اشرف غنی از وزیر انرژی و آب راضی نیست
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۶/۶/۱۶ کد خبر: 138357 منبع: پرینت

یک منبع آگاه در ارگ ریاست جمهوری گزارش داد، چند ماهی است که اشرف غنی رییس جمهور رابطه مناسبی با علی احمد عثمانی وزیر آب و انرژی ندارد.

گویا به دلایل مختلفی رییس جمهور تمایل دارد که مشکل آب را با همسایگان حل نماید زیرا می داند که نباید بر سر این موضوع رابطه خود را با سایر کشورها دچار مشکل سازد.

از طرفی به گفته اکرم اخپلواک که از جمله چند نفر مورد وثوق اشرف غنی می باشد، موضوع آب بایستی در چارچوب توافقات حقوقی و سیاسی و در راستای منافع ملت افغانستان حل و فصل شود. لیکن وزیر انرژی با دامن زدن به برخی مسایل تبلیغاتی پیرامون آب و به حاشیه کشاندن اصل موضوع بهره بری از آب های کشور، بیشتر در جهت مطرح کردن خویش اقدام نموده که این موضوع سبب نارضایتی رییس جمهور از وی شده است.

در همین رابطه اخبار زیادی وجود دارد که غنی تصمیم به تغییر و جابجایی وی از این پست دارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنى از كى راضى است كه از وزير آب راضى باشد؟ اين ديكتاتور از يك نفر بنام بى بى گل هم كه راضى باشد ما راضى ايم.

>>>   فعال ترین وزیر همیند وزیر آب است

>>>   فقط همان یک طبقه و همان یک گروه بیفرهنگ است که باعث تمام پسمانی، بد بختی، بد نامی، و تمام کشمکش ها در کشور ما شده اند و باعث درد سر برای همه متباقی شده اند۰
مانع سرشماری همین ها میشوند، انتخابات را همین ها گوسفندی ساختند، تقلب همین ها میکنند، انتحار همین ها میکنند، انفجار همین ها میکنند، زورگوئی همین ها میکنند، نوکری پاکستان را همین ها میکنند، دو دشنام و فحاشی همین ها میکنند۰
آمادگی های لازم جهت تجزیه کشور باید گرفته شود۰ پشتونها از طالب تکنوکرات خلقی اوغان ملتی تا گلبدینی باهم فرق ندارند۰ غیراوغان متحد شوید و حساب تانرا از این جنگ و وحشت دائمی پشتونها جدا کنید

>>>   علي احمد عثماني شخص مخلص و صادق است، و جرأت كار و مقابله با همسايه هاي دزد ما يعني ايران و پاكستان را دارد، اما اشرف نوكر أمريكا است، مردم را مست ميكند و از احساسات شان استفاده ميكند ولي خودش جرأت حق گرفتن و حق گفتن را ندارد، ملت بايد از آغاي عثماني پشتيباني نمايد، با وجود وي در اين پست، افغانستان بزودي صاحب برق و بند هاي برق و آب خود ميشود.

>>>   باید هم نباشد زیرا وی در خو د ولسو الس های کابل مدت 3 و یا 4 سا ل سا ل می شود که پایه ها ی بر ق را نصب کردهاما یک ترانسفارمر برای شا ن خریداری کرده نمی تو اند تا ازبرق مستفید شو ند و یک ریس برق خو اب برده است که تا حا ل برایش معلوم نیست که پایه ها ی برق در کجا نصب شده و چرا کار در انجا صورت نمی گرد
وما مردم مجبور هستیم که از یخن اشرف غنی بگریم که چرا اینقدر خیا نت در ولسو الی های کابل صورت می گرد

>>>   وزير انرژي و اب فعال ترين وزير در كابينه حكومت وحشت ملي است ، نارضايتي غني از ايشان غير پشتون بودن اين وزير است
فايق

>>>   در کابینه فعلی یگانه وزیر لایق و مستعد اقای عثمانی است اینکه ریس جمهور وی را خوشش نمی آید سلیقه شخصی ایشان اند. ودوستی به زور هم نمیشود دلش و حکومتش این صلاحیت را دارد که عثمانی وزیر باشد و یا نه باشد!

>>>   این مردک وزیر انرژی و آب یکی از متعصب ترین وزرای فعلی دولت غنی است. تمام زخم و درد او نسبت به آبهایی که به کشورهای همسایه میرود صرفا به آبهای سرازیر شده با ایران مرتبط است چون دل خوشی از ایران ندارد چون ماستری اش را تکمیل نکرده او را ناکام کشیدند.
اما...
اما واقعیت اینست که این مردک .... هرچه که میکند و هر نوع تعصبی که میکند اگر در آینده به سود کشورمان باشد اشکالی ندارد. بکند نوش جانش و ازین بابت هرچند از او متنفر هستیم اما ازین کارش راضی خواهیم بود. که اگر به هموطن خود نیش میزند بزند اما نگذارد که منافع کشورمان و سرمایه های ملی مان را کشوری دیگر بخورد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است