قتل دختر 14 ساله توسط برادرش (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138872 منبع: پرینت

قتل دختر 14 ساله توسط برادرش
یک جوان 18 ساله هموطن ساکن وین اتریش روز دوشنبه 27 سنبله خواهرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.
به گفته شاهدان این خواهر و برادر باهم درگیری لفظی داشته اند، سپس برادر یک چاقو دسته سیاه را برداشته و 13 ضربه به بدن مقتول وارد میکند.
این دختر ساعت 11:30 به بیمارستان انتقال داده می شود ولی به دلیل خونریزی بالا داکتران کاری نمی توانند انجام دهند
ضربات چاقو به ققسه سینه و شکم وارد شده است، و متهم توسط پولیس بازداشت شده و تحت بازجویی می باشد.


وین اتریش کشته و زخمی شهروندان افغانستان پناهجویان

وین اتریش کشته و زخمی شهروندان افغانستان پناهجویان



محمود منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتریش
قتل هموطن
نظرات بینندگان:

>>>   نتایج فحشا همین است.

>>>   این جنایتکلاران درهرگوشه دنیا که باشند برای مردم آنجا وحشت می آفرینند ودرد سر میسازند
چند روز پیش در جرمنی چی کردند حالا در اتریش ، شاید روزی برسد که همه جهان اینهارا از خاک خود برانند

>>>   بب دلیل نبوده؟؟
حتما دختر خطایی نموده .وبرادر حق دارد برای حفظ ابروی
خانواده وخودااز ننگ وناموس خود دفاع کند.

>>>   اگر مسئله ناموسی بوده.افرین بر غیرت این مرد.

>>>   معلومه دیگه یه جوان که از یک فرهنگ عقب مانده به کشور های سکولار و جامعه ازاد میرود ، ناملایمات جامعه خود و جامعه جدید برایش خیلی وقت می گیرد بپزیزد تا هضم کند که در کشور های سکولار که انسانیت حرف اول رو می زند و ازادی برای همه زنده جان ها داده شده است باید دست به چنین اعمال غیر انسانی بزند و غیرت بی غیرتی اش به رخ جهان نشون بده که منم ؟ این هم نمونه ؟؟ چند روز قبل یه جوان از افغانستان با یک دختر خانمی سوید تجاوز و انون کشته الان داد گاه دارد و صد ها نفر دست به تظاهرات زده اند و اخراج همه افغانستان که به کشور هستند، شدند ، این فقر جامعه است ، فقر فرهنگی جامعه بیداد می کند فکر می کنه قدرت و مردانگی اینه ؟ نه .اینجا قدرت مردانه گی قانون است .

>>>   بروید دین بیاموزید . در هیچ حالتی چه در کفر چه در اسلام کسی حق کشتن کسی را ندارد مگر اینکه محکمه حکم کند و دولت اجرا.
همین فعل زنا نظر به فاعلین و حالت انجام فعل به چندن دسته تقسیم شده و اگر در یک محیط اسلامی واقع شود قاضی بر حال بابد پروسه را بررسی کند. حال اگر خواهر من همچو کاری را در اروپا انجام دهد اول نصیحتش میکنم که توبه کند و از خداوند طلب عفو کند واگر در هیچ حالتی قبول نکرد کارش را با خدا میسپارم و رابطه ام را با او قطع مبکنم.
دیگر اینکه یک کمی به خود هم نگاه کنیم شاید ما هم به چیزی آلوده باشیم گفته قدبم است جوانی بر سر عالم گذشته
خداوند من را و همه بنده های گنهکارش را ببخشد

>>>   والا اونایی که میگن خوب کردن از خدا هم زدن بالا.خدا کجا گفته به خاطر ابرو ادم بکشید مسخره ها

>>>   باید قبل از این که خارج میامدین فکر اینجاش میکدین
او دختر بی چاره هم گناهی نداشته ادم وقتی د ای جامعه قرار میگیره کم کم رنگ همون جا رو میگیره کسی که جمبه نداره چرا میاد
تا اسم خارج میاد بعضی دهنشون اب میوفته خارج همینه ادمو در داهی میبره که خود اون شخص هم نمیفهمه که داره راه اشتباه رو میره بخصوص که یه دختر 14 ساله باشه

>>>   نباید قاتل را تشویق کنیم که کار درستی انجام داده است! خداونده مهربان چه زیبا فرمودند! ( مِنْ أَجْلِ ذَٰلِكَ كَتَبْنَا عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ )
المائدة (32)
به همین سبب بر بنی اسرائیل مقرر داشتیم که هر کس انسانی را بدون اینکه مرتکب قتل نفس یا فسادی در زمین شده باشد؛ بکشد، چنان است که گویی همه ی مردم را کشته باشد و هر کس انسانی را از مرگ نجات دهد؛ چنان است که گویی همه ی مردم را زنده کرده است، و بی گمان پیامبران ما ، با دلایل روشن برای آنها آمدند، بازهم بسیاری از آنها پس از آن در روی زمین تجاوز و اسراف کردند.
حبیب الله یوسف زی

