آغاز عملیات بازپس گیری منطقه میرزاولنگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۶/۵/۱۸ کد خبر: 136924 منبع: پرینت

عملیات بازپس گیری منطقه میرزااولنگ ولسوالی صیاد سرپل صبح امروز آغاز شد.

قول اردوی دوصد و نه شاهین در خبرنامه ای می گوید که این عملیات به رهبری امان الله مبین قوماندان قول اردوی دوصد و نه شاهین آغاز شده تا سرکوب هراس افگنان و تصفیه کامل منطقه میرزا اولنگ ادامه خواهد یافت.

منطقه میرزا اولنگ سرپل، روز شنبه هفته جاری بعد از درگیری شدید بدست مخالفان مسلح دولت سقوط کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میرزاولنگ
نسل کشی
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
هزاره ها مى توانند در اين بازى هاى سياسى بازنده گان بدى باشند . هزاره ها هر قدر افغان تر هم شوند باز هم بيش تر از هر قومى آسيب پذير اند . در اين هفده سال هزاره قبل از هر تبارى در تير رس جنايات افراطى هاى سنى و تبارى بوده اند . هزاره ها را اكثريت افراطى هاى مذهبى قبيله يى و داعشيان حتا مسلمان نمى شمارند و قتل شان را واجب مى دانند . قتل هزاره ها و جنوسايد در سر پل با همين تفكر صورت گرفته است و اين آخرين جنايت عليه اين تبار نخواهد بود، بهتر است نخبگان سياسى هزاره به عقل آيند و دريك گفتمان جامع با تاجيكان و ازبيك هاى صادق همراه شوند و مجزا عمل نكنند .نخبگان هزاره كوشيده اند تا با تاجيك ها رقابت كنند و در سياست جاى خالى تاجيكان را گيرند ، ولى قبيله گرايان وقتى بغل مى گيرند ، شمشير را هم به قلب حريف فرو مى برند . هزاره به جرم هزاره بودن و شيعه بودن قبل از هر تبارى محكوم شكست اند. استاد مزارى با صداقت با پشتون ها همكارى كرد تا مگر گذشته فراموش كنند و همكار شوند ، ولى نتيجه اش را خيلى تلخ چشيد .

>>>   دولت بی تدبیر وبی کفایت وخائن، با دفاع وحفظ مناطق تحت کنترل خود از جنایات تروریستان جلوگیری کند، حال که مردم قتل عام شد وخانه وهست ونیست مردم چباول شد، باهزینه چندبرابر از دفاع پیشگیرانه وزخمی وکشته شدن جوانان مردم، اقدام به پسگیری آن میکند؟ نمیدانم ارگ نشینان درارگ چه میکنند؟؟؟؟
جوان

>>>   برای مردم بیچاره هزاره و مانند آنها، راهی نمانده است جز دست به اسلحه بردن و از خود دفاع کردن - خداوند به داد کسی میرسد که در حد توان، دست به کار شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است