حکمتیار: نور به غلامی آمریکا اعتراف کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۶/۶/۸ کد خبر: 137940 منبع: پرینت

عطا محمد نور ثابت کرد که غلام ایران و وکیل مدافع آن کشور در افغانستان است.

حزب اسلامی با نشر بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر والی بلخ در همایش حمایت مردمی سمنگان از ایتلاف نجات آورده است که حکمتیار مثل والی بلخ نیست که سال های سال غلامی آمریکا را کرد و در آخر مثل بوتل خالی پپسی دور انداخته شده باشد.

در بیانیه آمده است که عطا محمد نور درآخرین گفته هایش به غلامی آمریکا اعتراف کرده است و ثابت کرد که غلام ایران و وکیل مدافع آن کشور است.

عضو رهبری ایتلاف نجات افغانستان در گفته های اخیرش در خصوص رهبر حزب اسلامی گفته بود که تمام پول هایی که در زمان جهاد به مجاهدین داده می شد را رهبر حزب اسلامی خورده است. وی چهار سال در ایران از بهترین امکانات آن کشور استفاده کرده و اکنون با صحبت های ضد شیعه و ایران، حق نمکش را اینگونه بجا می آورد!

حزب اسلامی در بیانیه‌اش در همین رابطه می‌گوید که حکمتیار در وطن خود بوده غلامی هیچ کس و جایی را نکرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گلبدین حکمتیار
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   Ayendagan
درود!
حزب اسلامی گلبدین حکمتیار در حال فروپاشی...
نظر به گفته های یک منبع نزدیک به این حزب در پی موضع گیری های نامطلوب در مورد قضایای مختلف کشور و پیام های تفرقه افگنانه گلبدین به نشانی اقوام و ملیت های کشور ، این حزب به دو گروه تقسیم خواهند شد.
تعدادی از اعضای ارشد این حزب تصمیم دارند تا با عبدالهادی ارغندیوال شاخه ثبت شده حزب اسلامی بپیوندند ، نظر به بعضی گذارشها اعضای یاد شده تصمصم دارند حتا با برپایی اجلاص شورای رهبری این حزب کلبدین را خلع کنند.
گروه دوم که متشکل از اعضای پارسی زبان این حزب است در حال رای زنی اند تا از بدنه این حزب جدا و حزب جدید تشکیل دهند.
اگر چنین شود پس برنامه ارگ+غرب برای استفاده افزاری از او به ناکامی خواهند انجامید.

>>>   کسانیکه از زبان بزرگان چنین الفاظی را نشر می کنند باعث مشکل بین مردم می شوند، و این عمل شان خلاف شرعیت است.
از تمام دوستانی که نظر می دهند به حیث یک مسلمان و افغان تقاضا دارم با گپ های بد برادران مسلمان و هموطن خود را نا راحت نکنید.
هراتی

>>>   سگ زرد برادر شغال است.
بلا، بلا را گفت بووو.
اجمل احمدزي لندن

>>>   یک شخص نمی تواند هم غلام امریکا باشد و هم غلام ایران. کشور امریکا با ایران دشمن دیرنه هست. اما حکمتیار از اول تا آخر غلام اجنبی ها بوده است و حالا هم است. مردانگی استاد عطا، جهاد استاد عطا، صداقت استاد عطا و سیاست و حب وحدت ملی استاد عطا گلبدین منافق را خواهد شرماند.
داماد حکمتیار

>>>   حكمتيار اگر مسلمان و مجاهد هستي، و دروغ نمي گوئي، لطفاً خدا را شاهد گرفته و مسأله گرفتاري و قتل جان محمد كنري را براي ما نهضتي ها وضاحت بدهيد، كه بكدام جرم ويرا به اي اس اي تسليم نموديد، البته خودت ميدانستي كه جان محمد جاسوس داودخان نبود، برداشت ما آنوقت همين بود كه او جاسوس نبود، تنها جرمش اين بود، كه فاكولته را خلاص نموده بود، و در سرحد هم شناخت خوبتر داشت. و نظر به ما و شما عقلانيتر بود.

