شورای صلح با تحریم سران طالبان مخالفت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۸/۹ کد خبر: 140857 منبع: پرینت

شورای صلح با درخواست داکتر عبدالله از شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر تحریم سران طالبان مخالفت کرد.

عزیزالله دین محمد، معاون شورای صلح به برخی از رسانه ها گفته است که این شورا هرگز نخواسته است که رهبران طالبان در فهرست تحریم شورای امنیت سازمان ملل وارد شوند.

وی اظهار امیدواری کرده است که شورای صلح قبل از اعمال تحریم بر طالبان توسط سازمان ملل بتواند با این گروه وارد مذاکره شود و به نتیجه برسد.

گفتنی است که رییس اجرایی در هفته جاری با رییس کمیته تحریم های شورای امنیت سازمان ملل دیدار کرد و از وی خواست تا طالبان بعنوان یک گروه تروریستی شناخته شود و منابع مالی آنها خشکانیده و سران این گروه در فهرست سیاه سازمان ملل قرار بگیرند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
تحریم طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   اول تحریم شوند.
اگر احیانآ طالبان خواهان مذاکرات شدند، تحریم هایشان به حالت تعلیق در آید و هرزمانی که به دولت تسلیم شدند و به پروسه صلح پیوستند، تحریم هایشان رفع شود.
زیرا در طول ده سال گذشته، تا هنوز هیچ اقدامی از طرف طالبان در مورد تسلیمی شان به دولت و پیوستن به پروسه صلح صورت نگرفته است و با گذشت هر روز و هرسال، جنگ هایشان در مقابل دولت شدت گرفته است.

>>>   عزیز الله دین محمد کدام خر خاین است؟
هر کس که با طالب تروریست همدردی دارد خود تروریست خطر ناک تر از طالب است چون خاین است.

طالب گره مزدور، متعصب قبیلوی و بنا به تشخیص داعش، طالب مرتد است.
از نظر ما همه این گروه ها فتنه های آخر الزمان اند.

>>>   شورای صلح بد کرد.و ...............................

>>>   همین شورای به اصطلاح صلح که باعث رهایی چندین سران و قوماندانان طالبان ترورست از بند زندان امریکا در کوانتانیامو گردید بود کدام صلح را بوجود اورده جز تقویه گروه طالبان و حملات بیشتر انتحاری و انفجاری چیزی دیگری در پی نداشته و همچنان همین شورای پول مصرف هنگفت از خزانه خالی ملت و گرفتن معاش به چند لدر لمیدهبه چوکی چاق کردن شکم اعضای شورای صلح کدام فایده دیگری از تاسیس تا امروز نداشته وندارد وهمیشه این شورا بنفع طالبان سخن گفته واقدام کرده تا بنفع صلح وتامین امنیت شهروندان کشور این خواست هم جزی همان همان خواسته ها گذشته شورای معاش بگیر از دولت و کار بنفع ترورستان طالبان چیزی دیگری نبوده ونیست.

>>>   این شورای صلح در حقیقت شورای حمایت از طالبان می باشد

>>>   شورای صلح باید لغو شود.

>>>   عزیزالله دین محمد .....نیست بلکه شوی مادر مثل شما وندبازان شمال است!!!!! وهیچ قوتی در کسی نیست که به قضیب وخصیه اش کچ سیل کند!!!!!!!!!۱ خاک بدهنتان
طالب خو شوی کلتان است و زوراست که چنین است!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است