بخشیدن اکرامیه نظامیان به دشمنان، نابخشودنی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۶/۱/۲۲ کد خبر: 131592 منبع: پرینت

همین سربازان در خط جنگ هستند که والی قندوز و صاحب دانش می توانند با آسودگی در دفترشان بنشینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فاطمه عزیز، عضو مجلس نمایندگان در گفتگو با طلوع در خصوص دادن پول اکرامیه نظامیان به خانواده های طالبان گفت: حکومت به ساختن کمیسیون ها علاقه بسیار دارد. باید یک کمیسیون از ارگان های مختلف امنیت ملی، دفاع و داخله برای بررسی این موضوع بسازد.

عزیز می گوید: تا جایی که من اطلاع دارم رییس جمهور یک مقدار پول برای خانواده هایی که مناطق شان بمبارد شده بود، در نظر گرفته بود که باید بررسی شود آیا پولی که والی قندوز پرداخت به طالبان پرداخت کرده است از این بوده است یا خیر.

نماینده مجلس افزود: این عمل واقعا نابخشودنی است. سربازی که با سر خود بازی می کند می داند که اگر اولادش یتیم شود هم کسی سراغشان را نمی گیرد با این وجود باز هم در خط جنگ می ایستد. کسی که پول اکرامیه سرباز و اولاد صغیرش را می گیرد باید برملا شود. چرا که او در خط جنگ است که والی قندوز و صاحب دانش می توانند در دفترشان بنشینند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی قندوز
نظامیان
نظرات بینندگان:

>>>   اين بدان معنى است كه والى كندز بخاطر كشتن عساكر اين سرزمين توسط دشمنان ما (طالبان) به آنها جايزه و پاداش ميدهد.

>>>   ديد اكثريت درس خوانده ها در كشور ما معطوف به قدرت و قدرت مدار است تا به ارزش هاى مردم سالار و عدالتخواهانه .
اكثريت اين قشر تمام تلاش و دغدغه يى شان يك مقام حكومتى است، مهم نيست اين مقام را غنى براى شان بدهد و يا عبدالله و يا هم هر تيكه دار ديگرى . براى همين وقتى به موقف حكومتى دست يافتند تبديل مى شوند به يك مامور و يك مزدور، تا مباد كليد مقام هاى بلند را از دست دهند. چنين جامعه يى نمى تواند خوشبخت شود ، زيرا نخبگان آن دنبال اهداف بلند نيستند و به كوچك كردن خود عادت كرده اند.

>>>   به اين سوْال پاسخ بدهيد :
شوراي امنيت ملي افغانستان است يا شوراي پشتونستان؟

>>>   یک گروه شناخته شده وحشی ها هیچگاهی دست از تمامیت خواهی خود نمیکشند۰ خلقی گلبدینی طالب تکنوکرات اوغان ملیتی همه متحدانه در جهت تمامیت خواهی ایشان کار میکنند۰ بر تمام غیر پشتون ها لازم است که تمام تفاوت های دیگر را با حوصله مندی کنار بگذارند و علیه این فاشیست ها متحد شوند۰

>>>   حمد اکرام اندیشمند
آیا سخنگویان دولت افغانستان از بخشش پول تدفین و تکفین مدافعان این دولت یا شهدای ارتش توسط والی قندز به خویشاوندان قاتل این شهیدان چیزی به گفتن دارند؟
نهاد های عدلی و قضایی دولت افغانستان کجا هستند که در مورد این جرم سنگین از جناب والی بپرسند و پاسخ بخواهند؟
ارگ و قصر سپیدار در مورد این جرم والی خود چه می گویند؟
نمایندگان ولایت قندز در شورای ملی کجا هستند که صدایی از آن ها در این مورد بر نمی خیزد؟

>>>   متاسفانه که فیصدی زیاد ترسو ها و کرنش گران را قشر تحصیل کرده تشکیل میدهد

>>>   ريس جمهور با داشتن والي كندز بايد افتخار كند”
كه پول اكراميه شهداي نيروهاي مسلح را به خانواده هاي طالب يعني كساني که آنهارا شهيد كرده مي بخشد.

>>>   صدای عدالتخواهی پدرام تاجیک پارسیوان باید جزایش سنگسار باشد.
جزای توزیع کننده پول اکرامیه سرباز به خانواده دشمنش خاموشی .
کجایی وکیل ووکیله صاحب پول گور وکفن فرزندان این کشور به دشمنش توسط سران دولتی توزیع میشود مگر خواب هستی ویا خود را بخواب گرفته ایی
زیرا همتیاری مقدم از وطنداری است

>>>   والی قبیله کندز که برادر و پسر کاکایش قومندان طالب در دشت ارچی کندز است حچ گاه بر ضدطالب عمل نخواهید کرد شما شنیدید وقتی والی نامنهاد طالبان بنام ملا سلام کشته شد جناب والی قبیله به رسانه ها گفت که میگن ملا سلام کشته شده یعنی قاطع گفتن در دل وزبانش نبود ونیست فعلا نود فیصد حکومت محلی کندز بدست قبیله است تا وقتیکه اینها باشند کندز علاوه از اینکه جور نمیشه بلکه بار سوم سقوط میکند مردم بالای شان در شهر کندز اعتماد ندارند من شخصا از نزدیک با مردم دیدم

>>>   همین دیگ همین آش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است