والی بغلان ساخت ورزشگاه پلخمری را متوقف کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۶/۵/۱۴ کد خبر: 136740 منبع: پرینت

والی بغلان کار ساخت ورزشگاه ناحیه دوم شهر پلخمری را متوقف ساخته است.

بر بنیاد مدارک رادیو سلام وطندار، عبد الحی نعمتی، والی بغلان علت توقف ساخت این ورزشگاه را شکایت باشند‌گان محل و مکتبی که در این محل موقعیت دارد، عنوان کرده است.

نقیب‌الله سجاد، سرپرست ریاست معارف بغلان نیز می‌گوید، شکایت‌های پی‌هم باشند‌گان محل سبب تاخیر در ساخت این ورزشگاه شده است و آموزگاران و محصلان براین باور هستند که ساخت این ورزشگاه روند آموزش و پروش را با مشکلات روبرو می کند.

این درحالی است که محمد عثمان شیرزی، معاون اداره تربیت‌بدنی بغلان می‌گوید، مزاحمت از سوی ورزشکاران و ورزشگاه بهانه‌ ای بیش نیست و تا کنون از هیچ ورزشکاری در شهر پلخمری شکایت نشده است.

برخی از فعالان مدنی بغلان نیز بر آغاز به کار ورزشگاه تاکید کرده می‌گویند، ساخت چنین میدان‌های ورزشی نه تنها برای مردم مفید است که منبع عایداتی برای حکومت و به سود کشور نیز می باشد.

پیش از این نیز ورزشکاران بغلانی همواره از نبود ورزشگاه‌های معیاری و سبز شکایت داشتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ورزشگاه
پلخمری
نظرات بینندگان:

>>>   در خارج ورزشگاه ها در جاهایی جور میشود که در آن مکاتب قرار دارند و مردم سکونت دارند تا شاگردان مکتب و مردم در آنجا ورزش کنند.
ورزشگاه گوسفند نیست که در کدام قلعه کوه آن را بخاطر چریدن ببری و بسازی.

>>>   والی صاحب کناه ندارد صحرا گرد به این موضوعات آگاهی وعلاقه یی ندارند و بودن یک ورزشگاه باز گو کننده تمدن است اینها نمیخواهند طرف تمدن قدم زنند.خارکش

>>>   والی نا بکار بغلان در پی بدست اوردن پول سهمیه خویش است لطفن با پول به دهنش بزنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است