عاملان حمله به متخصصان وزارت نفت مجازات شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۶/۵/۱۲ کد خبر: 136683 منبع: پرینت

مراسم گرامیداشت از یاد بود قربانیان کارمندان و متخصصان وزارت معادن و نفت امروز پنجشنبه 12 اسد 96 با حضور مسوولان این وزارت و رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رییس جمهور در این مراسم گفت که افغانستان الگویی برای تمام کشورهای اسلامی در هم پذیری مذهبی، سیاسی، قومی و زبانی است و هر توطیه دشمن دراین زمینه ها محکوم به شکست است.

خادم حسین رحیمی، به نمایندگی از فامیل های قربانیان در این مراسم خواهان تحقیق جدی برای دستگیری عاملان و بانیان این حمله تروریستی و به اشد مجازات رساندن آنان شد.

در حمله به موتر حامل کارکنان وزارت معادن و نفت 35 تن کشته و 42 تن زخمی شدند و طالبان در بیانیه اعلام کرد که هدف این حمله دستگاه های اطلاعاتی و کارکنان وزارت بوده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کارمندان وزارت نفت
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   که مجازات میکند ؟ اشرف غنی کلمرغ ؟ هر گز مجازات نمیشوند این تروریستهایگانه ترسی که داشتن همان مجازات اعدام بود متاسفانه شفتر غنی و اعوانش برای جذب مردم و بقای خویش مجازات اعدام را ملغی و بطور رمزی به حبس آبد ترجیح دادن که آنهم مجرمین حبس آبد به بهانه مناسبات ایام عید و جشن استقلال و همچنان حاتم بخشی اراکین دولتی از خون شهداء و مردم بیگناه بعد سپری نمودن چند ماه و یا چند سال از طرف رئیس جمهور با غزت و کرامت مرخص میشوند شما خواهید دید که بعد از وضع این قانون حماقت کوتاه فکری مصلحتی جرائم 100 % زیاد میشود. پیشنهاد کنندهگان و تصویب کننده با وضع این قانون مجازات در باره قاتلین و مجرمین اوامر الهی و دستورات و نص قرآن الکریم را نقص و وزیز پا نموده اند.انشاءالله که دست اندرکاران شریک جرم قاتلین در دنیا و آلآخرة نزد خداوند و الناس شرمند وروی سیاه خواهند بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است