حکومت تعهدات خود را در برابر راهبرد عملی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۶/۶/۱ کد خبر: 137614 منبع: پرینت

حکومت افغانستان باید در برابر راهبرد جدید آمریکا انتخابات پارلمانی سال آینده و انتخابات ریاست جمهوری سال 2019 را عملی کند.

سفارت امریکا روز سه شنبه 31 اسد 96، در خبرنامه ای نوشته است که حکومت افغانستان باید تلاش برای اصلاحات را تجدید کند و تعهدهایش را در برگزاری انتخابات پارلمانی در سال آینده و انتخابات ریاست جمهوری در سال 2019 عملی کند.

هوگو لارنس شارژدافیر امریکا گفته است که حکومت افغانستان نیاز به اصلاحات جدی در بخش خصوصی دارد و برای رشد اقتصادی باید این اصلاحات عملی شود.

در خبرنامه آمده است که برای نگهداری ثبات در برابر تهدیدهای هراس‌افکنان، رهبران افغانستان باید تماس خود را با تمام گروه‎های قومی بیشتر کنند و تا جایی که ممکن است حکومت فراگیر را ایجاد کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استراتژی آمریکا
سفارت کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Motaref
اگر از ایجاد «یک میلیون شغل - غنی» و «چهارصدهزار شغل-عبدالله» در دوره‌ی کارزارهای انتخاباتی بگذریم، حکومت طی سه سال گذشته فقط برای 490 تن در اداره شناسنامه برقی شغل ایجاد است (که بیشترشان هم کارمندان قبلی این نهاد بودند). به این ترتیب، حکومت نه‌تنها در ایجاد شغل مطلق ناکام بوده است، برعکس در بسیار موارد نان را از دسترخوان خانواده‌های زیادی هم گرفته است.

>>>   اشرف غنی احمدزی نه تنها که ارتباطات اش را با اقوام بزرگ چه رسد به کوچک با فکر قوم اندیشی بکلی تیره وتاریک کرده حتی که دشمنی بین اقوام را طراح است با تیم کرگ اش طالبان ترورست را نسبت ارتباط زبانی و قومی اش به مصالح دعوت میکند و ملیون ها دالر را درین راه مصرف میکند اما بر خلاف با اقوام بزرگ تاجیک و ازبیک وهزاره و ترکمن سر دشمنی را در پیش گرفته و در صدد دوری از بزرگان این اقوام استین بالا کشیده و حتی ترور و بدنام ساختن انها را در کارنامه دارند و نام اش هم است حکومت وحدت ملی .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است