اتمر، خطرناک ترین برنامه ساز ترورهای سازمان یافته
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۴    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134848 منبع: پرینت

البغدادى افغانى كيست؟

حنیف اتمر خطرناک ترین جانی و برنامه ساز دسیسه ها و ترورهای سازمان یافته دولتی است. وی با هویت تباری و گذشته ننگین خادیستی و جاسوسی توانسته دست های شیطان را هم از پشت ببندد.

اتمر با این استعداد از سوی نجیب جلاد در خاد برای شکنجه و دسیسه و کشتار میهن پرستان گماشته شد و از سوی دستگاه جاسوسی KGB به یک جاسوس حرفه ای مبدل گردید. با سقوط کمونیسم اتمر با همان زرنگی و ویژگی های یک جاسوس حرفه ای، توانست وارد دستگاه جاسوسی MI6 انگلستان شود.

اتمر اینبار با پختگی بیشتر تاریخ جنایات حزب دمکراتیک خلق را از برنامه درسی معارف حذف کرد، در واقع نسل نو را شستشوی مغزی کرد تا تاریخ جنایات حزب وی را ندانند. مگر می شود از میان برگ های تاریخ 30 سال گم و ناپدید شود؟

غنی مالیخولیا آدم هوشیار و زرنگ نیست، تنها می تواند یک پشتونیست غلزایی با تمایل های فاشیستی باشد اما مغز متفكر وی حنیف اتمر است که اکنون با گلبدین این جاسوس ISI پاکستان یک مثلث شیطانی را ساخته اند. برای برنامه های فاشیستی، جنوساید و ترورهای سازمان یافته دولتی که می توان گفت این دولت نامشروع ترکیبی از جواسیس کشورهای بیگانه اند برای کشتار مهین پرستان و تطبیق برنامه های چپاولگران جهانی.

عارف منصوری در یک مقاله مفصل در مورد اتمر می نویسد: حنيف اتمر باشنده اصلى ولايت لغمان و وابسته به جناح پرچم حزب دمكراتيک خلق بود. موصوف سابقه كار در چارچوب وزارت امنيت دولتى (خاد) رژيم كامل و نجيب را در كارنامه هاش دارد.

مراحل ابتدايى مسلک استخبارات را در مركز تعليم خاد و زير نظر مشاوران روسى در داخل كشور و مراحل متوسط را در كورس هاى كوتاه مدت زير نظر آموزگاران KGB در تاشكند و مسكو فراگرفته است.

گفته می شود يک پايش در جنگ با مجاهدين آسيب ديده كه با عصا حركت می نماید. با پيروزى مجاهدين كشور را به قصد پاكستان ترک گفته، در موسسات مددرسانى كه پوششى براى فعاليت هاى استخباراتى كشورهاى غربى بود، جذب شده است.

از طريق همين موسسات به لندن رفته است و زمزمه هايى از روابط نزديك اش با MI6 استخبارات كشور انگلیس است.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حنیف اتمر
گلبدین
نظرات بینندگان:

>>>   Asar Hakimi
شورای امنیت، یعنی کانون توطیه اتمر یعنی پدر توطیه و دسیسه. شماری از دوستان تاکید دارند که چرا بر برکناری اتمر تاکید می‌شود. همین شورای امنیت در گذشته زمان زلمی رسول و اسپنتا اندازه آمر حوزه هم مهم نبود حالا ببینید که این آدم چه‌ها که نمی کند.
نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله در برنامۀ صبح آرمان:
"... بناً شورای محترم امنیت فیصله کرد که خیمه ها باید برچیده شوند. بر اساس شکایت های واصله و فیصلۀ شورای محترم امنیت ملی، وزارت داخله در قسمت برداشتن خیمه ها اقدام نمود."
یادم است کدام بی وجدان و پست گفته بود که رییس شورای امنیت ملی مسوولیت اجرایی ندارد. حالا یک نفر بیاید بگوید که این فیصله کردن ها اجرایی است و یا مشورتی؟

>>>   ثریا جان بها سلام برای شما وهمه هموطنان عرض میدارم:از این چند سطر افواهی،تهمت واتهام واهی که درمورد اتمر تحریر نمودید.ثبوت را خواهید داشت اگر اتمر عریضه را درمحکمه ارایه نماید وشما میتوانید که ترورهای سازمان یافته وی را به اثبات برسانید؟ویا اینکه مثل رمضان بشر دوست نادم خواهید بود.قادری

>>>   به او افتخار می کنیم و ما از او حمایت می کنیم و لطفا توجه داشته باشید که وقتی این همه رنج ها به جهنم می روند این کشور در صلح و آرام خواهد بود