>>>   قصه حزب مفت است زیرا حکمتیار یک نفر امریکای است و او را امریکا به خا طر ریا ست جمهور اینده اورده و امریکا می خو اهد در وطن اب را خت کند و ما هی بگرد

>>>   با این اتهامات بی اساس گلبیدین که میخواهد جاسوسی و غلامی خوداش را به ای اس ای پاکستان در طول بیشتر از چهل سال عمراش که مصروف جاسوسی و وطنفروشی به پاکستان بود پرده اندازد اما بداند که همه مردمان کشور ما جاسوسی و وطنفروشی وجنایت انجام داده شده این کاذب را فراموش نکرده ونمیکنند گلبیدین جنایتکار خاین به ملت ودین خلاف ارشادات دین مبین اسلام که دستور داده هرگاه نه تنها مسلمان که اگر کافر هم مرده باشد نباید در بد و رد ان دهان باز کردچه رسد به مسلمانی که در راه خدا و فرموده رول الله از طرف دشمنان اسلام بشهادت رسیده باشد مانند استاد برهانالدین شهید و قهرمان ملی احمدشاه مثعود شهید که با دهان پر تعفن حکمتیار به انها دروغ و تهمت بسته شده و چنین حرف های گلبیدین سبب شده تا چهره کاذب انرا که بنام اسلام مردمان کشور مارا بدستور ای س ای بشهادت رسانده است بیشتر نمایان کند .

>>>   اگر در خانه خود بوده پس این سرمایه. این تشکیلات این خرچ ومخارج ها از کدام بودجه مصرف می شود هرکسی در افغانستان تشکیلات حزبی و تیم و تنظیم دارد بدون سرمایه غیر ممکين است که پیش ببرد همین های که چدر افغانستان بخودشان حزب درست کردن حالا فرقی نمی کند جهادی باشد.کمونیستی باشد مائوئیستی باشد.اخواني باشد هر کدام با یکی از ممالک خارجی در تماس است.حکمتیار زمانی حزب خودش را تشکیل داد میلیون ها دالر از کشور های غربی و عربی برای جهاد به مجاهدین داده میشد قبل از آن حکمتیار مدتی با حفیظ الله امین خون اشام بود یک مدت هم دور و دوبر ربانی ميچرخيد بعد ها با سرمایه کشور های غربی و کشور های عرب حزب درست کرد .در دنیا یک حزب اسلامی ناب شکل گرفته ازتماما دستورات اسلامی شرعیات اش پیروي میکند درفلسطین قرار دارد بنیان گذار اش عزيزالدين قسام شهید است که اعضای این حزب یک دانه گندم را هم بدونی رضایت طرفین نميگرفتن.به دامان پاکشان میشود نماز خواند الباقی که نام اسلام روی حزب شان گذاشتن فقط به بدنامی اسلام منجر شد عملکرد شان از صد تا کافر هم بدتر بوده فقط اسلام عزیز را به خودشان وسیله قرار دادن

>>>   از قدیم ها گفتن باری کج هیچ وقت به منزل نميرسد .چیزی که حقیقت ندارد سعی نکنید به زور به مردم تحمل کنید ويابا دورغ و نیرنگ مردم را وادار کنید.بعضی ها در این 40 سال خیلی از کار های ناروا وغيري اسلامی و انسانی و اخلاقی را انجام دادند .درصورت که مردم از عملکرد خوب و بدش آگاه میباشند اما خود شخص هیچ وقت با زبان خودش اعتراف نکرده که مردم خشم شان کاسته شود البته در کشوری ما اینطور است .درکشور های خارج شخص که در سطح رهبری یک تیم قرار داشته چه در سر قدرت بوده ویا خانه نیشن ویا در زندان بوده از خودشان کتاب های را بوجود آورده درآن کتاب همه چیز را تذکر داده هم اعمال زشت وخشن .بد خود را نوشته و هم از اعمال خوب و جاویدان اش نوشته واما اعمال رهبران ما در افغانستان نیاز نیست که کتاب بنویسند.چون نقطه به نقطه در ذهن تمام مردم افغانستان یکی یکی هک شده که این حافظه های این ملت را هیچ وقت کسی نمی‌تواند پاک اش کند

>>>   حکمتیار باهمان خواص وافکار دهه 70به کشوربرگشته است معلوم است که حکمتیار بخاطر خرابی وطن آمده است
بااحترم
ع وغ

>>>   راکتیار یک روسپی سیاسی است و بس

>>>   راکتيار بايد محکمه جنگى شود. امريکا او را از لست تروريست حذف کرد!

راکتيار و قاتل عام مردم کابل به امريکا چى چيزى خود را داده. دختران اش به سفارت امريکا رفته بودند.

آيا بد و بدل يکى از اصل افغانيت به زبان پژواک (1930) وبعدا״ پشتونوالى 1960 نيست.

گلبدين هرکار کنى بد هستى به بد مى دهى بدل مى کنى نام ات بد است.

>>>   نام هاى ديگرات به مناسبت عيد کلان که جشن آخرسال قمرى و روز اول سال قمرى را اربابان وهابيت و سلفى ات به روز قتل عام و شهادت نواسه پيامبر ما کرد.

"گول بيدين "وحشتيار" "کشته يار" کافريار غنى يار!
برو در همان غار ات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است