مسوولان برای آموزش به اندونزیا فرستاده می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۶/۱/۲۱ کد خبر: 131509 منبع: پرینت

هدف از سفرها، برقراری رابطه خوب با سایر کشورها و برای مبارزه با چالش های بنیادی کشور است.

محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان در نخستین نشست خبری پس از سفر به استرالیا، اندونزیا و سنگاپور در خصوص دستاوردهای این سفر می گوید که حکومت استرالیا برای حل جنگ و ناامنی، مواد مخدر و فساد که از مشکلات اساسی کشور است، وعده همکاری داده است و همچنین از تجربه این کشور در بخش های زراعت، مدیریت آب، معادن، محو مواد مخدر و مبارزه با فساد اداری استفاده خواهد شد.

داکتر غنی گفته است که اندونزیا کشوری است که از دیکتاتوری به دمکراسی رسیده است و تمام تضادهای داخلی خود را از طریق سیاسی حل کرده است و این یک درس بسیار بزرگ است از این جهت که افراد برجسته اندونزیا همراه شورای عالی صلح و همراه حکومت افغانستان کار می کنند.

وی همچنین افزود که از این پس معینان، رییسان و مسوولان نهادهای کشور برای آموزش پیشبرد درست کاری و نظام کاری به این کشور فرستاده می شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
اندونیزیا
نظرات بینندگان:

>>>   هرجائیکه این دزدان را بفرستید چون برگردد همان دزد باشد

>>>   فيلسوف نادان، آيا اندونيسيا كدام كشور موفقتر يا پاكتر اداري است، ساده لهو، اندونيسيا يكي إز جمله فاسدترين كشور ها در أمور اداري، اخلاقي و امنيتي است، حتي بدتر إز هند و پاكستان، إز نگاه اخلاقيات اندونيسياء فاحشه خانه غربي ها و عربها است، غربي ها و عرب ها غرض إشباع شهوات دختران و حتي پسران كم سن را در مقابل پول نا چيز استفاده مينمايند، فاسدترين مسؤلين امنيت، اداره و .... دارند، رشوت جزء اخلاق اداري شان است، و حالا جناب فيلسوف افغانهاي درنده را با فرستادن به همچو مراكز فتنه و فساد درنده تَر ميسازد.
يگانه خوبي كه اندونيسيا دارد، صبر و حوصله مردم و درايور هاي شان است. با وجود نفوس زياد و ترافيك مزدحم هيچ وقت با يك ديگر در جنگ نميافتند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است