تماس تلفنی مشاور ارشد ترامپ با صلاح الدین خان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۷    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137576 منبع: پرینت

مقام هاي امريكايي با رهبران حكومت وحدت ملي تماس هاي تلفني جداگانه ای داشته اند.
تماس با داکتر عبدالله رسانه ای شد ولی تماس با عطا محمد نور و صلاح الدین ربانی که مدت زمان بیشتری از صحبت با عبدالله به طول انجامیده است، همچنان در حالت خفی نگهداشته شده است.

یک منبع که بصورت تلفنی ادعا کرد از سفارت آمریکا در کابل تماس گرفته است گفت: مشاور ارشد سیاسی رییس جمهور ترامپ با عبدالله بصورت خصوصی صحبت تلفنی کرده و وی را نخست وزیر افغانستان نامیده است.

این مشاور ارشد سپس با صلاح الدین ربانی تماس گرفته و دوام وی در وزارتخارجه را تضمین کرده است بشرطی که وی کاملا در همه موارد با سفارت امریکا در کابل هماهنگ باشد و در صورتی که این هماهنگی به خودسری جناب ربانی بیانجامد، تضمین ماندن وی در وزارتخارجه از بین خواهد رفت. همچنان که تا کنون چندین بار از طرف حکومت خلع مقام شده اما وساطت سفارت آمریکا دوباره جناب ربانی را در پشت وزارتخارجه ابقا کرده است.

در صحبت با عطامحمد نور یک مقام پایین تر از کاخ سفید تماس گرفته و همان شرایط را برای والی بلخ نیز تکرار کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
سفارت آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   هموطنان عالیقدر سلام!
آیا شما فکر میکنید که غنی، عبدالله، کرزی، ربانی، عطا، اتمر، دوستم، خلیلی و دیگران که در مقام های بلند قرار دارند بدون اجازه امریکا کاری کرده می توانند و یا کاری می کنند؟
این وطن فروشان بدون اجازه امریکا یک گیلاس آب را هم نوشیده نمی توانند. این ها وطن و ناموس خود را در بدل دالر فروخته اند.
با احترام
عمر

>>>   خانه أمريكا آباد، در غير آن روزانه تنبان كشي خواهد بود.
مگر درباره تليفون با امام زمان امير گلبدين چه خبر است؟

>>>   مشاور ترامپ بيكار نيست كه با يك فرد هيچكاره مثل صلاح الدين جان تماس بگيرد.

>>>   دروغ كامل است ،
أصلا صلاح الدين هم انقدر به اين وزارت علاقته ندارد او زيادتر مصروف كارهاي سياسي خود است ،
اقاي نور هم چنان بالاتر از ولايت است ضرورتي به ان ولايت ندارد به حد كافي قدرت و توان دارد كه با اين حكومت مستبد و نخالف مبارزه و مقابل نمايد .
فايق

>>>   به به انسان های خود فروخته در خفا با باداران شان چه معامله های دارند . شرم برشما انسان های خود فروخته باد. دم از حق و حقوق مردم میزنید دم از مردم داری میزنید. در حالیکه همه نمایش بیش نیست و بخاطر ماندن در قدرت خود و تمام انسانیت تان را میقروشید.
نام مجاهد و اسلام را به قیمت ناچیر پول دنیا فروختید.
از خدا و از عذاب الله بترسید جناب آقای نور روز برسد که در بستر بیماری افتاده باشی و در هر لحظه هزار بار کردارت در نزد خدا پوزش طلب کنی و فایده ئی هم برایت نداشته باشد.
پس بیدار شوید و اندکی تفکر کنید تادیر نشده است . از غرور شیطانی خود را برهانید و دوری کنید. تا دیرنشده است.
اسلام الدین بلخی

>>>   به ای وطن چه معامله جریان دارد خدایا
غوری

>>>   میگویند وزیر خارجه تیلرسون با سروردانش تماس گرفته وگفته است تو چکاره هخستی که حرف های برضدریاست ع میزنی؟ واین روزها طوری صحبت میکنی که گویا همه کاره هستی بال کشیده ئی ؟؟

>>>   صد در صد واقعیت دارد این موضوع بخاطری که اینها در زمان جهاد هم مربوط باکستان و امریکا و فرانسه بودند و حالا هم هستند و در دوران مقاومت دروغین هم اینها بزور طیاره های بی ۵۲ بر سر قدرت رسیدند اینها مزدور هستند و کسانی که ادعا دارند که اینها خودن مختار هستند طفره میروند همه اینها نوکر و چاکر از پدرش ګرفته تا نواسه اش مزدور و جاسوس است
رستم زال

>>>   Soraya Baha
ترمپ تا رسيدن به عمق استراتيژي خود طالبان ( سپاه اسلامي ناتو ) را نگه مي دارد
أمريكايي ها از سال ١٩٨٠ استراتيژي خود را ساخته بودند يعني از زماني كه شوروي ها افغانستان را اشغال كردند، آن زمان وليام كيسي رييس CIA سفري به پاكستان كرد و از حكومت ضياالحق خواست تا گروهي را كه با حكومت كمونيست كابل بجنگد بسيج كنند و پس از آن براي رفتن به آسياي ميانه و حوزه نفتي قفقاز گروهي را به نام اردوگاه شر بسازند كه هدفش همان طالبان بود و جنرال حميد گل نام ( سپاه اسلامي ناتو ) را پيشنهاد كرد تا بحران را به شمال افغانستان و ماوراي شمال گسترش دهند، چون حوزه نفتي قفقاز مي تواند براي دو صد سال كره زمين را نفت بدهد و چپاولگران اروپايي در اين تاراج سهيم شدند و جنگ را تا رسيدن به عمق استراتيژي خود در افغانستان ادامه مي دهند و از سوي ديگر براي توجيه جنگهاي منطقوي خود ، تروريزم را در افغانستان براي مردم خود عنوان مي كنند و حكومت هاي دست نشانده و فاقد پشتوانه مردمي و مزدور تمام عيار را براي ما بر مي گزينند تا برنامه هاي اين چپاولگران را عملي سازند با جاري كردن خون در كشور شان بدون كوچكترين عاطفه و احساس گناه . اين كه بوش چه گفت يا اوباما يا ترمپ تغييري در بهبود اوضاع افغانستان نمي آيد تا زماني كه خود يك ملت سرنوشت خود را با إيثار به دست نگيرد، اين جنگ هاي و بازي هاي سياسي ادامه دارد و مردم را گوسفندي و بيسواد در لجن تضاد هاي زباني و قومي و مذهبي فرو مي برند، چون يك ملت با سواد و أگاه و سربلند را چنين نمي توان در مسلخ تاريخ مثله كرد. پايان

