کشتار مردم در مسجد منکر است یا پخش موسیقی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140436 منبع: پرینت

آنهایی که به عنوان عالم دین خود را مکلف به واکنش در برابر فساد و منکرات می‌ دانند و در برابر برنامه‌ های پخش موسیقی اعتراض می‌ کنند؛ اما در برابر کشتار مردم توسط تروریستان طالب که به نام دین آدم می‌ کشند سکوت می‌ کنند بی هیچ شکی عمل شان یک رسالت دینی نه بلکه جنایتی است در حق دین و دینداری.

آنهایی که به عنوان پیشوای دین و امام مسجد معاش دولتی می‌ گیرند و هر جمعه محتوای سخنرانی شان فقط نحوه‌ ی لباس پوشی زن و دختر مردم یا سکانس فلان سریال تلویزیونی است مسلم است که واکنش شان دینی نیست و هیچ دین و آیینی در برابر کشتار کودک و زن و مرد بیگناه سکوت نمی‌ کند و آن را توجیه نمی کند.

وظیفه نخست این به اصطلاح پیشوایان دین و مردم که تریبون کلانی در اختیار دارند نخست روشن ساختن موضع دین در برابر لشکر سیاه طالب و داعش است نه رد موسیقی.

نشر موسیقی به باور این‌ها "مبتذل" اگر گناه باشد کشتار کودکان و زنان آتش زدن در مسجد و آتش زدن قرآن در مسجد فراتر از گناه است، پس روشن است که مخالفت در برابر آن و سکوت در برابر این هیچ توجیهی ندارد.

آثار حکیمی


عالمان دین اعتراض برنامه های موسیقی افغانستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراض عالمان
موسیقی
نظرات بینندگان:

>>>   یک بار اگر به عقب نگاه کنیم باعث سقوط هرات بدست طالبان مولوی خداداد بود که فعلن هم طالب است.
ایم ملاچه ها هم از دین ارتزاق میکنند و از طالب پیروی.
تا ملای ما عالم دین نشود با این ملاچه ها کاری از پیش نمیرود.
اینها اکر دین میدانستند حکم باغی بودن طالب و داعش را صادر میکردند .
نیمچه داکتر بلای جان
نیمچه ملا بلای دین

>>>   یک لقمه بدهان بازشده اش بیاندازید بسته میشود ، اینهارا هم عالم میگویند؟؟تمتم روز فحشا فحشا میگویند اول خود شان بالای طفل درمسجد تجاوز میکنند

>>>   تجاوزبالای دودخترنوجوان درداخل مسجد
یک ملاامام مسجد در ولایت دایکندی بالای دودختر نوجوان در داخل مسجد تجاوز نموده است . گفته میشود این دختران شاگردان این ملاامام بوده که از وی درس اخلاق وعقاید می آموختند. یکی از این دختران پس از آنکه از سوی داکتران حامله تثبیت شده است به رسانه گفت این ملاامام برعلاوه درس برای آنان تابلیت های ناشناخته داده که آنان را بی هوش میکرد وبعداز آن بالای آنان تجاوز کرده است . این دختران 13و15ساله هستند که دختر 13 ساله از این ملاامام باردار شده است . مسولین میگویند این قضیه در ولسوالی میرامور این ولایت صورت گرفته است که ملاامام در بازداشت پولیس است وتحقیقات در این زمینه آغاز شده است .درهیمن حال کمسیون حقوق بشر در این ولایت این عمل ملاامام را تقبیح نموده وخواهان محاکمه وی شده اند.

