تجريد و انزوای غنی احمدزی در سطح ملی و بين المللی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۶/۴/۱ کد خبر: 134924 منبع: پرینت

چندى پيش مطلبى را تحت عنوان "سقف پرخاشگری های غنی افزايش يافته" نوشته بودم و گفته بودم كه اشرف غنى احمدزی طبق معمول و روال هميشگی اين بار با سرمنشى سازمان ملل متحد در آخرين دقايق گفتگو پرخاش كرده است.

در آن مقاله گفتم كه در اين روزها بر افروختگی و ميزان عصبی شدن غنی، در مذاكرات با سران بلند پايه خارجی و داخلی خيلی ها بلند رفته است.

وقتى واكنش و انتقاد ديروز نماينده سازمان ملل براى افغانستان را در نيويارک شنيدم، مطمئن شدم كه غنى پاسخ پرخاشگرى ها و لجام گسيختگی هايش را دريافت كرد.

حالا غنی هم در سطح ملی و هم در سطح بين المللی بخاطر لجاجت های اخيرش در امر حكومتداری و شيوه برخورد قوم گرايانه و ديكتاتورانه اش در قضايای خونين چند هفته پيش در برابر معترضان رستاخيز و به ويژه حمله جنايتكارانه دو روز پيش نيروهای امنيتی بر چادر معترضان در كابل، در حال تجريد شدن است.

فتاح مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   آقاى كه خود را فتاح مهربان معرفى كرده أيد لطفا دو يا سه بار متن تحرير شده خود رابخوان كه تو چى نوشته كرده ايى مضمون همين طور نوشته ميشود اولا كمى تمرين كن بعد از ياد گرفته مضمون بنويس انطوركه معلوم ميشود اشرف جان در حال تجريد شدن نيست بلكه دزدها وچپاول گران وحاميان انها در حال تجريد شدن است از قرائن وأواجه هاى سر چوك هويدا است يك تعداد اوباش ها وقطاوطريق ها بى نظمى را در كابل به رَآه انداخته به ضرر شان بوده وارگ از ان به نفع خود بهره بردارى ميكند

>>>   محمد همایون صادقی
مرگ بر فاشیست های اوغان !

>>>   نبود مدیریت صادق در وجود اشرف غني افغانستان را به تباهی كشانیده !
نبود مدیریت درست میان اشرف غنی و ادارات امنیتی باعث تنش های اخیر در کابل شده است اگر در شیوه حکومت داری افعانستان به زودی تغییر جدی نه آید ، کار به اهل شایسته آن به انسانهای صادق مهین دوست و دور از تعصب داده نشود این کشور با بحران های جدی تر در جغرافیه خود مواجه خواهد شد.
اشرف غنی یک سیستم غلط حکومت داری پیش میبرد ، افراد متعصب مریض را در راس اداره های امنیتی جمع آوری نموده است و کشور رابسوی یک جنگ داخلی قومی برده است ، باید بطور عاجل بالای رهبری غنی.. تجدید نظر شود. او مردم غیور با دیانت افغانستان غنی یک انسان شوم « شیطان » در جامعه اسلامی ما است در گزافه گوی خود گفت که گوینده یک زبان در زندانها بندی است همین گواهی ازشوم بودن غنی را می رساند و صد ها تروریست را از زندانها رها کرد به گرو ه های تروریستی پیوستاند و نتیجه گزافه گوی های عقل اشرف غنی باعث بحران در همه عرصه های زندگی مردم غیور بادینت ما شده است.
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   مقاومت ملی رستاخیز در برابر فاشیزم وتروریزم قوم گرای غنی وباند اوغان ذلت همچنان ادامه دارد .واین مقاومت پایه های نظام دهشتگرای فاشیستی غنی را میلرزاند تا نابودش کند
انشاالله
ملا منصور مجاهد

>>>   ميع عزيزى
این آدم به مناطره و شهروند هیچ ارزشی نمیدهد. گلبدینیها ، سور خلقی ها و آمریکای های خلیلزادی ، احدی و اتمری که شونیست ها اند. غنی را در هر سرکوب شهروندان حمایت میکنند. این ها باورمند به تمرکز قدرت بدست قبیله خودشان هستند. این شونیست ها اکنون در اوج تکبیر و غضب قرار دارند و سرکوب شهروندان دستور کار این تیم است.

