پشت هر اختطاف، یک وکیل، وزیر و زورمند محلی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۶/۸/۱۷ کد خبر: 141249 منبع: پرینت

اختطاف و دزدی به اوج خود رسیده و هر روز که می گذرد تعدادی از افراد سرمایه گذار و متشخص اقتصادی کشور را ترک می کنند.
در همین حال گزارش ها حاکی از آن است که سران و متنفذین اقوام نحتلف کشور نیز به دلیل فشارهای قومی و نا امنی های ایجاد شده یا کشور را ترک کرده اند و یا بفکر ترک کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمدشاه رمضان عضو مجلس نمایندگان در برنامه «بازنگاه» در خصوص ناامن بودن کشور برای تاجران، و در خطر بودن جان آنان توسط اختطاف چی ها گفت: اگر یک اختطاف چی پیدا شود و یک نفر که اختطاف می کند حتما و صد درصد پشت سر آن یا وکیل است، یا قوماندان زورمند آن منطقه است، یا وزیر است، یا قوماندان منطقه است، یا قوماندان ولایت است. آدم عادی با سلاحش و موتر سیاهش اگر در مرکز کابل بیاید نمی تواندیک نفر را اختطاف کند. در حالیکه کابل چنان امنیتی است که درهرجا بروی موتر سیاه را و کسانی را که سلاح دارند بسیار بررسی می کنند.

وی افزود:پس در این قضایا حتی همین حکومت نیز دست دارد. به اندازه هزار درصد در این قضایا دست دارد. در حال حاضر حکومت در دست چهار نفر است. مالی و اقتصادی اش اکلیل حکیمی،امنیت آن به صورت صد درصد به دست وزارت داخله شاگرد اتمز، وزارت دفاع شاگرد اتمر و استانکزی است. دولت در دست همین چهار نفر اداره می شود. اتمر، اشرف غنی، استانکزی، اکلیل حکیمی. هر کسی هر کاری می کند فقط برای خودشان مشخص است. داکتر عبدالله را هم فقط در جایی می فرستد که به طور مثال یک جای تازه تاسیس را افتتاح کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اختطاف
وکیل
نظرات بینندگان:

>>>   از گفتار احمدشاه معلوم ميشود كه خودش نيز در أين دوزدى ها دست دارد

>>>   واقعیت است صد در صد پشت هر فساد دست وکیل است.
خداوند به....گرداند تمام وکیلان افغانستان را آمین یا رب العالمین

>>>   دراکثریت اختطاف ها گرگ های شرکت انحصاری پنشیر وردک هم سسهم دارند

>>>   برادران وهموطنانگرامی دنیاومردم جهان امروز قادراند درکره مریخ جای ذنگی پیدا کردن امه افغانستان هنوز در خواب غفلت بسر میبردیک اندازهاز عقل فهم دانش دیگرمردم حهان بیاموذید هنوذ پشت حرف های پوچ بی معنی جگرگه لوی جرگه میگردیدکدام مشکل اساسیتوسط حرگه تا امروز بنیادی راه حل پیداکردهاستاین خرف ها ونسخها اروز کاامد ندارد پوسیده وازبین رفته جهار تا لاشخورفاشیست عقب گرا بخاطر منافع شخصی و خانوادگی خود موضوع را مطرخ میکنندورنه امروز دربین نسل اگاهو تحصیل یافتگان این مسهل جای بحت ندارد

>>>   ضرورت به لویه جرگه نیست.
همین 4 نفر به اظافه کرزی با هم بنشینند و این وطن را دربست به فروش برسانند به عوض اینکه امروز این ولایت را فردا آن ولایت را به قسم پرچون بفروشند.
خاک فروشان همگی راس امور بنشستند
گر غنی است و یا اتمر و یا لنگ دگر

>>>   و پشت هر وزیر و وکیل و زورمند هم ارگ ایستاده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است