برای حذف فیزیکی پدرام برنامه ریزی شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱/۲۱ کد خبر: 131515 منبع: پرینت

تهدیدات امنیتی علیه لطیف پدرام بیشتر شده است و برای حذف فیزیکی وی برنامه ریزی صورت گرفته است.

لطیف پدرام می گوید: قبیله گرایان به جاي اقامه برهان و دليل هتاكي كردند و ناسزا گفتند، از آن نيز فراتر رفتند و برنامه محو فیزيكي ما را در دستور كار خود قرار داده اند.

پدرام همچنین گفت: از سوی افراد مخالف خود شاهد تهديد و تخویف های مستقيم و غير مستقيم بوده است و همه خطر ها را به جان خریده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پدرام
نظرات بینندگان:

>>>   ترورست های حکومتی یا دال خوران مزدور پاکستان ؟

>>>   قبیله از سابق اینکار را کرده و میکند و این مربوط ملت است که از رهبران آزادی خواه حمایت کند، لعنت به قبیله و قبیله پرستان همچو آرش چرخه گیر!!!

>>>   در هر ولايت و كشورى هستيد از مواضع برحق داكتر #پدرام حمايت نماييد!

>>>   مسله تهديدات امنيتى پدرام را جدى بگيريد .چون ستون هاى ظلم قبيله از صداى پدرام به لرزه افتاده اند. انها از جمع شدن مردم در محور پدرام نگران اند. انها از شكستن تابو هاى قبيله كه بر أساس ان دو صد سال حكم رانده اند نگران اند. پدرام شخصيتى است كه توانسته با شجاعت و صداقت صداى يك اكثريت خاموش را مطرح كند كه در تاريخ به اين شيوه سابقه نداشته است. در دفاع چنين گوهرى با تمام توان ايستاده شويد. نگذاريد الماس چراغان علم، أدب، سياست و شجاعت تان را ذغالان سيه رو و سيه انديش از درخشيدن بگذارند.

>>>   Raheel
پدرام به جایی رسیده است که بود و نبودش مسیر مرگ فاشیزم را به گونۀ یکسان رقم خواهد زد. یقین دارم که نبود پدرام هزاران پدرام دیگر را به میدان می کشد.
عمر پدرام دراز و دست دشمنانش شکسته باد!
مرگ پدرام آسان نیست.

>>>   فاشیستان کوشش نهایی خود را میکنند صدای تاجیکان خفه بسازند،چراکه میدانند یگانه قومی که تابوی فاشیزم در افغانستان شکسته تاجیکان است بعد نوبت اقوام دیگر است ،پشتیبانی از پدرام به نفع تمام مردمانی ضد فاشیزم است.

>>>   رياست دو نهاد مهم به دست برادران پشتون مااست، ريس اين دو نهاد از طرف ريس جمهور به منظور طرفداري از قوم پشتون ما اگر بوده باشد كه ما هم دست بكار شويم، يك دو تا را ماهم بسازيم، اگر مربوط به همه ملت افغانستان ميشوند كه بايد همه را به يك نظر ببينند.
اينكه نميشه كساني ما را ... و تاجيكستاني و ...بخوانند بعوض تهديد و بند زندان بابا خطاب شوند ديگريكه يك مساله مهم حياتي را مطرح كنند تهديد به مرگ شوند.
موي پدرام خيانت شود افغانستان شمالي و جنوبي خواهد شد.

>>>   پدرام صاحب!
هیچ گاهی ترس را به خود جای ندهی. والله قسم است که دشمنان قبیله گرای ات را مردم نابود خواهند کرد. آنهایی که به علیه شما شوریدند و جف زدند باید بدانند که خودت تنها نیستی. میلیون ها نفر به عقب ات است.
با احترام
شاهین شمالی

>>>   حنیف اتمر ، نقشه قتل پدرام را کشیده است !
بر بنیاد سند دقیق، آگاهی یافته ایم که حلقه های خشونتگرا و خونریز در داخل دولت پوشالی اشرف غنی ، برنامه قتل داکتر عبداللطیف پدرام را روی دست دارند.
از آنجاییکه این دولت فاسد و حلقه فاشیستانش ، همگان را مانند خود احمق و نادان فکر کرده اند ، میخواهند طوری وانمود کنند که دستگاه استخبارات نظامی پاکستان ( آی . اس . آی ) و یکی از باند های تروریستی نقشه از میان بردن آقای پدرام را دارند و اگر کدام آسیبی به وی برسد مسوولیت آن به گردن همین ها می باشد.
حنیف اتمر گمان کرده است که با چنین یک یاوه بافی می تواند رد پای خود را از جنایتی که میخواهد مرتکب شود گم سازد و مسوولیت را به گردن دیگران بیاندازد.
ما خیلی دقیق و متکی به اسناد و مدارک روشن دریافته ایم که خود فاشیست های دولتی نقشه قتل داکتر پدرام را کشیده اند و در صورت ممکن آن را عملی می سازند. اما فاشیست های خون آشام و پست فطرت نمی دانند که کاسه صبر مردم ما اکنون کاملن به سر رسیده است و دیگر کسی تحمل چنین جنایت آشکار شان را ندارد .
داکتر عبداللطیف پدرام ، یکی از چهره های درخشان ملت تاجیک و یکی از بهترین مبارزان راه عدالت و آزادی است که از درد های همه اقوام و مردمان ساکن در کشور ما سخن میگوید و در قلب هزاران هزار نفر انسان این جامعه جای دارد.
از لطیف پدرام حمایت می کنیم و از مبارزه در برابر دولت پوشالی و فاشیستی اشرف غنی و شرکایش دست نمی کشیم .