>>>   جای تاسف و واقعٱ درد این است که این مغز متعفن در خارج بزرگ شده و کار و زندگی کرده ولی همان غول وحشی باقی مانده و،بدتر ٲز ٲنهایکه فقط همه در جنگ و کوه بودند.. و ٱنها کوه کرد ها با شرف تر و مدنی شدند نسبت این نوکر فاشیست و مستبد فاسد..

>>>   Aziz Arianfar
آخرین شانس اشرف غنی
۱. باید بی درنگ اتمر را به خارج بفرستد.
۲. باید بی درنگ و بی قید و شرط و بی چون و چرا موافقتنامه دولت ملی را تطبیق کند.
۳. باید بی درنگ کمیسیونی را موظف به ویرایش قانون اساسی و تدوین متن نو قانون اساسی نماید. در این حال باید اعتراف نماید که ساختار کنونی دیگر کارایی ندارد و قانون اساسی هم دیگر جوابگوی نیازهای کشوز نیست و باید حای خود را به قانون نوی بدهد.
دوستی پرسیده اند: چنین بر می اید که اشرف غنی به کلی اتوریته خود را باخته و در شرف پیوست به تاریخ گردیده باشد.
اشرف غنی اعتماد مردم را از دست داده و حتا فریاد باداران انریکایی خود را هم برآورده است‌.
مدیریت کشور هم اهسته اهسته از دستش می رود.
چه فکر می کنید. آیا راهی برای نحات خود دارد؟
از دید من او به پایان خط رسیده است. دشواری در این جاست که او به زور پول های عربستان و پشتیبانی کاخ سفید با راه اندازی تقلبات بسیار گسترده روی کار آمد.
در انتخابات داکتر عبدالله ۵۶ درصد آرا را برده بود. اما جان کیری به زور اشرف غنی را اورد.
اکنون، دیگر همه چیز را باخته است. باید سر به گریبان فرو ببرد و در اندیشه نحات خود برآید.

>>>   رژيم هاى ضد مردمى هميشه براى نجات خود در طول تاريخ به فريب و نيرنگ پناه برده اند و با استفاده از دين و أفراد سست عنصر در ميان مذهبيون و ديگر طبقات جامعه خواسته اند تا به چشم مردم خاك بزنند اما براى اين ترفند ها امروز ناوقت است و جامعه و دنيا تغير نموده و از نسل نو زمام داران فاسد كاملاً برداشت اشتباه دارند و اين نشان مى دهد كه رابطه بين دولت و جامعه صفر است.

>>>   به اولی :
لطفا نوشته خودرا دوبار بخوان که تو چی نوشته کردی مثلا ( قرائن وأواجه ها ) این چی است ؟؟ دیگرش راببین (وقطاوطريق )
کدام لسان است ؟

>>>   آقای مهربان دقیق گفتی این نوکر اجنبی حتی بادار خودرا هم نتوانست راضی نگهدارد. در سطح جهانی تجرید شده روانست.

>>>   کلانکار نخست. تو خودت فرق بین چه و چی را نمیدانی آمده و درس گرامر و انشاه میدهی. برو بینی ات را پاک کن و بیجا جست و خیز نزن.

>>>   اشرف جان را گروهی دیگری از دزدان و چپاول گران بدرقه میکنند خاطر جمع باش هموطن. درین وطن هنوز دزدان در راس اند.

>>>   نویسنده نخست از همان مخلوقات قبیله است و به فکر خودش به زبان " دری اوغانی " در فشانی نموده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است