حکمتیار: نفاق افکنان جاسوسان خارجی هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۳/۳ کد خبر: 133560 منبع: پرینت

شماری از احزابی که روی مسایل قومی و سمتی متمرکز می کنند، اعتبار و حیثیت شان را د رمیان مردم از دست داده اند.

به نقل از طلوع، گلبدین حکمتیار امیر حزب اسلامی که با تعداد زیادی از بزرگان اقوام و رهبران جهادی ولایت بغلان سخنرانی می کرد، نام حزب خاصی را نگرفت اما افزود، تعدادی از احزاب، روی مسایل قومی و سمتی می چرخند که شناخت و حیثیت و اعتبار خود را از دست داده اند و پیرامون موارد کوچک باهم مصروف هستند.

وی افزود: نامبرده کسانی را که میان اقوام افغانستان نفاق دامن می زند، دشمنان افغانستان و جاسوسان خارجی ها یاد کرده است. حکمتیار به مردم بغلان اطمینان داد که شهر پل خمری را دوباره به بغلان مرکزی پیشین انتقال خواهد داد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   حرت تو خودت یکی از حواسیس معلوم الحال استخبارات پاکستان هستی ، کابل را ویران کردی هزاران بیگناه را کشتی ، حالا هم به حمایه باداران امریکایی ، انگلیسی و پاکستانی ات به کابلی آمده یی که روزگاری روزانه هزار فیر راکت کور بالای مردمش شلیک می نمودی ، با کمونیست ، گلم جم و هرکی یکجا شدی ولی قدرت را غضب کرده نتوانستی حزب تو حزب فاشیست و قومی است . حالا برف بام خود را به بام کی می اندازی راکت یار جبون و بزدل

>>>   راکتیارصاحب گفته مرکزیت بغلان که شهر پلخمری است به بغلان مرکزی انتقال میدهد، مه برایش میگویم که از سرش آب نخوری.....میشه یی، در پلخمری تمامی مردم از اقوام مختلف زنده گی برادروار دارند و مردم نمیخواهند تا در میان قوم انتحار مرکزیت برده شود.
ع.قادری/شهرداری کابل

>>>   عجب سر خود عریضه میکند

>>>   من ازتوگل بی دین میپرسم که تراکه آورد چرا درزمان ربانی نیامدی دلیلش چه بود ازخدا بترس واز رسول الله شرم کن ازتوکرده جاسوس ،متعصب ونفاق افگن بخدا اگر درکره پیداشود اگردروقت ربانی تو جهاد اعلان نمیکردی وهمکارمی بودی امروز این وطن به جایگاه خاص میرسید همه این بدبختی ها وموجودیت یهود ونصری فقط ازجهالت توزاده شده است چه دلیل شرعی موجود بود که این وطن را به کربلای ثانی مواجه ساختی ازخدا(ج) میخواهم همه جواسیس ووحشت گران را درهردو دنیابی عزت بسازد.
آمین

>>>   مرکزبغلان ازشهرپلخمری بمعنی تسلیمی بغلان به هراس افگنان میباشد درتغیرچه مشکل وجود داردپلخمری درمسیر شاهرا قراردارد وبغلان مرکزی دوردست میباشد شما بی حکمت یار درطول چندین سال مغاره نشینی همین فکر را کردیدولا چه خوب امیری هستی .
دره"

>>>   ای وای ، باید از راکتیار ترسید ، شخصی که با آمدنش ۲ میلیون دلار صرف بدرقه اش شد و با انون پول میشد تعداد خیلی ها از فلاکت و بی نانی نجات داد ، چی میشه کرد ، هیچی .

>>>   اصلاء راكتيا چى مقامى دارد ؟ دوم اين خبيث را كى صلاحيت چنين وعده و كار را داده؟
سوم كسى در دهن اي قاتل ٨٠٠٠٠ هزار كابلى ملى را هم پوست نميكند.
ح ع

>>>   وحــدت و همســنگری اشــرار و کفــار در زیر چــتر پشــتونوالــی
جنــگ و کشــتار اشــرار و کفــار یا اســلام و کمــونیــزم در حقیقــت قصــه لحــاف مــلانصــرالــدین بود

>>>   تو را بخدا ببینید کار به کجا کشیده که راکتیار گپ از حیثیت می زند. مردک تا توانست کشور را به خاک و خون کشید حالا که با حمایت برادران امریکاییش برگشته چی گپهای مفتی سر هم می کند فکر می کند که همه مردم مانند خودش بی عقل و فراموش کار هستند.

>>>   شهر پل خمری را چطور او به بغلان مرکزی انتقال میدهد؟
آیا تصمیم دارد که شهر پلخمری را با راکت به خاک برابر کند و بعدأ خاک آن را ذریعه جوال ها و بوجی ها به پلخمری انتقال دهد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است