>>>   با این دروغ هایت می خواهی خود را بیشتر مشهور بسازی. ازین قهرمان بازی ها چیزی بور نمی شود، تا خواسته هایت موافق خواسته های بادار (امریکا) نباشد، آب از آب تکان نخواهد خورد. یکبار نزد ترمپ زانو بزن و زاری کن. شاید بالایت رحم کند.

>>>   پدرام چه ... است که کسی او را حذف فزیکی کند به ......

>>>   خير است هر چه آمد قبول داشته باش، نترس، نامت در تاريخ عالم ثبت ميشود

>>>   ما با پدرام هستیم خداوند پشتیبان پدرام است عمر پدرام دراز و قلبدشمنانش شکسته بادو نابود باد مرگ بر این نمایندگان انگلیس چون اتمر و اتمر ها .
آ- س

>>>   قانونيت دولتى و دولتى قانونى واژه هاى شعارى افغان شده است.
باز در پارلمان اشخاص اين قوم و قبيله افغان و فغان کرد و فرياد و ناله , شيون, داد و غالمغال, غوغا و فغ کرد و پارلمان را مانند محکمه صحرايى خود ساختند وحکم قتل ومرگ و سنگسارى و انتحار وانفجار و اختطاف داکتر لطيف پدرام را دادند.
اگر دستگاه هاى حکومت و پارلمانتاريسم و عدلى کشور قلابى وساختگى افغانستانى بر پايه قانونيت و قانون استوار مى بود , نقشه قتل افراد تهديدگر, به مرگ پدرام از نگاه قانون جرم دانسته مى شد. دادستان يا وکيل دولت بايد بر مبنى قانون اين تهديد گر را مورد پيگرد قانونى قرار مى داد. رييس مجلس هم سکوت اختيار کرد. وى هم دادگاه صحرايى را پذيرفت وآنر رد نکرد رد نکرد. تقريبا همه سکوت کردند: دولت, حکومت مجلس هاى شوراى ملى ودادگسترى ديوان عالى . ژورناليسم فقط اعلان کرد
ولى حاکمان اين تهديد قتل وانتحار وسنگسارهاى کوچيگرى احمدزى را مورد تقبع قرار نداد.
اين دولت خوده خود نابود مى سازد, کشور از روى نقشه ازبين مى رود, زيراعدالت در اين ملک نيست.
نام جمهورى اسلامى اين را نجات داده نمى تواند

>>>   حلقات فاشیستی قبیله همیشه با دسیسه وتقلب براریک قدرت تکیه زده وبخاطر قدرت به هروسیله ممکنه متوصل گردیده تحمل دموکراسی وعدالت خواهی را ندارند ترورهای زنجیره یی را بخاطر نابودی تاجیکان طرح وپلانگذاری کرده اند هرکس که عدالت خواهی کرده خارچشم قبیله بوده درمحو فزیکی اش اقدام جدی شده اکثریت کادر های تاجیک توسط انتحاری یاترور های انفرادی محوفزیکی شده اند.ازدرون ارگ تخم نفاق وکین توزی شروع گردیده است ازدوایر دولتی هم تدریجن تاجیکها ی افغانستان برکنارشده میروند.شکی نیست که علیه داکتر پدرام به گناه عدالت خواهی توطیه چینند این خصلت قبیله است هرکس که بیداری وآگاهی ...داکتر عبید.

>>>   حلقات فاشیستی قبیله همیشه با دسیسه وتقلب براریک قدرت تکیه زده وبخاطر قدرت به هروسیله ممکنه متوصل گردیده تحمل دموکراسی وعدالت خواهی را ندارند ترورهای زنجیره یی را بخاطر نابودی تاجیکان طرح وپلانگذاری کرده اند هرکس که عدالت خواهی کرده خارچشم قبیله بوده درمحو فزیکی اش اقدام جدی شده اکثریت کادر های تاجیک توسط انتحاری یاترور های انفرادی محوفزیکی شده اند.ازدرون ارگ تخم نفاق وکین توزی شروع گردیده است ازدوایر دولتی هم تدریجن تاجیکها ی افغانستان برکنارشده میروند.شکی نیست که علیه داکتر پدرام به گناه عدالت خواهی توطیه چینند این خصلت قبیله است هرکس که بیداری وآگاهی ...داکتر عبید.

>>>   پدارم را کسی غرض ندارداو رنگ میدان است .
ه.ب از پنجشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است