غنی: هیچ پیشرفتی در رابطه با پاکستان بوجود نیامده
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۸/۳ کد خبر: 140542 منبع: پرینت

طرح‌های صلح افغانستان بدلیل عدم همکاری پاکستان تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،محمد اشرف غنی روز سه شنبه 2 عقرب 96 در سخنرانی در بنیاد جهانی ویویک آنند در دهلی نو گفته است که با وجود تلاش های فراوان افغانستان هیچ پیشرفتی در بهبود روابط با پاکستان بوجود نیامده است.

بگفته غنی، ما دست صلح بسوی این کشور دراز کردیم اما متاسفانه شاهد تشدید درگیری ها در کشورمان بوده ایم.

سخنان رییس جمهور در دهلی نو درحالی است که هفته گذشته بر اثر حملات مکرر طالبان بر ولسوالی های پکتیا، غزنی، کابل و مساجد کابل و غور بیش از 500 تن در کشور کشته و زخمی شده اند.

بنابر اطلاعات مسوولین نظامی کشور حمله به مقرهای نظامی پکتیا و غزنی با وسایط نظامی دولتی مملو از مواد انفجاری و همکاری عاملان نفوذی آنها در میان نظامیان کشور صورت گرفته است و این درحالی بود که برخی از تردد هاموی های مشکوک به استخبارات کشور خبر داده بودند اما استخبارات از هدف قرار دادن آنها کوتاهی کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
دهلی
نظرات بینندگان:

>>>   معصوم استانکزی خود یک شخص ضعیف و بیکاره است و هیچ بدرد بخور ریاست عمومی امنیت ملی نمیباشد پس حلا فکر کنید ریس امنیت ولایات تحت اثر انرا اما نمیدانم که اشرف غنی احمدزی چرا انرا تحت حمایت خود گرفته گاهی در وزارت دفاع وقتیکه در ان وزارت بکلی بیکاره ثابت شد انرا بریاست امنیت ملی اورده این مردک بعوض اینکه به جاسوسان پاکستان در داخل نظام کشور اخطار دهدبر خلافبه اقای نبیل از بهر افشای اسنادی که از دفتر ای اس ای بخاطر قتل و کشتار و نامنی در کشور ما به شبکه های استخباراتی اش صادر کرده بود و اقای نبیل ریس امنیت سابق انرا بدسترس رسانه های کشور ما قرار داده بود به اقای نبیل اخطار صادر میکند که ازین فعالیت ها و افشاگری ها دستبردار شوید در غیر ان برایت پرونده سازی میکنم .

>>>   كمي دير فهميد كه نتيجه نميدهد بايد از تجربه گران كرزي ميآموخت. الان هم به همين گپ خود محكم بماند خوبست.

>>>   وقتی نیروی مسلح 300000 نفری ما نتواند چند تا وسایط خودرا که بدست دشمن افتاده یا پس گیرد یا از صف محاربه خارج کند به سرقوماندان و زیر قوماندانش باید نفرین فرستاد.

>>>   نیامدد و هــرگزنخواهد آمد ، هرزمانی اسرائیل عرب درامورفلسطینی ها مدخله وتجاوز را بس کرد اسرائیل جنوب آسیا هم دیگر درکشور ما مداخله نمیکند

>>>   غنی فقط لاف میزند چیغ میزند و احمقانه پوف میکند. بالاتر از آن این عوامفریب چیزی را نمیداند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است