رقیبان حزب اسلامی اعتمادشان را از دست داده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۶/۵/۲۹ کد خبر: 137439 منبع: پرینت

حكمتيار می گوید که والی دولت و والی طالبان در بدخشان عضو جمعيت اند، احمد شاه مسعود زماني كه در ميدان شهر به ملاقات طالبان رفت، گفت كه برادران ما در آی اس آی به ما اطمينان دادند كه طالبان عليه ما نيست.

رقیبان حزب اسلامی با وجود حاميان خارجی شان اعتمادشان را از دست داده اند و به قيمت آبرو، عزت، ايمان و تباهی آخرت شان تنها پول جمع كرده اند و قصر های مجلل ساخته شيطان را خشنود و خدا را ناراضی كرده اند.

ایتلاف نجات سبب شده كه جمعيت چندين پارچه شود و به زودی جمعيت اصلی اعلام مي شود، احزابی چون وحدت و جنبش نيز به چندين گروه تقسيم شده و كاش اين ایتلاف به خاطر اصلاح نظام می بود نه به خاطر امتياز.

سه گروه حاكم در شمال با تمام زورشان كمتر از سه هزار نفر را به جاده های مزار كشانيدند چون اعتبارشان را از دست داده اند.

صفت امينی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
احمدشاه مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   انسان را که آب میبرد کوشش میکند تا به هرچیزی دست اندازد. حالا جبهه به اصلطلاح نجات افغانستان میخواهد خود نمائی کند.
من فکر میکنم این جبهه نجات افغانستان نیست بلکه این جبهه نجات برای رهبران شکسته خورده که تشکلیل دهنده آن هستند میباشد. چرا جرم وجنایت شان از خد گذشته است دزدی و غارت شان از حد گذشته است این ها برای خود میخواهند راه نجات پیدا کنند ولی هرگز موفق نخوهند شد چرا که مردم همه چهره های پلید شان را شناخته اند . ان شاءالله بزودی هر آن ظلم و بدی که نموده اند جواب خواهند داد و ظلمی که بالای مردم مظلوم ما روا داشته اند به سرنوشت بد تر از آن دچار خواهند شد.
امید حیدری

>>>   حرف های روسیاه تاریخ در اینه خود دیگران را میبیند باین دیگر مردم با این لفاظی های خاین وطنفروش جاسوس ای اس ای معلوم الحال نفاق افگن دروغگوی اعتبار واعتماد نمیکنند چون میدانند که گلبیدین که بعد از حدود چهل سال در زیر چتر ای اس ای پاکستان و قتل وقتال مردم و تخریب کشور بدستور ای اس ای توسط خود وافراد همراه اش از چندماه باینطرف که بنام به اصطلاح مصالح امده هدفش از مصالح وارامی وترقی کشور نیست بلکه بخاطر تحقق اهداف شوم پاکستان که همانا نفاق افگنی شایعات پراگنی و جاسوسی از داخل کشور به باداراش ای اس ای است امده اگر موضوع مصالحه واقعی میبود صلاح خودرا بدولت تسلیم میداد و قوماندان اش دست از قتل وکشتار مردم میکشدند حالانکه چنین نشده هدف واضح است بخاط بربادی کشورو نفاق افگنی بین اقوام و احزاب از اهداف اصلی ان است که بدستور ای اس ای انجام میدهد .

>>>   بسیار تحلیل درست و بجا.
علیرضا

>>>   شاید مقصد مسعود از حکمتیار صاحب بوده باشد یعنی برادر حکمتیار برای ما اطمینان داده که طالب دوست است

>>>   حكمتيار بيچاره ديوانه شده و ازيان ميگويد، خداوند سرش آسان نمايد.

>>>   آقای امینی، واقعاّ همین طور است که شما می نویسید. اینها با جنایات شان ضد مردم کابل در زمان که قدرت داشتند، نشان دادند، که برای اینها کشتن 65 هزار کابلی اهمیت ندارد. همه میدانند که اینها فقط برای بدست آوردن قدرت و دالر های بادآورده مخالف این دولت هستند، و می خواهند که مانند سابق از قافلۀ فاسیدین دور نمانند.

>>>   من بار ها گفتم دوستان 5شیری مانند پشتون ها همه چیز را به نفع خود خاتمه ندهید به دیگر مردم هم سهم بدهید مگم نه از خود را جنرال ساختید و همان بدخشانی که باید جنرال و یا هم مارشال میشد هنوز دگرمن. تخاری همچنان. امروز یک تسلیمی جنان درفشانی دارد که گویا همه رهبران یعنی شما ها رهبر صاحب های ویشکی مرده باشید. فقد در فیسبوک درفشانی دارید و بس کجا هستید جنرال ها؟؟؟ و دوم حرف که در مورد شما گفته است کاملا درست است. پول جمع کردین هرکدام ده زن گرفتید و تا امروز مردم از دست شما شغال ها در عزاب است. در هر ولایت یک قوماندان جهادی برابر یک تجار امریکایی پول دارد. نه زمین ماند نه دریا. نه دختر مقبول ماند و نه بچه. ناکام های تاریخ مرگ بر شما بی غیرت ها. مسعود. ربانی و داود خان را در پیش چشم تان شهید ساختند و شما را با دادن یک چوکی نمایشی در شورای صلح و یا هم در معاونیت اول و دوم و یا در مشاوریت دهن تان را مهر زدن و امروز از خود دفاع کردن نمی توانید
بلخی
بدخشانی

>>>   دو قوماندان مشهور جمعیت اسلامی افغانستان در بدخشان باعث بدنامی 28 والسوالی شده است . این را قبول دارم. یکی شهر دار است اکنون و دیگر بنام خانه نشین ولی همه کاره. فروش شراب توسط فرزندان شان بشکل آزاد در بازار. گرفتن حقوق از شورای عالی صلح ولی تشویق مردم به جنگ. فروش زمین های دولتی . یک زمین به ده نفر. گرفتن تیل موتر از قوماندانی امنیه. سوار شدن رنجر پولیس به استفاده شخثی. از نمونه های فعالیت های این دو مجاهد در بدخشان است
یفتلی

>>>   اگر چی آخرت جناب حکمتیار هم تباه است چون تسلیم لورا غنی شده است در مورد بعضی ها درست فرمود. فرزندن مجاهدیکه تا دیروز بخاتر ریش نداشتن مردم را شلاق میزد امروز تابلیت k و شراب میفروشد. ملایکه همه کاره بدخشان است بنام ابو امان امروز نواسه اش شراب میفروشد و خودش دزد درجه یک در منطقه است
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است