از انسان کُشتن تا درخت کاشتن طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۵/۱۲/۹ کد خبر: 129674 منبع: پرینت

بعضی مقامات حکومت افغانستان نسبت به گفته های ملا هیبت الله در مورد کاشتن درخت در سال نو واکنش نشان دادند و گفتند که شما آدم نکشید کفایت می کند؛ لازم نیست خودتان را پیش همه شیرین کنید.

ملا هیبت الله هم زبان اش را دراز کرد و انگشت شصت اش را بر عکس گرفت و زیر لب چند فحش ناموسی داد و گفت دست تان تا بنیامین نتانیاهو خلاص...

من معتقدم که ملاهیبت الله هم دل دارد؛ درختان که فقط برای حکومتی ها ساخته نشده است؛ حالا اگر طالبان در چند سال اخیر به جای درخت؛ آدم داخل زمین کاشتند حتما بر اساس یک سری سیاستگذاری های کاشتن و کشتن همراه بوده است؛ امریکایی ها هم برایش عنوان یک ملای دمکرات اعطا کردند و فعلا سرش به کار خودش گرم است و روزانه با تلاش های شبانه روزی چند صد نفری را از این دنیا می فرستند آن دنیا؛ فعلا هم قرار شده کاری در راستای حفظ محیط زیست کند؛ چیزی که لبیرال ها هم خوش شان می آید و از این کار ملا هیبت الله کیف می کنند.

حداقل بگذارید ملا هیبت الله هم یک کاری خوبی انجام دهد؛ دنیا که با ایشان مشکلی ندارد؛ به دونرهای غربی ایران و روسیه هم اضافه شده است؛ فقط ترسم از آن روزی است که حکومتی ها درختان کاشته شده توسط طالبان را چند سال بعد قطع کنند و بفروشند و طالبان هم درختان حکومتی را بسوزانند و چند روزی سوخت زمستان شان کنند و تمام کشورهای جهان از سر و زیر فقط به این فکاهی های آنلاین بخندند...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   ملا هیبت یک شخص خاین وطنفروش دشمن دین و ملت و سرزمین افغانستان جاسوس و علم بردار پاکستان از انسان کشی درین کشور که بدستور ای اس ای و نظامیان پاکستان انجام میدهد کجا بیکار است که درخت شانی کند درخت شانی را یک انسان ازاد مستقل و دلسوز کشور و مردمش بفکر درخت شانی میگردد نه اینکه مانند ملا هیبت چنین شخص .... جاسوس پاکستان .

>>>   ملا صاحب ترا به کاشتن درخت چی ارتباط است.برای تو کُشتن مردم،قتل ،انفجار،انتحار مردم بیگناه وغریب ات کافی است. از صدقات جاریه هم مثل کشت وقاچاق مواد مُخدر،گرفتن عُشر وذکات به جبر وظلم از مردم که نان خوردن ندارند، بی نصیب نیستی.آیا همین قدر اجر وثواب برایت کافی نیست؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است