>>>   یک ملاامام مسجد در ولایت قندز به یک کودک ۱۰ ساله تجاوز جنسی نمود.
خانه‌وادۀ این کودک می‌گونند که آنان کودک‌شان را به منظور آموزش‌های دینی نزد آن ملا فرستاده بودند.
این کودک می‌گوید که ملاامام، پس ازین‌که دست و پایش را بسته بالای او تجاوز نموده‌است.
ملاامام، هم‌چنان پس از تجاوز کودک را تهدید نموده که نباید در مورد این قضیه به خانه‌واده‌اش چیزی بگوید در غیر آن اغضای خانه‌واده‌اش را خواهد کشت.
این روی‌داد در افغانستان تازه‌گی ندارد و تا به حال چندین ملا به چنین اعمالی مرتکب شده‌اند.
چند روز پیش ازین، گوش بینی یک ملا در ولایت بغلان از سوی خانه‌وادۀ خاله‌اش، به دلیل تجاوز بر دختر آنان بریده شد.
v

>>>   این ها که خود را عالم دین حساب میکنند چه خدمت برای دین نموده اند بجز تبلیغ بی جاه و بی مورد عالم صاحب میگوید که بزن و دختر مردک بنظر بد دیدن گناه است خوداش با دخترک شش ساله تجاوز میکند میگویند تلوزیون نبینید خوداش فلم های سکس را تماشا میکند اگر تماشا نمیکند پس چطور میدانند مال مردم را میخوردند به نام نان ملا از هر خانه پول میگیرند چرا کسی دارد و کسی نی دولت برای این ها معاش میدهد ولی باز هم از خدا نیخواهند از مردم خیرات جمع اوری میکنند در کنسرت ها اشتراک میکنند شرم اور است تاگر غیرت اسلامی و افغانی دارند پس باید در قدم اول از مسجد ها و اماکن اسلامی دفاع کنند و خود شان انتحاری ها را در مسجد جابجا نکنند موسیقی چندان مهم نیست که اعتراض میکنند .
رررررر از کارته نو

>>>   هموطنان عزیز:
به پاسخ این هموطن(کاسه ازآش داغتر)چنین عرض میکنم.
برادر/خواهرعزیز:
توجه داشته باشید که دین وشریعت پاکیزه اسلام درهیچ موضوع هیچ ابهامی نمانده است که من وشمانتوانیم راه را ازبیراهه تشخیص کنیم،شمالطف کنید تحقیقات دینی وشرعی تانرابیشترنمائیدحتماپاسخ های ناپیدای تانرادرمی یابید،اسلام قتل نفس را قتل یک جامعه میداند،یعنی هرکسی که یک انسان بیگناه رامی کشد مانندآنست که یک جامعه را قتل عام کرده باشد،وهمینطوردرسایرمسایل اشارات واضح ومفصلی وجوددارد،امادربحث موسیقی:
شمامانندیک شخص بیطرف ومسلمان تحلیل کنید ونظربدهید،آیااین رقاصه های حرفه یی،آوازخوانهای نیمه برهنه وآرایش کرده،آمیزشهای هنری مشترک زن ومرد،هتاکی های جاهلانه اهل غناوموسیقی به مقدسات،وده هامظاهروپدیده های ضداخلاقی واسلامی که ازصفحات تلویزیونهانمایش داده میشودبه زعم شماچنددرصدبادستورات دین وشریعت همخوانی وسازگاری دارد؟من که شمارامثل برادرمسلمان ومومن خودمیدانم حتماپاسخ میدهیدکه کاملابرخلاف آموزه های دین وشریعت است. هموطن عزیزم قاتل، تروریست، سارق، اختطافگر، رهزن، رشوه خوار، ظالم، اهل ساز و سرود و رقاصی و فحاشی، حتی دکانداران و کسبه کاران حرام خوار همگی درپیشگاه عدل الهی پاسخگو استند(فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره ومن یعمل مثقال ذره شرایره).
امیدوارم همه منکرات ومعروفات خدای منان را باچشم حقیقت بین تان ببینیدوقضاوت کنید.
هموطن شماازکابل

>>>   هردویش و درین شکی نیست.

>>>   ملا های بی وجدان عقل ندارد

>>>   انجینر عبدلمالک شینواری
موقیعت فعلی (کابل) موقیعت اصلی ولسوالی شینواری پروان.
هرکسی که خادم اصلی و واقعی دین رامی داند باید بفهمد که خون ریزی یک مسلمان درافغانستان و جهان چرامیشود؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است