>>>   ناموس را همین طور باید حفاظت کرد در غیر ان فاحشه خانه با خانه انسان فرق ندارد.
طباطبایی

>>>   این عمل زشت غیر قابل توجیه و شدیدا مستلزم مجارلت است
جمال ناصر

>>>   از نظرات خوانندگان سایت معلومه که خیلی ها با این جنایت ها موافق هستند. اگر وضع فکر درس خوانده ها این باشه، در این صورت باید گفت برادرکشی در افغانستان سال های سال ادامه خواهد داشت.

>>>   بلی خانه انسان است نه خانه حیوانات وطویله خانه برادر در طویله هر چی کردی آزاد است ولی در خانه قانون وجود دارد
ارین

>>>   این دختر هر کاری کرده باشد به خودش ربط دارد نه به برادرش

>>>   خدا خود به انسان ها جان بخشید فقط هم خودش این حق را دارد که جان را پس بگیرد نه بنده خداکسانی هم که موافق هستند قطعا خود را بالاتر از خدا میدانند

>>>   مردم افغانستان بخاطر سالها جنگ وخونریزی بصورت طبیعی فرهنگ خشونت را بخود گرفته اند، کودکان شان نیر بخاطرمحیط خشونت وجنگی به خشونت مبتلا شده اند، لذا کسیکه ازمحیط اینچنینی دریک محیط کاملا امن قرار میگیرد، وهمچنین بخاطر تفاوت فرهنگی زیاد درآن کشورها، این نوجوانان که درسن حساس هستند دریکنوع تعارض ویا سردرگمی وابهام قرارمیگیرند، اگرنظارت دقیق نباشد وآموزشهای لازم برای کسب مهارتهای زندگی آنجا داده نشود، آخرش مثل همین مورد میشود.
جویا

>>>   برادران اصلا نیازی به بحث کردن نیست، چون امروز کابل ما خودش یک آلمان است. آن دختری که سپرآهنی برای خودش درست کرده بود وآنرا پوشیده بود که هم پیش وهم پشت اش راپوشانده بود ودر داخل شهرکابل براه افتاد، هدفش این بودکه زنان نیزحق دارند در شهر تردد کنند، لطفا مزاحم شان نشوید، این نشان میدهد که تجاوز جنسی باید ازداخل افغانستان کنترول شود، تا در دیگرکشورها سرایت نکند، چونکه مزاحمت جنسی به تجاوزجنسی منجرمیشود. امروز درافغانستان زنان امنیت آبرویی ندارند.
حقجو

>>>   دوستان بی انصافی نکنید، اول دقیق پیام دوستان رابخوانید بعد نقد یاتٲییدکنید، هیچ تحصیل کرده ای ازین قتل حمایت نکرده است.
ذکر دونکته درینجا لازم است: اول، درهرکشوری که انسان زندگی میکند قانون وجود دارد، درصورت اختلاف و وقوع مشکل، محکمه طبق قانون حکم خواهد کرد، پس برادر آن دختر درقتل خواهرش مقصراست. دوم اینکه، حتی اگرخواهرش ارتباط نامشروع داشته بوده ، بازهم این جرم نه دراسلام ونه درکفر مستحق قتل نیست، دراسلام فقط هشتاد ضربه شلاق دارد، چون غیرمحنه است، یعنی شوهرندارد. اما طبق قانون اروپا مجازاتش سبک می باشد.
پس دوستانی که از آن قتل حمایت وتٲیید کرده اند به دو دلیل مذکور کاملا دراشتباه است.
حقجو

>>>   آی برادران، بیایید غم این رسوایی وشرمساری جدید وزارت دفاع را بخورید، کاری که اینها کرده روسیاهی شان درتاریخ کشور ما می ماند، مردم جهان از زنان کشته شده های ارتش شان نهایت احترام و قدردانی کرده وتٲمین مخارج زندگی شان را ازمهم ترین وظایف خود میدانند، اما وزارت دفاع ما ازآنها سوء استفاده جنسی میکنند. این افراد وزارت دفاع در قعر جدول حیوانیت قرار دارند، وباید ملت افغانستان نسبت به این عمل ننگین این وزارت تا معرفی و مجازات کامل این پلیدان کوتاه نیایند. اینها هم از پول مردم معاش میگیرند وهم دربرابر دادن معاش شهدا باج گیری ناموسی ورشوت جنسی ازآن عزیزان میگیرند.
احدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است