دوستم از راه زمینی به کشور برمی گردد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۶/۴/۲۷ کد خبر: 136031 منبع: پرینت

هواپیمای جنرال دوستم در شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان، نشست کرده و قرار است وی از راه زمینی به کشور بازگردد.

به نقل از طلوع، منابعی امروز سه‏ شنبه ۲۷ سرطان 96 اعلام کرده اند که میدان هوایی مولانا جلال الدین محمد بلخی در شهر مزار شریف ولایت بلخ به هواپیمای حامل جنرال عبدالرشید دوستم، معاون نخست رییس‎جمهور، اجازه نشست نداده است.

منابع گفته اند که جنرال دوستم قصد داشت به شهر مزار شریف برود اما مسوولان میدان هوایی به هواپیمای حامل وی اجازه نشست ندادند و آن را به میدان هوایی کابل راهنمایی کردند.

منابع اضافه کردند که هواپیمای حامل جنرال دوستم به شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان نشست کرد و قرار است از راه زمین به کشور برگردد.

این درحالی است که بشیر احمد تهینج، سخنگوی جنبش ملی خبر برگشت جنرال دوستم را رد کرده است.

در خبرنامه ای که از سوی معاونیت اول رییس جمهور نشر شده است آمده است که جنرال دوستم در مراسم اعلام موجودیت رسمی ایتلاف نجات افغانستان که در آینده نزدیک در کابل صورت می گیرد، شرکت خواهد کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
بازگشت به کشور
نظرات بینندگان:

>>>   دوستم فقط یک سا عت پیشتر از طریق پا له چنار پا کستان وراد جا جی شده و خودرا به حزب اسلا می تسلیم کرد.ودر ظرف چند سا عت به درالاامان می رسد.
رحیم کل از کا بل جان

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies
يادِ زنده ياد مارشال صاحب بخير، هنگامي كه مسووليت سِمَتِ معاونيت اوّلِ رياست جمهوري را عهده دار بودند، در يك سفرِ نامنتظر جهت تداوي به كشورِ آلمان عزيمت نموده بودند. چند روزي نه گذشته بود كه خبرگزاري به اصطلاح پژواك، خبرِ مرگ مارشال افغانستان را انتشار كرد. با بازگشتِ دوباره مارشال صاحب به افغانستان خبرگزاري به اصطلاح پژواك حدودن دوماه از نشرات باز ماند و دست اندركاران اين نهاد به دادستاني معرفي شدند، امّا حالا ديده شود كه ياران و دوستان آقاي دوستم در پيوند به نشرِ چُنين شايعه بي اساس چه تصميمي خواهند گرفت. و با كارگزارانِ اين رسانه چه محاسبه يي خواهند داشت؟

>>>   قصه دوستم مفت است در مقا بل امریکا هچ کسی... خو د را شور داده نمی تو اند
شما فکر کنید ۲۰ روز پیش سنا تور امریکای به پا کستا ن رفت و برایش گفت که دیکر در افغا نستا ن انتها ری روان نکنید شما شاید هستیدکه بعد از هما ن وقت تا حا ل یک انفجا ر هم رخ نداده است

>>>   در دروغ بافی و شایعه پراگنی تیم ارگ خیلی تیزو چالاک است و نفاق افگنی پیشیه همیشگی انها است چون اکثر انها از بقایای رژیم امینست و کمونستهای گذشته تاریخ کشور ما هستند به همیناساس چنانی که در انزمان مردم از حکومت فاشیستی امین فاصله گرفته بودند در زمان حاضر هم نسبت اعمال انها مردم از دولت روز تا روز در حال فاصله گرفتن هستند و سر انجام به سرنوشت حکومت فاشستی امین غدار این دولت فاشست گرفتار خواهد گردید .

>>>   آقاى دوستم ديگر ان دوستم نيست كه مردم از اش توقوع ميكردند بهتر است مثل سنگ درجايش سنگين بشيند ابرو اش بجاست

>>>   ازاین دوستم ومتحدین شان که خودو وخاک این وطن را بخاطر منافع شخصی خود درگرو خارجی ها گذاشته اند هیچ نتیجه بدست نمی اید صرف از این اتحاد های که بخاطر بدست قدرت و پول میباشد نه بخاطر منافع ملی،افغانها بیچاره را به مشکلات بیشتری مواجه ا خواهند نمود

>>>   آقایانیکه به امریکا اینقدر انکامی کنند امریکا مگر شوهر خواهرش و یا خاله است. امریکا دشمن مردم افغانستان است نه پشتون ات را کار دارد نه تاجیکت را و نه هم دیگرانش را شما را پارچه می کند و بعدآ به جان همدیگر تان می اندازد و خودش حاکمیت می کند و چند تای تان هم نوکر و چاکر می سازد. اینقدر ساده نشوید!درد همه اش را مردم افغانستان می کشد.
ت-ب -کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است