مسوولان امنیتی در انفجار کابل شریک هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۱۲ کد خبر: 133969 منبع: پرینت

بزرگترین انفجار روز گذشته در پایتخت، نزدیک به صد شهروند کابل را به کام مرگ کشاند. حوالی ساعت هشت و نیم صبح دیروز بزرگترین انفجار در ساحه حوزه دهم پولیس کابل به وقوع پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمد سعیدی، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «راه حل» افراد داخلی راشریک در این حادثه می داند و می گوید: امکان بسیار بالایی وجود دارد که نیروهای امنیتی خود در این حادثه دخیل باشند. یک تانکر فاضلاب در محل حادثه می آید و ساعت ها ایستاده است راننده هم ندارد و هیچ کس هم از آن پرسان نمی کند که مسوول این موتر در کجا است و این ماشین به کجا می رود؟ وقتی که تجمع مردم در این ساحه زیاد می شود توسط ریبوت کنترل از راه دور انفجار داده می شود. حالا وقتی که ما امروز با موتر خود از آنجا رد می شویم درده جا بازرسی می شویم. اما از این ماشین کسی نپرسید که این تانکر به کجا می رود و چرا هیچ سرنشینی ندارد.

وی افزود: این موضوع فقط ضعف نهادهای امنیتی را نمی رساند بلکه شراکت در این انفجار را می رساند. من بر این عقیده هستم که برخی مسوولان امنیتی در چنین حادثه هایی پول های کلانی از دشمنان مردم افغانستان به آنها می رسد و در این جنایت هولناک شریک هستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوولان امنیتی
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   -- وظیفه ثوماندان امنیه کابل به این خلاصه میشود که بگوید: اشرار این تعداد را کشتند توسط مو.تر حمله کردند این تعداد را زخمی کردند
-- مسئولیت ریاست امنیت ناملی اینست که بگوید: حمله در خارج طراحی شده وتوسط شبکه حقانی عملی شده ،
- ریاست جمهوری با الفاظ شدید محکوم میکند بس
تا حمله دیگر پاکستانی ها باز هم همین تکرار میشود

>>>   مردم را با فساد سیاسی و مالی، با بیکاری و مرگ تدریجی، با حلقه گرایی و قومی گرایی، با نا امنی و برادر خوانی طالبان و ترویستان آنقدر به تنگ آورده‌اید که هیچ شرایطی را بد تر از وضعیت کنونی نمی‌پندارند.
حالا بجای پاسخ‌گویی و اعتراف به اشتباهات که حداقل می توانست از خشم مردم بکاهد، به رخ شهروندان گلوله شلیک می‌کنید.
باید بدانید که هیچ حکومتی در عصر حقوق بشر و انفجار اطلاعات و ارتباطات با زور تفنگ و خشونت تحفظ نمی‌شود.

>>>   دردآور این است: کرزی طالبانی که روزانه ده‌ها نفر را به‌خاک و خون می‌کشاند را «برادر» خطاب می‌کند و ظاهرا کسی مشکل ندارد.
اما! عده‌ای که اکثریت شان تحصیل‌کرده‌اند (به‌جز یک تعداد نفوذی) برای حق‌خواهی و کشتار ناحق هم‌وطنان‌شان به‌شکل مدنی دادخواهی می‌کنند، ۱۰ نفر از بهترین‌های شان را با سند ماستری در روز روشن دم چشم ۴۵ کشور خارجی در قلب شهر محافظان حکومتی تیرباران می‌کنند، «لندغر» می‌نامند.
کجای این کار «وحدت ملی» است؟!

>>>   واقعا که میرسد پول گزاف ایا بااین پول غذا میخرد لباس میخرند ایا وجدان ندارند که چنین پول را قبول میکند

>>>   جناب سعیدی صاحب صددرصد تحلیل شما حقیقت دارد ،این.... چرا استعفا نمی دهند،

>>>   در حالی که حتی بینی یک سرباز خون نشده است، امر شلیک به روی مظاهره کننده ها داده شده است. این کار هرگز توجیه ندارد. گل نبی احمدزی و دارودستۀ اشرف غنی احمدزی قاتل جوانان ما اند.

