دیدار کتوازی و همدرد در زمان حمله، تصادفی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۲/۳ کد خبر: 132112 منبع: پرینت

در جریان حمله به قول اردوی شاهین، کتوازی در خانه جمعه همدرد مهمان بوده و این مهمانی براساس اصول استخباراتی نمی تواند تصادفی باشد.

یکی از این دو نفر حتما دخیل است و شاید جمعه همدرد یا هر دوی شان دخیل باشند و اگر شورای امنیت واقعا نهاد ملی و مربوط به مردم افغانستان باشد باید این دو نفر فوری بازداشت شوند اما از آنجا که کرزی ده ها هزار انسان این سرزمین را به قتل رسانده و بخاطر این کارش میدان هوایی کابل را به نام اش گذاشتند شاید نام بلخ را جمعه همدرد و قول اردوی شاهین را قول اردوی ملی کتوازی بمانند و حاکمیت این مردمان است که افغانستان عقب مانده ترین کشور جهان گردیده و هیچگاهی هم با موجودیت چنین حیوانات توسعه نیافته نمیشود گفت ما کشور و دولت داریم. ما فقط اسیر حیواناتی از نسل کرزی هستیم.

هارون سمرقندی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کتوازی
حمله مزار
نظرات بینندگان:

>>>   من با نگارش شما موافقم . بلی چنین است ودر اینده اگر اقدامات لازم را مردم به خواب خفته ما در برابر این وهشی های قرن 21 اتخاذ نه نمایند با سرنوشت بد تر از این مواجع خوهیم شد که انوقت پشیمانی سود نخواهد داشت.

>>>   بنام خداوند بزرگ؛
دشمنان زبون و بد سرشت ما باری دیگر ، جنگ افروزی و توسل به خشونت را به نمایش گذاشتند.
در حالیکه این‌ رویداد را به شدت محکوم می کنم،اما ناگفته نماند گه در این واقعه دلخراش همدرد 100 فیصد دست داره...مزار را میخاهد....

>>>   در هنگام پیش از وقوع این جنایت همدرد وکتوازی باهم می بینند و دور از دیگران سرسرک دارند چی موضوعی بوده که باید تنها با پسپسک حرف بزنند

>>>   غلامان و نوکران بیگانه یک بار دیگر چهرهایشان را نشان دادن که با فروختن ننگ و ناموس شان و گرفتن پول کم از باداران خود نیروهای شجاع ما را که در دفاع از ناموس و حراست و پاسداری از این سر زمین هستن
بزدلانه به شهادت میرسانند آنها توانایی رویارویی با شیران سرزمینم را ندارند
چون میدانند که کار شان جزبزدلی دیگر چیزی نیست اگر توانایی میداشتن در میدان های جنگ مقابل میشدند که لاشه های شان را به لاشخوران باقی میماند.

>>>   نه حرف تان درست است ما نتیجه اش را در پاکستان دیده ایم . ( شنیده باشید که همیشه در در مناطق کویته پاکستان پشتون ها هزاره ها را از موتر پایین کردن و همه کشتند با هزاره ها که همیشه این کار را میکنند شروع کردن به کشتن بلوچ ها ولی بلوچ زود انتقام خود را گرفتن با کشتن ۷ مسافر پشتون بعد پشتون های پاکستان تظاهرات هم کردن اگر عکس اش یا اخبار را یافتم اینجا می گذارم . بعد از آن شنیده اید که پشتون ها جرات کشتن بلوچ را کرده باشند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است