دسترسی طالبان به سیستم بایومتریک پولیس(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116936 منبع: پرینت

اینبار طالبان ادعای وزارت داخله را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، طالبان با نشر تصاویری ادعای خود را ثابت کردند که به سیستم بایومتریک مجهز هستند و ادعای حکومت را که چندی قبل وزارت داخله اعلام کرد که طالبان به هیچ دستگاه بایومتریکی مجهز نیستند و هدف آنها تضعیف روحیه نیروهای امنیتی کشور و مردم می باشد، را رد کرد.

سیستم بایومتریک که مشخصات افراد دولتی، نظامی در آن ثبت می گردد یک سیستم پیشرفته است و بصورت آنلاین به دستگاه مرکزی، اطلاعات به زیر مجموعه ها داده می شود. این سیستم دارای محرمیت خاص می باشد و به حمایت کدهای امنیتی اداره می شود.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110552163711.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606110552161839.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تقریباسه سال قبل این سیستم به دست طالبان قرارگرفته بود .
عضواستخبارات اردوی ملی

>>>   توسط یک جنرال استخبارات به طالبان داده شده است.
حقیقت

>>>   استخبارات ما کمپنی های خصوصی هستند آنها اداره رسمی نیستند وزارت داخله دروغ میگفت که از موضوع منکر بود ورد میکرد

>>>   از طریق سیستم به سرور های اطلاعاتی وصل خواهیم شد و به تمام اطلاعات محرمانه دسترسی پیدا خواهیم کرد ما استادان بزرگه برنامه نویسی و هکر های کلا سفید و کلا سیاه داریم که می توانند به تمام اطلاعات محرمانه دست پیدا کند . شما وطن فروشان در برابر ما هیچ عددی نیستید .
حبیب الله یوسفزی

>>>   این عمل ولتی هارامکلف میسازد برای نجات خوددولت راپیروزمیکندیامرگ راقبوال .پس اردوی ملی و مامورین دولت جانفدای دولت شد.
مج...ن سابق فرزندافغانی خودرابنام کمونیست ....بقتل رسانیده خودش به دیگران سجده کردحال نوبت ادطالبان است اینهاهم وطندارخودراطبق هدایت قتل عام کرده .... رابمقام میرساند.
اگرپنجصدهزاراردوی مجهزصدهاهزارماموردولت ازترس چهل هزارتکفیری دنیاراترک کنندجهنم دواختیارشان است چون به فتوای.... است .
وطندار

>>>   این سیستم ها در بازار های جهان قابل دسترس هستند و به شکل تجارتی عرضه میگردند.. داشتن این وسایل به این معنی نیست که حتمن به اطلاعات میتوانند دسترسی بیدا کنند...سیستم های دیتابیس امنیت بخصوص خود را دارند بدون داشتن اجازه داخل سیستم ها و وصل کردن این وسایل به آنها استفاده اینها بی معنی است

>>>   این جنرال استخبارات باید به چنگ قانون سیهرده شود

>>>   شتر را گفتند گردنت کج است در جواب گفت کجایم راست است که گردنم راست باشد . افغانستان کجایش راست است که قوای امنیتی اش راست باشد .
صفدری

>>>   این یک دستگاه است میتوانید از هر جای دنیا خریداری کنید . وقتی اطلاعات کامل به از قبل داده نشود چطور میتواند از این استفاده کند. دستگاه بیامتریک حتی در موبایل ها میتواند کار کند فایده چی دارد ؟

>>>   پاکستانزی !
اگر آی اس آی نباشد شما فعال وخاموش کردن کمپیوتر راهم بلد نیستید ، چون به نظر جاهلانه شما کمپیوتر کار شیطان است ودر زمان قدیم کمپیوتر نبود حالا هم باید نباشد

>>>   وقتی در حاکمیت دزدها و وطنفروشان از محرمیت و "امنیت بخصوص" سخن گفته میشود واقعا مایه شرم است

>>>   الحمدولله رب العاملمین:
خدارا شکرگذاریم که امارات اسلامی افغانستان تسهیلات بیشتری را بخاطر حکمفرانی در کشورعزیزما بدست دارد.
من برای خود اچازه نمیدهم بسیارنوشته کنم. فقط نوشته میکنم که تمام مهمات، مالیات، استراتیژیک جنگ را قبلا" محترم حامد کرزی به کمک فاروق وردک و جمعه خان وردک تدارک میکرد، و حالا اشرف غنی به کمک دوست و برادر حنیف خان اتمر و محترم اتمر صاحب دراختیار می میگذارند. من برای حال مردم عزیز و بی سواد افغانستان افسوس میکنم چرا. برای کی رای دادید. کی را ریس انتخاب کردید. کی را معاون انتخاب کردید. انشاالله امارات اسلامی افغانستان صاحب افغانستان است.
فکر کنید ما چقدر حاکم استیم به افغانستان و دوشمنان اسلام. اشرف غنی را امارات اسلامی رییس جمهورساخت. عبدالله را امارات اسلامی به مقابل اشرف غنی شاندیم که شاید روزی اشرف غنی خطا نشود.
ملت بزرگ بیدار شوید و با امارات اسلامی افغانستان یکجا شوید.
والسلام علیکم ورحمت الله و برکاه:
حاجی قاری مولوی - کویته

>>>   از طریق اتمر و استانگزی به طالبان در قندوز داده شده. تا وسیله برای شناسایی پولیس های تاجیک و ازبیک و هزاره باشد.
...

>>>   امارت بچه بازی امارت کشتن مظلوم امارت خون خورندن
ملیونها حیف نامی اسلام که این بچه بازان شیطان میگوید
اسلام حتآ از انسانیت دور هستید جاهیلان صهیو نیست

>>>   در حقیقت بازی گر اصلی امریکا است . امریکا است که به هردو طرف امکانات میدهد و مسلمانان را میکشد . هدف امریکا کشتن مسلمانان است فرق نمی کند که این مسلمان طالب باشد یا دولتی و یا مسافر و یا کدام شخص عادی دیگر

>>>   قاري مولوي مردم تجربه تلخ حکومت شما را به ياد دارند شما افغانستان را با خونريزي هاي خودصد سال به عقب کشانديد ديگه بس است خجالت بکشيد شما اصلا نميدانيد تکنولوجي چي هست مگه شما ها نبوديد که تلويزون ونوار هارا ميشکستانديد؟نکنه يادتان رفته باشد حالا از اين دستگاه پيشرفته حرف ميزنيد ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است