MI6

>>>   این همه زیرکی و زرنگی او نیست بلکه جنایت و خیانت های مجاهدین جمیعت است به خصوس خیانت های به نام رهبران تاجک است که اتمر زرنگ میشود در غیر ان او یک انسان چابلوس و پیش پا افتاده ای بیش نیست
نور پنجشیر کابل

>>>   خو دیگه چه گپهاست؟

>>>   بسيار خوب است لطفا. از دزدهاى شمالى وغاصبين پينجشير هم صحبت كنيد وانها را نيز معرفى كنيد

>>>   کاملآ دقیق فرمودی خانم بها ریئس امنیت یادت رفته این ها اگردرفوتبال بلد باشی روش چهار دو را بالای مردم کشور تطبیق دارند مردم مظلوم را هرطرف میدوانند وخودشان غلامی استخبارات اجنبی هارا میکنند.

>>>   این ها همش چرندیات است
ما افغانستان تنها چیزی را که خوب وارد و حرفه و مهارت داریم و هیچ وقت هم کوتاه نميايم. حرف زدن پشت سر یک دیگر. درصورت که از اصلی قضیه و موضوع باخبر باشیم.خانم ثریا بها شما که این مطلب را نوشتید از کجا اینقدر مطمين هستید میتوانید ثابت کنید که نوشته های شما واقعیت دارد. اگر نتوانستیدثابت کنید باید محاکمه شوید .چون به نفر طمت زدن کاری زشت است

>>>   MI6 خانه ای اصلی اقای اتمر میباشد اما چند ویلای فرعی هم دارند که در موسم های مختلف درانجا هاسیر وگشت مینمایند یکی از انها K GB ودیگرش CIA وخانه گک کوچکی دیگری هم دارند کهISIنام دارد مقوله ای عربی است که میگوید وقتی وجدان وحیا نداشتی هرچه میخواهی بکن
نبیل سربلند

>>>   حالا گرفتیم که حنیف در دستگاه های دولت کار می کرد این طبعی است میلیون‌ها نفر از نظامی گرفته تا افراد ملکی درآن دولت کار و مشغول بودن این را من مطمئن هستم بالای درصد مردم که درآن زمان در حکومت نجیب مشغول کار بودن آدم های با خدا آدم های مومين .که حتی در دامن شان نماز هم میشد خواند . همین حالا در دولت وحدت ملی اشخاص کار میکنند که نه توبه نعوذ بالله خدا را می‌شناسند و نه پیغمبر خدا را البته چنین اشخاصی بی رحم و ظالم درهمه جای دنیا ودر همه حکومت های دنیا وجود دارد . در ضمن در افغانستان ما غیر از مردم عادی آنها ی که نام هایشان مشهور است پیدا می شود که جنایت نکرده باشد بعید میدانم که جنایت نکرده باشند چرا هر کدامشان به اندازه قدرت شان ظلم و جنایت کردند که فقط خداوند به جنایات آن ها رسیدگی می کند

>>>   اتمر يك ....حرفوي است، مزدور تولد شده و مزدور خواهد مرد.

>>>   از كجا مى دانى حتما همرايى كدام شبكه خطرناگ ديگر تو ارتباط هستى

>>>   ولى اتمر جنايات سازمان يافته را براى بهم انداختن ملت وتباهى كشور انجام ميدهد كه هيچ وجدان آرامى نميتواند در مقابل آن بينفاوت بماند و افراديكه از او دفاع ميكنند اقارب يا شركاى جرمى اش اند.

>>>   مشکل افغانیستان با تضرع حل نخواهد شد چون دشمنان آن چنان خون خوار شده اند که اگر درهر روز خون انسانهای زیاد تر را نریزانند تحمل کرده نمیتوانند ،رمز موفقیت در مقابل دشمن 1:اعدام همه ی اعضای ارشد طالبان که در زندان به سر میبرند 2:اعدام افرادی که خط قرمز امنیت مردم را زیر پای میگذارند ،3:طالب همان داعش است و داعش همان طالب و اگر طالبها با نام داعش مردم را قتل عام میکنند حکومت باید طالبها را به همراه خانواده هایشان در هر کجا که بودند نابود بسازد و در رسانه ها با عنوان داعش نام بگیرند نه طالب ،چون طالبها زیر نظر استخبارات منطقه با تاکتیک تغییر نام افغانها را میکشند و داعشی که در افغانستان فقط نامی از آن شنیده میشود در حقیقت همان طالب هایی هستند که در پاکیستان زیر نظر استخبارات این کشور آموزش بی رحم بودن و قتل بی گناهان را دیده اند.
مولانا رفیق الله وطن خواه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است