یک حکومت موقت، اداره کشور را بدست بگیرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۴    ۱۳۹۶/۴/۲۹ کد خبر: 136106 منبع: پرینت

اگر دولت توانایی مدیریت وضعیت را ندارد محترمانه کنار برود، این دولتی نیست که از برآیند یک انتخابات بیرون آمده باشد و یک دولت مصلحتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد رضایی رادمنش، فعال مدنی در گفتگو با "همگام" در خصوص تظاهرات مردمی در کابل گفت: خواست اصلی معترضان این است که وضعیت دلخراش فعلی ادامه نیابد. اگر دولت توانایی مدیریت وضعیت را ندارد محترمانه کنار برود، این دولتی نیست که از برآیند یک انتخابات بیرون آمده باشد و یک دولت مصلحتی است.

رادمنش می گوید: بعد از برکناری رهبران حکومت وحدت می، موضوع دیگر عدم کارایی نیروهای امنیتی است که اینها هم باید استعفا بدهند چرا که در طی یک ماه چندین واقعه دلخراش در پایتخت رخ داده است و اینها توانایی کشف و خنثی سازی آن را نداشته اند.

این فعال مدنی راه حل پایان یافتن اعتراضات را تشکیل یک حکومت موقت می خواند و بیان می کند: باید یک حکومت موقت قدرت اداره کشور را بدست بگیرد. تظاهرات روز جمعه، حق مسلم همه شهروندان بود که از قربانیان روز چهارشنبه دادخواهی کنند اما اینها بار دیگر فاجعه ای دیگر آفریدند.

وی افزود: با وجود اینکه می دانیم کنار رفتن سران حکومت خود وضعیت را بحرانی می کند اما اگر اوضاع به همین شکل هم بماند، بدتر می شود و راه دیگری جز برکناری اینها نمانده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   جناب تحريركننده مضمون خواب مى بينى همه چيز درست است از اينكه چند نَفَر دزد ، قطالطريق از وظيفه سبكدوش شده اند بايد حكومت تمام أين اشرار را دستگير نموده و به مراجع قضائى معرفى كنند تحرير كننده محترم ديگر كوشش نكن كه از دزد ها طرفدارى كنى

>>>   به اصطلاح مدنى!! بكذار أين قصه سر منكسك را " اداره موقت" كدام جيزى ديكر هم در كله شما هست يا كه جهل سال همين دول را مى كوبيد!! به مفهوم و به مورد!!!

>>>   اقای رامنش خودت راست میگوی که این حکومت کنار برود بجایش موتر شوی ها وبنچرمین ها ونداف ها بیاید بخاطریکه در طول ۱۴ سال خون مردم را چوشیدن وحال که دست شان از جنایات دور شده حال بهانه های را بربا نمودید مردم شما را میناسند که چی کردین تمام کابل را چور کردین در هیچ جای زمین دولتی ومردم را نماندین همه را چور نمودید ورنه یک موتر شوی از کجا کرد اینقدر بلند منزل ها را یک روز همراهی تان حساب میشود در این دنیا ودر اخیرت نیز گردن تان نذد خداوند بسته است که حق کابلی های مظلوم را خوردین وبسیاری شان را به قتل رسانیدین افتاب را به دو انگشت بنهان کرده نمیتوانید

>>>   وقتی مردم آرام میشوند که در راس حکومت یک دزد باشد مردم افغانستان اشخاصی مانند امان الله خان داود خان نجیب ویا کسیکه در پروژه سازی وکارهای انکشافی مهارت دارد مانند اشرف غنی ضرورت ندارند فقط یک مفسد یک دزد یک غاصب را بیاورید وحاکم بسازید همه خاموش میشوند وبه تو صیف آن می پردازند
ر

>>>   یک کنفرانس بن سوم دایر شود و یک دولت موقت تعیین شود و یک کنفرانس بن چهارم دایر شود تا جیب های این حکومت موقت را پر کنند.

>>>   کاملاً درست و بعدا مه رئیس جمهور و خودت مثل کاکا عبدل سوته ده دست بگیر

>>>   این خواب و خیال گلبیدین است که سالهاست خواهان حکومت موقت بخواست اراده مردم است گلبیدین مردم همان چند جاسوس و دزد وطنفروش تنظیم ساخته شده در پاکستان بکمک ای اس ای و بمصرف نظامیان پاکستان را میداند دیگر هموطنان واقعی و دلسوز کشور را مجزا از خودشان میداند و این چیزیست که ای اس ای پاکستان میخواهد تا جاسوس اش بنام گلبیدین ویا طالبان قدرت دولت را در دست داشته باشد و پاکستان در افغانستان دست بالا پیداکند .

>>>   دوستان این حکومت وحدت ملی رو که جناب جان کری تحقق بخشید هیچ حدی نمی تواند ان رو بر کنار و از بین ببرد، افغانستانی ها هیچ ارزش ندارد که سر خود هم چین کاری کنن و دولت رو از بین ببرد ، دولت را کسی منحل می کند که به قدرت آوردند ، این همه حرف ها به اصطلاح کشکه .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است