>>>   سلام.من يك ايراني و ساكن شيراز هستم.انفجار تروريستي كابل را به شما مردم مظلوم،دوست و برادر تسليت عرض مي كنم.بار ديگر دست نجس وهابيت عربي امريكايي سعودي خون برادرانمان را در افغانستان به زمين ريخت.ان شا الله پيروزي از آن ما خواهد بود.به اميد افغانستاني ازاد و اباد.يا حق

>>>   مانند مردم اکراین که در سال ۲۰۱۴ کردند شما نیز بکنید!
در هر ولایت و ولسوالی کمیته های دفاع از ..... را از نماینده گان مردم با اشتراک مردم ایجاد کنید!
بخاطر امنیت جان و دفاع از خویش، خود را مسلح بسازید!
با مسولین امنیتی و نظامی در تماس شوید! آنان را به همکاری و یا بی طرفی جلب نمایید!
با نیروهای خارجی که در برخی ولایات و ولسوالیها مستقر اند در تماس شوید به آنها هشدار بدهید که بی طرف باقی بمانند. در غیر آن، مسئولیت بدوش خودشان خواهند بود!
افسرانی را که با هر دلیل و مرامی از دولت فاشیستی و کثیف و مردار و مزدور و قاتل حاجی غنی احمدزی و شریک بی آزرم و حقوق بگیرش عبدالله دفاع می نمایند خلع سلاح نمایید!
ادارات دولتی را در ولایات و ولسوالیها تسخیر نموده زمام امور آنرا بدست گیرد!
به مردم نُوید امنیت و صلح را بدهید!
در غیر آن یا طالبان شما را می کُشند یا گارد خاص و ویژه اشرف غنی احمدزی!

>>>   در همه يى جهان ، حتا در ديكتاتور ترين كشور ها تامين امنيت شهر ها كار پليس است و ارتش در گانيزويون هاى خود در بيرون شهر ها مستقر و حق مداخله در امنيت داخل شهر ها را ندارند . اين تنها نيرو هاى پليس اند كه مسووليت امنيت شهر ها را دارند . به گلوله بستن و آتش كشيدن به رخ مردم ملكى و اعتراضات ضد حكومتى و مخالفين و معترضين سياسى در كانوينسيون هاى قبول شده يى جهانى جنايت بشرى شمرده مى شود و در صورت كشتار مردم عمدن صورت گيرد ، حكومت ها مشروعيت خود را از دست مى دهند و كسانى كه باعث كشتار شده اند و امر آتش داده اند بايد محاكمه شوند . حكومت غنى و عبدالله هيچگاه حكومت مشروع نبوده و اكنون با اين جنايات ديگر قابل تحمل نيستند و به ماشين كشتار مردم عمل كرده اند . قوماندان گارنيزويون كابل حق مداخله در امنيت شهز و مداخله در كار پليس را ندارد و حنايات قرماندان آن قابل بخشش نيست ، اين فرد فاشيست بايد به جرم كشتار مردم ملكى محاكمه شود و عليه او در دادگاه هاى جهانى اقامه دعوا شود و به عنوان جنايت كار شناخته شود .

>>>   نامسئولان آمریکایی رفیق دزد و شریک قافلع

>>>   آقاى سعيد ى خود شريك ونوكر همين خارجي ها معلوم ميشود چراكه أين هر كاره دولت راسانه ها است

>>>   واضح است که استانکزی، اتمر و باند غنی گلبدین در پشت انفجار کابل و کشتار تظاهر کنندگان بیگناه و مظلوم اند طالب و داعش در ارگ غنی و گلبدین ریشه دارد

>>>   پول های بیت المال که مربوط می شود به این ملت رنجدیده . کرزي جنایت کار این سرمایه را انتقال داد به برادر های ناراضی خود و این وحشی ها توسط همین پول یه تعداد دورن حکومتی را ویا پوليس فاسد بی ایمان را میخرد واقعا جان یک انسان چقدر بی ارزش است .یک تانکر مملو از مواد منفجره به مرکز پایتخت میرسد انفجار داده میشود

>>>   خدایا این چه زندگی است که به مردم و سرزمین مادادهي وانسان های فاسد و شیطان صفت را در رأس ما قرار داده اید که با جان میلیون ها نفر بازی می کنند خدایا تا به کی

>>>   آنهایی که با جاهلان و قاتلین همدست هستند و خون ملت را میریزند و ارامش مردم را به هم می ریزند انشاالله که خداوند ذلیل و رسوا شان بگرداندو هیچ وقت آب خوش از گلون خود اش خانواده اش که خون همین .... در رگهای شان جریان دارد نگذرد ونفرین های ملت همینطور نسل نسل شان منتقل یابد ای خدای مهربان این ملت مظلوم را در پهنای خود ت نگهدار وآن های که به مردم بخاطر مقاصد شوم و پلید خود ظلم را روا می دارند به سزای اعمال شان برساند ( آ مین)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است