>>>   فخرفروشی استقلال...

هنوز عرق از جبین اتن کنندگان جشن (گویا) استقلال در ۲۸ اسد نخشکیده بود، که این بار برای استمرار پشتیبانی* ترامپ و امریکا از حکومت قبیله گرای و دهشت پرور کابل در پیشاپیش تانک های آمریکایی جنون زده اتن میکنند.

*پشتیبانی،
امریکا در سیاست خارجی خود یک زبان ویژه دارد. در این زبان, پشتیبانی و حمایت از یک حکومت دست نشانده و ناکام به معنای دوام اشغال و استبداد قبیله گرایان است.

این همان شیوه های نوین استعمار سده های پیشین است.

سلیم خراسانی

>>>   در سرزمینی که زیاده تر از ۱۲ تبار در ان زندگی میکنند تنها یک قوم قبیلوی اوغانه در ۲۷۰ سال اخیر تنها حکومت میکنند انهم حکومت مزدور و دست نشانده و به زور عساکر بیگانگان و با فروختن شمال و جنوب این سرزمین که باعث شده به اب های بین اللمللی راه نداریم … ا این تروریستان قبیلوی همیشه در کوشش پلان از بین بردن مردمان بومی ( پارسی زبان ) این سرزمین را در سر دارند ….
این شیادان تاریخ ، همه مردم این سرزمین را در تاریکی نگاه داشته اند، به دور از دانستن چگونگی خود و فرهنگ راستین خود، چه هزاره بوده است و چه اوزبیک یا تاجیک ویا دیگر باشندگان این سرزمین، برای شان یک نام ساختگی و دروغین و ننگین را بیشرمانه و به زور تحمیل کرده اند و یک تاریخ دروغ را بافته و تاپه کرده اند و گفته اند چون امروز در کشوری زندگی میکنید که اوغانستان نام دارد، از این روی همه اوغان هستید و همه مسلمان هستید،........ و زمان که یک دسته از مردم <<< امثال من >>> برمیخیزند در برابر این دروغ و فریب و در کوشش آزاد ساختن راستی ها میشوند، آن ها را دشمنان همبستگی (وحدت ملی) مینامند و یا هزار و یک تاپه دروغین خود را بر آن ها میچسپانند تا نشود که فرزند این سرزمین از چگونگی راستی های خود آگاه شود،

>>>   اوغانه ها تا تسلط کامل بر قدرت و به حاشیه راندن دیگران به هر وسیله ای چنگ خواهند زد، چه که به طالبانیزم باشد، تکنوکراسی غربی، احیای سلطنت شاهی، روشنفکری کهن، خردجال، عاجوج و معجوج، داعش، و ....
تازيان توسط انگلیسها اوعانه ها ( پشتونها ) را بر ما طائفه عاجوج و معجوج پرورانده اند.
می‌گویند، "جگر خوار طاقت کرده، آموخته خوار طاقت نکرده."
جماعتهای اوغانه های افغانستان را تازيان با كمك انگلیسها، به آموخته خواری و حاکمیت جز بر کل عادت داده اند و این سرزمین تا ابد روی خوبی را نخواهند دید.

>>>   دولت اوغانه فاشيست دشمن بشريت و مردم غير اوغانه و بومي اين سرزمين است و به خاطر قدرت ناموس فروشي ميكنند

تن فروشان را دگر فردی نگوید فاحشه
تا که فاسد زادگاان میهن فروشی میکنند

هركس و هر تباري كه از اين دولت تروريست طالباني چه مستقيم و غير مستقيم دفاع ميكند ولو خاموش به جنايات اين دولت فاسد قاتل مينشينند همه انها پدران پاكستاني و تازي دارند به اين مانا كه اولاد هاي ناروا هستند و از كادر ناروا زايده شده اند

>>>   ثا بت شد که زما نی که این عروسک ها و بازیچه های در غلامی و مزدوری برای بادار شا ن صداقت نشا ن دهند از طرف انها حما یه شده و بر گرده ملت مظلوم سوار خواهند بود
غمکش

>>>   این کاملا یک توطعه و خبر نادرست از جانب طرفداران گلبیدین حکمتیار و ارگ نشینان در مورد اقیان عطامحمد نور و صلاح الدین ربانی است این نوع تبلیغات و بدنام ساختن انسان های پاک از عملکرد های وابسته به گلبیدین سابقه طولانی دارد و مردم این نوع شایعات وتبلیغات را که طرح و بیان میگردد اصلا اتنایی به ان نمیکنند و ارزشی قایل نیستند چه رسد که قبول کنند .

>>>   منبع این خبر بسیار موثق است

>>>   نوکر حلقه بگوش امریکا کلمرغ متقلب معلوم است۰ تیلفون کردن به دیگران یا لازم نیست یا دروغ قبیله است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است