ثروت دختر ترامپ چقدر است؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۴    ۱۳۹۶/۵/۸ کد خبر: 136498 منبع: پرینت

ایوانکا ترامپ برای استخدام در حلقه درونی دستگاه پدرش، مجبور به تکمیل فرم هایی خاص شد.

به نوشته سی سی ان، کاخ سفید برای نخستین بار روز جمعه این فرم ها را منتشر کرد. جارد گوشنر، داماد ترامپ و از مشاوران ارشد او نیز مجبور به پر کردن نسخه های مشابه به مانند همسرش شد.

اسناد حاضر شامل 87 صفحه است و ایوانکا ترامپ برای ادامه کارش همچنان نیاز به گرفتن گواهینامه مخصوص دفتر اخلاق دولتی را دارد. اما از این اسناد چه چیزی در مورد امور مالی ایونکا ترامپ کشف شده است؛ براساس این اسناد ایوانکا ترامپ بین یکم ژانویه 2016 تا 31 مه 2017 میلادی، 13.5 میلیون دالردرآمد کسب کرده است.

از این مقدار بیشتر از 5 میلیون دالر از تجارت شخصی او به دست آمده که مربوط به برند ایوانکا ترامپ می شود. ایوانکا خود مدیریت تجارت شخصی اش را برعهده داشت اما مدیریت برند شخصی اش را دست کم به طور اسمی در اوایل سال جاری رها کرده است. براساس اسناد به دست آمده، ‌ایوانکا ترامپ «حقوق، مزایا و دستمزدی» در حدود 2.5 میلیون دالر را از سازمان ترامپ دریافت کرده است.

ایوانکا به عنوان معاون اجرایی املاک و مستغلات و مسوول توسعه کسب و کار در این سازمان فعالیت می کند. جالب است که او از این موقعیت نیز در ماه ژانویه به صورت اسمی کناره گیری کرد اما همچنان مدیریت پروژه ساخت هتل های بین المللی ترامپ در واشنگتن را برعهده دارد. ایوانکا ترامپ در حوزه سرگرمی هم فعال است.

او نزدیک به 787 هزار و 500 دالر از فروش کتابش به نام «زنانی که کار می کنند» به دست آورد. این کتاب، پرفروش ترین کتاب بهار سال گذشته بود. نمایش های «برنامه زنده شنبه شب» و « نیمه شب با جیمی فالون» نیز برای او هزاران دالر به ارمغان آورده اند.

این تصویر بزرگ این خانواده است: دختر رییس جمهور و شوهرش ثروتی لایتناهی دارند. اسناد موجود ثابت می کنند که ارزش دارایی این زوج در مجموع حداقل 207 میلیون دالر است اما می تواند تا 762 میلیون دالر بالا برود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
ثروت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است