هشدار سفارت آمریکا از حمله بر شهروندان آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۶/۲/۱۱ کد خبر: 132509 منبع: پرینت

سفارت آمریکا در کابل از احتمال حمله بر شهروندان آمریکایی مقیم افغانستان هشدار داد.

در خبرنامه‌ای که از سوی سفارت آمریکا در کابل منتشر شده، آمده است که احتمال می رود شهروندان آمریکایی در کابل و سایر ولایت‌های افغانستان هدف حمله قرار بگیرند.

سفارت آمریکا گفته است که اطلاعات بدست آمده حاکی ‌از آن است که نمایندگی‌های سیاسی و مهمانخانه‌های مربوط آمریکا در افغانستان هدف حمله‌های احتمالی خواهد بود.

بر بنیاد اعلامیه سفارت آمریکا در کابل، گردهمایی‌ها و تظاهرات در کابل و ولایت‌های افغانستان نیز از اهداف دیگر این حمله‌های احتمالی اند و از شهروندان آمریکایی خواسته شده است که از گشت و گذار بی‌مورد خودداری کنند.

سفارت امریکا در حالی از حمله احتمالی طالبان بر افراد و تاسیسات آمریکایی در افغانستان خبر می‌دهد که طالبان در جمعه گذشته از راه اندازی عملیات بهاری خود تحت عنوان عملیات منصوری در سراسر افغانستان خبر داده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هشدار آمریکا
سفارت آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   سفا رت امریکا می خو اهد که تبلیغ نما ید تا طر فداران دوستم دست از مظا هره بگشند این همه یک تبلیف سو است

>>>   از راه اندازی یک پلان چه خوب و یا خراب جز مجری آن کسی دیگر مشکل حتا ناممکن است که کسی دیگر آگاهی و معلومات بدست بیاورد
حتمن سفارت امریکا خود عامل انجام همچو حملات بوده، است و در آینده هم میباشد

>>>   امریکا اعلام کرد که علیه طالبان و داعش نمی جنگد. پس چه می خواهند که 5 هزار عسکر خود را باز فرستاند؟ فصل کشت خشخاش را مراقبت می کنند یا اورانیوم هلمند را تاراج می کنند؟

>>>   سفا رت پشه ها را دعوت به زمزمه کردن در درگوش خوداست باز کدام چينى فروشى را کاوميش ويران مى کند

یک متن بسیار خواندنی و جالب در "ماه سوئیس" ("Swiss Month. Author magazine for Politics, Economy and Culture"- ماهنامه به چاپ رسيد که يکى از دانشمند در امور ارتشى عمل تروریست ها را با پشه مقايسه و گاوميش را با ايالات متحده امريکا کرد که يک پشه ميتواند يک چينى فروشى (فروشگاه ظروف چینى) را ويران کند اما پشه يعنى تروريست بيکاره وناتوان نمى تواند يک پياله را از يک جا به جاى ديگر گذارد. بنابر پشه در گوش گاوميش در چينى فروشى رفته و شروع به زمزمه کردن در گوش گاو مى کند. گاو بسيار مى ترسد و خشمگين مى شود خيز و جست خودو فروشى را ويران مى کند

با حمله بنیادگرایان اسلامی 9/11 خشم ایالات متحده ، آنچنان حاد شد که ایالات متحده کل کارگاه هاى چينى فروشى از افغانستان تا شرق میانه را نابود کرد.
هنوز کجاست!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است