برداشت: جهاد طالبان و شمشیر طالبان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۸/۱۳ کد خبر: 141039 منبع: پرینت

میراثی را که گلاب منگل وزیر پیشین اقوام و قبایل در توافقنامه خود با نمایندگان طالبان دهانه غوری ولایت بغلان در میزان 1394 به جا گذاشت: جهاد طالبان و شمشیر طالبان


گلاب منگل طالبان بغلان



اندیشمند

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گلاب منگل
طالبان
بغلان
نظرات بینندگان:

>>>   امارت جهالت - مزدوران آی اس آی

>>>   اگر از یک قوم غیر پشتون باشد غنی و اتمر ایز....خود را در بسته نموده آنها را به توپ میکشند که ضد وحدت ملی عمل شده باید نابود شوند . کجاست منگل که جواب بگوید ، ولی این همه از خوابرده گی دیگر اقوام است که این چارتا جنایت کار جولان میکنند. یک خیزش مردمی کفایت میکند که تا ارگ را بلرزاند ، ولی مردم در گرو چند تا فروخته شده اسیر است.
خارکش

>>>   گلاب منگل افتخار میکند. این یگانه دست آورد زندگی اش است.

>>>   به کی خوش امد ګفتند غیر از خودشان کسی دیګری که نخواهد رفت

>>>   خیانت گلاب منگل یک خیانت و جنایت تاریخی ان است گلاب منگل درین خیانت دستور گرفته شده از ارگ بیان کرده بود اینخیانت تاریخی و سیاه رویی گلاب منگل بهر صورتش انجام داده شد حالا سوال اینست که چنین کمان سازی های طالبانی که در ان امارت اسلامی نوشته شده چرا اگر دیگر هیچ امکان وجود ندارد توسط ظیاراتکه در اختیار دولت است به تخریب ان چنین کار ساختن بنام امارت طالبانی اقدام نمیکنند چنانیکه بتخریب تانک ها هاموی در نزد طالبان اقدام نکرده و بواسط همان هاموی و فریب نظامیان جنایات بزرگ غیر انسانی و اسلامی را در کشتن ملکی ونظامی و تخریب تاسیسات عامهالمنفعه بکار بردند و جنایات بزرگی را انجام داده اند .

>>>   طالب=تروریست

>>>   این مزدوران پاکستان هیچ شرم و حیا ندارند. به صلاح دست داشته خود بخاطر منافع انگلیس و پاکستان کشور شانرا تخریب میکنند فکر کنم خوب باشد که بیرق به احترام بخاطر کلمه شریف در دیوار آویزان ولی چوب آنرا به کونهای خود داخل کنند. اینها ناموس فروش و وطنفروش هستند.
طالبشناس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است