حکومت با کفر باقی می‌ماند، اما با ظلم و بیداد نه
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۴    ۱۳۹۶/۳/۲۱ کد خبر: 134373 منبع: پرینت

چه ظلمی بزرگتر از اینکه؛ حاکمان یک کشور همدست قاتلان گردند!

چه ظلمی بدتر از اینکه؛ وقتی مردم دادخواهی می‌کنند و به جاده ها می ریزند، حاکمان در نقش طالبان و داعشیان عمل می‌کنند، و مردم را به رکبار می‌بندند!

چه جنایتی زشت تر از اینکه؛ وقتی مراسم نماز جنازۀ یکی از قربانیان بر پا می‌گردد، دستگاه امنیتی کشور طرح قتل و کشتار دسته جمعی نماز گزاران را می‌ریزد!

چه وقاحتی تیره‌تر از اینکه؛ حاکمان به جای تامین حقوق مردم و دفاع از خون‌های ریخته شده دادخواهی را به نکوهش گرفته و دادخواهان در جاده نشسته را به باد ملامت گیرند!

چه نشانی در ظلم و بیدادگری حاکمان آشکار تر از این که؛ دولتمردان پول بیت المال را به جیب اجیرانی بریزند، تا در دفاع از آن‌ها معرکه آرایی کنند و در وصف اوصافی که ندارند، داد سخن دهند!

عبدالحفیظ منصور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   این حکومت هم با کفرباقی میماند نه با آنهایی که درین ماه مبارک راه مسلمانان را مسدود مینمایند - مادر درروی سرک ولادت میکند - دست فروش شهر 12روز است نان خشک به خانه نبرده است - مریضها سیروم بدست پیاده میروند
پس ببینید طالم کدام طرف است

>>>   چی ظلمی بزرگترازین که یک گروپ مدت سی سال است که همه مردم ومال مردم حکومت وبیت المال رابه گروگان خود گرفته اگر برایش رسید همه چیز خوب است اگر نرسید همه چجیز سیاه است
چی ظلمی بزرگتر ازینکه همه پول های کمک امریکا واروپا توسط همین گروپ به بانک های دبی وسایر جاها انتقال گردیده
چی ظلمی بزرگتر ازینکه جنگ سالار تا قیامت نمیگذارد که یک حکومت درست وقانونی ساخته شود
ر

>>>   مثال خوبش همان حکومت مرحوم استادربانی در سال های دهه هفتاد

>>>   ریس جمهورغنی یعنی « حفظ الله امین » مقصر همه بدبختی درکشور
ریس جمهور غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری باداری و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین هیچ درک ندارد. سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل مردم بی دفاع ما مانند افکار حفظ الله امین خون خوار خون ریز است به آگاهی جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی در قدرت باعث بحران کلان در کشور است و در این سه سال حکومت نابکار غنی فقد آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است ، بیکاری ناداری بی نانی بی سرپنایی در بدری مردم شریف ما در سر تاسر کشور افزاش یافت است. مظاهره چیان بیدا مبارزو دلسوز بم مرم وطن در داخل کشور و در خارج کشور همه خواهان برکناری غنی خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها گردیددند.

داکتر یارمحمد« حیدر زاده »
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   اين ديوار مربوط بنگله لالي حميد زي است و سالهاست بروي مردم چون كوه ايستاده و راه رفت و امدن شان را سد شده است ولي از نظر بعضي ها اشكالي ندارد
اما خيمه هاي تحصن كاغذي عدالت خواهان اشكال دارد و تحمل نميشود
قربان شوم خداره
يك بام و دو هوا ره
اينست تعصب سيستماتيك

>>>   فدا محمد تورانیان
از خیابان ها ، جاده ها و کوچه هایی که توسط حکومت و زورمندان مسدود شده و سالهاست موانع ایجاد شده ، عکس بگیرید و منتشر کنید....

>>>   به عوض اینکه ع وغ و هم چنا ن گارد ریا ست جمهوری بر طرف شو د قو مندان گارنیزون و قو مندان امنیه بر طرف شده اند تا زما نیکه هردو ع وغ بر طرف نشو د امنیت نمی اید خا طر جمع با شید

>>>   چه روز شومی بود که حکمتیار از مادر تولد شده
حسین

>>>   ناصر فیروزی
این هم شایسته سالاری
از قوم خود رئیس جمهور که نبودی اگر دانش روی زمین را داشته باشی هیچ هستی. بعضی از افراد چون اشرف غنی قوم شان است همه جانبه از او حمایت میکند. در صورتی که میدانند اعمال او خلاف اسلام و انسانیت است. چنین آدمها چیزی به نام عدالت در قاموس شان نیست. از قوم خود را که مقرر کردند عین عدالت میشود حتی اگر بیسواد مطلق باشد. چطور میشود از این حکومت توقع آبادی و آوردن صلح داشت؟ چطور میشود از این حکومت توقع ملت شدن داشت؟ حدیث رسول خدا را فراموش نکنیم. که میفرماید:
الملک یبقی مع الکفر ولایبقی مع الظلم
حکومت با کفر باقی می ماند، اما با ظالم و بیداد نه!
پس لطفا آب در هاون نکوبید که هیچ سودی برای تان ندارد.

>>>   Salam
غنى با تقلب به ارگ راه يافته است و او را رييس جمهور خواندن درست و منطقى نيست ، بعضى دوستان خيلى با مزه او را رييس جمهور مى خوانند.
اگر زحمت نمى شود اين متقلب و گماشته يى خارجى ها را رييس جمهور غير مشروع بخوانيد كه كار مبارزه عليه يى او را آسان تر سازد.

>>>   عمار
هر حرکت و جنبش نو خاسته بصورت طبیعی با مشکلات انسجام رهبری و خواست های متفاوت مواجه می باشد، ولی در جریان مبارزه و ادامه مقاومت است که هم جنبش انسجام پیدا می کند، هم خواست ها شکل می گیرد و هم رهبری بوجود می آید... مسعود بزرگ نیز محصول چنین پروسه دراز مدت بود!

>>>   بد تَر از اينها اينست كه مردم همه چيز ها را ميدانند اما كاري به حال خود كرده نميتوانند. به جز آه و حسرت كشيدن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است