>>>   دوستی به گرکان همسایه بودند به مار اعتبار نیست
از دندان گرگ از زهری که مار دارد

>>>   درقرانکریم بارها - بارها ذکر شده است که کافران رادوست نگیرید . دوستی آنها بامسلمانان مثل زهر است ولی افسوس صد افسوس مسلمانان غافل ازین گپ به ساز یهود ونصارا میرقصند ویکدیگر را کافر گفته میکشند بیخبر ازینکه همه آله دست یهود ونصارا شده اند بطور مستقیم ویاغیر مستقیم.( باالخصوص ع - غ )

>>>   هیچ وقت زاغ دوست کبوترنمیشود که کافر دوست مسلمان شود آمریکابه هر قسم مسلمان های روی زمین از بین میبرد بنام داعش طالب این و آن هزار بهانه ها


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است